Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik slik sinds kort weer Etos zwanger worden omdat deze in de aanbieding was. Kan dit invloed op je cyclus hebben?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,025
    15,629
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan :)

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Thanks! Dan had ik het dus goed gedaan. Met zo'n afwijkend verloop van je cyclus raak je zelf ook even van de waps zeg maar en begin je aan jezelf te twijfelen ;);).

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Positief of negatief Rogi? 😂

5. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Goedemiddag,

Fijne dagen gehad? Hier vooral veel gegeten en toch ook wel de nodige drankjes op :) Zojuist weer mn card ingevuld en nou geeft ie aan dat mn eisprong de 23e is geweest terwijl ik echt dacht het afgelopen zaterdag of zondag is geweest vanwege mn tempen.. afgelopen donderdag voor de laatste x seks gehad dusja.. morgen bloed laten prikken voor mn schildklier :)

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,025
    15,629
    113
    Nabij Utrecht
    Kan beide denk ik. Heb verschillende positieve en negatieve verhalen voorbij zien komen haha

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,025
    15,629
    113
    Nabij Utrecht
    24 of 25 idd.
    Maar FF twijfelt ook (vandaar het stippelkruis).
    En dat komt omdat de 25e niet os ingevuld ;)

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Rogi wanneer denk je dat mijn 'ei' was?

9. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    ja toen niet getempt ... ben benieuwd... Het zal erom hangen dan. Zou wat zijn als het precies na die ene 1 x raak is

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,025
    15,629
    113
    Nabij Utrecht
    Dag 19 met een gele lichaamsdip op dag 21 :D

11. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Kan het zo zijn dat mn temp zou schommelt omdat ik een miskraam heb gehad? Daarvoor was mn temp een stuk stabieler na bv de eisprong.. Vind het in ieder geval wel fijn dat mn lichaam weer snel is hersteld :) Buiten schildklier probleem om

12. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hier word het bruinverlies toch wel meer :( ik snap het gewoon echt niet! Ik heb het alleen als ik naar de wc ga en als ik gemeenschap heb met m'n man! Ik ben ook zo "blij" dat ik morgenochtend weer een afspraak heb bij m'n fertiliteitsarts. Hopelijk kan hij zien waar het vandaan komt. M'n eisprong is nog niet geweest, vandaag was er ook nauwelijks een tweede streep te zien..afgelopen vrijdag was m'n eitje 10 mm dus als het daadwerkelijk 2 mm per dag groeit zou ik nu rond de 18 mm zitten. M'n baarmoederslijmvlies was vrijdag 6 mm geen idee of dat goed is?..we zullen het morgen wel zien..

13. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Mikkie ik denk dat je hormoonhuishouding ook weer even nodig heeft...
    Starry balen zeg! Ik had dat eerst ook 1 week lang na de menstruatie.. eigk alleen na de gemeenschap...hoop dat de arts morgen meer kan vertellen!

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oki Rogi ik denk het zelfde dus a.s vrijdag zeg ik het ook tegen de gyn dat bloedprikken afgelopen vrijdag was dus ook voor jantje....

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Starry wat rot zeg. Al onze cyclussen zijn in de war 😂

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Mikkie zou idd ook aan de schommelingen denken
    Wat mijn bloeding te betekenen heeft.

17. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    Wat hebben een hoop dames last van een vreemde cyclus deze maand.

@maan hoe gaat het met draakje? je hebt morgen afspraak over ICD toch? Sterkte/succes.

@Ellis je temp ziet er mooi uit.

@starry ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt. Hou ons op de hoogte.

@manaolana pfff 11 dagen dat is echt niet fijn.

@mikkie fijn dat je lichaam weer hersteld is van de miskraam. Hopelijk is het probleem met je schildklier ook snel opgelost.

@missfluffy heb je de kerst met je schoonzus een beetje overleefd?

Ik heb zondag nog wel getempt. Maar was 2,5 later in bed en snachts ook nog opgestaan. Temp was flink hoog maar geloof er niets van door die korte nacht. Heb daarom afgelopen 2 ochtenden niet getempt beide keren weer ontzettend laat naar bed. Dat als gevolg van 3 super gezellige kerstavonden! Lekker gegeten en wijntje erbij. Even helemaal niet met baby's, zwanger worden e.d. bezig geweest. Was echt wel lekker even. Vanavond wel van plan weer op tijd naar bed te gaan en morgenochtend weer te tempen. :)

18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    ik heb het overleefd, het was hartstikke gezellig en ik heb het door de drukte even los kunnen laten.

gelukkig zit je vroeg in je cyclus, dan kan je nog wel wat daagjes missen :p

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

MissFluffy fijn dat je kerst toch goed gegaan is!!

Steef ik zelf heb deze maand geen zin om te tempen al die raren dagen. Weet dat me ei geweest is en stop er nu dus ook mee 😂.

Met ons zoontje gaat het goed hoor hij lijkt al weer wat beter te worden zijn longen kraken nog wel maar puffen doet wonderen.

Ik moet inderdaad zo naar het L.UMc even dat puntje er tussen omdat mensen anders via google mijn verhaal zo vinden 😂

Mijn vader moet meteen blijven die krijgt morgen een nieuwen pacemaker. Ik heb gekozen voor een ICD met ATP functie. En vind het wel lastig of mijn Vrijheid opgeeft dat niet auto rijden 2 maanden en na elke schok weer hak er in.

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

Dec 14, 2014
    2,507
    1,223
    113
    Dag 76...
    Zie wel een temperatuur stijging maar geen grote.
    Zou ik mijn ei gehad hebben?
    Word een klein beetje moedeloos van deze ronde. b_yJ2xaR.jpg

Share This Page