Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Ik denk t ook!! Maar even goed gezellig maken de komende dagen hihi

2. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ellis de mijne was iets donkerder, we lopen dus redelijk gelijk weer ;)

3. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    @manaolana nu ga ik zeker genieten van een wijntje :D

@maan heftig. Waarom mag jij beslissen welke ICD je wil en doet de arts dat niet? Waar kun je uit kiezen? Ben gelukkig helemaal niet thuis in die wereld.

@ellis en starry spannend wel leuk dat jullie bijna tegelijk jullie ei hebben.

@missfluffy ik blijf duimen voor je meid, ik hoop zo dat het raak is voor je!

Hier heb ik de knop weer omgezet :) Ben blij dat mijn laatste cyclus niet zo lang was! Ook heb ik nu weer een ongesteldheid met rood bloed en niet zoals de vorige keer met alleen maar bruin verlies en een heel klein beetje (eigenlijk verwaarloosbaar) rood. Nog 1 dag werken en dan lekker een paar weekjes vrij :D

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Steef wat fijn en paar daagjes vrij. Omdat ik zelf de keuzen moet maken en het goed moet overwegen. Je heb verschillende soorten zoals een S icd die is heel groot en lomp en kom in je zij. Is met maar één draad die buiten het hart om gaat waardoor er weinig complicaties zijn. Echter zou een ICD met ATP functie voor mij beter zijn zo kunnen we anderen medicatie die nu verboden is ivm kans op hartdood wel gebruiken en tachycardien kunnen beëindigd worden met dit systeem. Na deel is dat je na plaatsen 2 maanden en na elke schok weer 2 maanden niet mag rijden.

En door mijn atrium fibrilleren heb ik kans op on terechte shoks.

Ellis en Starry wat spannend!!

5. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    Heftig maan! Sterkte met het maken van de keuze, lijkt me ontzettend lastig. Hou je ons op de hoogte? Ook wanneer je geopereerd wordt. Dikke knuffel meid!

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Jeetje Maan wat heftig allemaal! En dat op zo'n jonge leeftijd. Geen makkelijke keuzes lijkt mij.

RoGi ere wie ere toekomt. Achteraf gezien denk ik toch dat je gelijk had over CD24 🙈. Hoewel ik CD30-33 helder rood bloedverlies heb gehad en ook een tampon nodig had bleef het qua hoeveelheid bij L terwijl ik normaal ook altijd een aantal dagen M en H heb. Gister alleen spotting dus ik dacht het is voorbij. Maar toen brak vannacht de hel los! Om de 2 u moest ik vandaag een mega tampon vernieuwen. 11 dgn na CD24. Heb alle L bloedverlies dus maar op spotting gezet. Niet meer geknoeid met de temperatuur en de positieve OPKs weggehaald. Vandaag is dan CD1.... Lijkt ook wel te kloppen met de temperatuur hè? Maar ik word niet blij van het idee dat ik nu dus waarschijnlijk nog ongeveer 5 dgn moet. Ellis begin nu te snappen hoe jij je hebt gevoeld. Excuus voor dit mega lange verhaal!

7. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    @ maan, jemig dat klinkt zwaar zeg :( sterkte

@ steef, rood bloed klinkt beter :) geniet lekker van je vrije weekjes.
    en dank je voor je duim :D

@manao lange menstruaties zijn nooit prettig, hoop voor je dat het meevalt

ik baal als een stekker. heb zojuist te horen gekregen dat ik morgenochtend 2 uur eerder op moet staan dan normaal, en dat juist nu mijn temperatuur op zo'n kritiek punt zit :( dan weet ik nog niks

8. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Goedemorgen,

Gisteren had ik een temp van 36.5, vanmorgen vergeten te tempen :-s dus dacht ik net, laat ik toch nog maar even tempen .. stom want heeft niet echt heel veel zin maar vind het verschil toch wel heel groot, temp om 10.45 was 37.1.. Vannacht ook wakker geworden van krampjes zoals ik die voel bij een eisprong. Gisteren ovu.test gehad en streepje was bijna net zo donker als controlestreep .. dag ervoor geen ovu.test gebruikt en dag daarvoor was ie negatief. Wat denken jullie? Zou ik mn piek net hebben gemist en is mn eisprong vannacht geweest? Ik verwachtte m eigenlijk van het weekend/begin volgende week.. Kan het een temp zoveel verschillen als je al bent opgestaan e.d.? Hebben gisterenavond wel nog even gezellig gehad en dat was de laatste x voor deze maand hadden we afgesproken..

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,025
    15,629
    113
    Nabij Utrecht
    Nee je ei is niet geweest!!
    Je temp is zo hoog vanwege het late tempen en het opstaan tusse door.
    Mijn basaal is 36.4, maar als ik eerst voor uren mijn bed uit ga en dan temp zit ik ook altijd rond de 37.0

Niet meer op deze manier doen dus :D

10. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Oke. Ben benieuwd waar ie morgen op staat.. theoretisch zou het wel kunnen. Gisteren alweer 2 weken na miskraam. Vanaf nu houden we ons gedeisd hihi

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Mikkie ik heb even de proef op de som genomen voor je. Temperatuur vanmorgen was 36.4 en zojuist 37.3. Scheelt dus bijna een hele graad.

12. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    tnx meis. Weer wat geleerd. Wist niet dat het zoveel kon schelen. Ik voel me trouwens weer net zo als toen ik zwanger was.. dus weer flink last van mn hormonsters!

13. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Vanmorgen duidelijk positief ... hoop vanavond ook nog.. geen tijd om t gezellig te maken tot n uur of 9 vanavond.. gisteravond wel nog hihi

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,025
    15,629
    113
    Nabij Utrecht
    Overmorgenochtend je ei Ellis dus morgenavond sex is nog op tijd (en gisteren ook :)

15. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    vanochtend getest, weer wit. was nog maar 11 dpo, maar ik denk dat het niks meer wordt

16. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Hmm... net geen positieve test meer...

17. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen dames,

Missfluffy wat doet je temp vandaag?
    Mijn temp is gestegen.. dus vandaag eisprong en morgen start utro?

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,025
    15,629
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou even wachten wat je temp gaat doen de komende dagen Ellis

19. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hoi dames,

Even een update gisteren bij de fertiliteitsarts geweest, hij zag een aantal kleine eitjes zitten en 1 wat grotere van 10mm wat ook nog te klein is voor een eisprong. Wat ik ervan heb begrepen moet een eitje minimaal 20mm zijn voor een eisprong en dat een eitje 2mm per dag groeit dus dat betekent dat hij woensdag op de 20mm zou moeten zitten en ik woensdagochtend weer een echo krijg.

Ik heb net ook besloten om deze cyclus te stoppen temperaturen want ik heb allemaal pieken en dalen en meerdere keren op een heel ander tijdstip heb getemperatuurd en aangezien ik toch die echo's heb zal ik hoogst waarschijnlijk wel weten wanneer ongeveer mij eisprong zal zijn dmv ook de pregnyl.

Ik blijf wel gezellig mee kletsen hoor en hou jullie gewoon op de hoogte.

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Starry wat spannend! Ik ga vrijdag aangeven dat mijn ei niet was toen zij zei dat mijn ei was. En dan kijken wat zij nog verder zeg. A.s woensdag eerst weer naar de prof misschien dat we dan een pauze moeten inlassen ivm ICD plaatsing.

Share This Page