Wow Maan! Heftig. Ik had het verkeerd onthouden, dacht dat je vrijdag pas moest. Maar je eisprong is al geweest, maakt dat niet uit dat het nu geplaatst wordt? En heeft het verder consequenties voor je kinderwens op korte termijn? Wel dapper hoor dat je de stap zet! Laat je even weten hoe het is afgelopen? Ik zal morgen een kaarsje voor je branden dat alles goed gaat! Wennepen ik zie nog geen eisprong in jouw kaartje, zoals ik al eerder zei denk ik dat je gewoon zwaar de pech hebt dat je lichaam mega aan het ontpillen is. Volgens mij is de kans ook best groot bij zo'n lange cyclus dat er ook geen eisprong meer komt. Misschien een idee om het voor nu even los te laten en voor jezelf een datum te bepalen waarop je naar de HA gaat als er nog geen ongesteldheid is?
Hoi dames! Gisterenavond spotte ik opeens rood bloed dus ongesteld vandaag ook rood/bruin. Vandaag ook bij m'n fertiliteitsarts geweest en die bevestigde dat er geen ei (meer) zat wel een paar kleintjes maar binnen nu en twee weken zal er geen eisprong plaats vinden. M'n baarmoederslijmvlies was net als vrijdag nog 6mm dus nog "dik" voor een menstruatie zei hij want normaal is dat dus heel dun tijdens de menstruatie periode. Ik moest meteen bloed laten prikken op: FSH, AMH, Progesteron, Prolactine en TSH. De uitslag krijg ik volgende week donderdag telefonisch. De uitslag van de AMH krijg ik later want dat wordt in een ander ziekenhuis gedaan. Hij zei dat er een mogelijkheid was dat ik vervroegd in de overgang kom/zit want dat zou m'n onregelmatig bloedverlies verklaren + nog een paar symptomen die ik heb het kwam wel hard aan en ik zou zo kunnen janken want dit had ik niet verwacht. Volgende week donderdag krijg ik dan ook te horen hoe nu verder, wel had hij het erover dat dmv hormonen m'n eisprong op te wekken en dan met IUI meteen te starten..ik wacht het maar gewoon af..
Wat heftig Starry!! Ik duim voor jullie!! Manaolana, de prof heeft er niet naar gevraagd 'normaal' wel bij ingrepen'. Zelf ga ik er niet vanuit dat het 'nu' opeens raak zal zijn. En las hier pas dat iemand hemtijdens de zwangerschap kreeg
Wat een heftig nieuws starry! Dat verwacht je niet als je een gesprek hebt met een fertiliteit arts. Sterkte.
@ Maan14 heel veel sterkte morgen! ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen @starry jeetje dat is schrikken zeg ik zou meteen in janken uitgebarsten zijn.. sterkte! en hopelijk valt het mee
@starry jeetje meid wat een heftig nieuws heel veel sterkte en dikke knuffel, duurt altijd zolang totdat je uitslag krijgt. Hopelijk komt er toch nog goed nieuws uit of kunnen ze jullie met het opwekken van de eisprong en IUI toch verder helpen. @maan, ik weet niet of je dit nog leest maar heel veel sterkte. Dikke knuffel en ik denk aan je! Laat je weten hoe het gegaan is? Ik ben morgen de hele dag zonder internet dus lees het morgenavond pas. Hopelijk heb je dan al een mooi bericht erop gezet dat de operatie een succes was en dat het super goed gaat met je! @wennepen sorry meid als ik het zo bekijk denk ik niet dat er een eisprong is geweest, maar goed ik ben ook niet zo goed in het aflezen van kaartjes
Sjees Starry jij ook al zo'n heftig nieuws... wat is het toch deze maand. Wel heel fijn dat er nu zo adequaat gehandeld wordt en je hopelijk snel duidelijkheid krijgt. Ik snap wel dat de moed je even in de schoenen zakt als je zulk nieuws krijgt. Zo wil je het jaar niet eindigen. Ik wens je veel sterkte! Maan bij jou alles goed gegaan?
Hoihoi. Was vrij laat aan de beurt voorganger kregen ze geen goede aders gevonden om leads aan te leggen. Het is goed gegaan met een beetje geluk mag ik morgen naar huis. De wond is wel een beetje gevoelig. Maar met pcm goed te doen.
Wow maan dat is goed nieuws! Hopelijk gaat de pijn bij de wond snel weg. Fijn dat je morgen misschien al naar huis mag. Hoelang heeft de operatie geduurd? Je had morgen eigenlijk een afspraak bij de gyno ofzo toch? Is die verzet?
Heyhey. De bel afspraak is pas smiddags dus ben dan als het goed is thuis. Heel erg benieuwd wat er uit ga komen . Vanaf vanmiddag veel menstruatie krampen down under dus denk zomaar deze maand snel ong te worden. Hoe gaat het met jullie?
Hallo wat een gezellige boel hier Mag ik even wat vragen? Ik hou deze cyclus mijn temp bij op FF en snap de ap nu redelijk alleen ik moet elke keer als ik de ap open een code in vullen dat is erg vervelend aangezien ik vaak op FF kijk weet iemand misschien of en hoe dese uit kan? Ik heb op 21 dec mijn ei gehad.. en al 3 dagen Ongie krampen Wat ik normaal nooit heb zo vroeg van te voren Zou morgen testen te vroeg zijn? Zou het zo leuk vinden om het morgen om 12.00 u te vertellen mocht t ons gegund zijn natuurlijk Mijn temp is iig aardig hoog dus spannend allemaal hè
Maan wat fijn dat alles goed is gegaan!! scheetjuh, dat kun je uitzetten door in de app naar de instellingen (drie streepjes rechtsboven) te gaan. Daar kies je 'settings' en dan 'username/password/passcode' en dan staat er bij jou waarschijnlijk een code ingevuld onder 'app passcode'. Die moet je weghalen en als het goed is klopt het dan. Maar ik denk niet dat jouw eisprong op 21 december is geweest want in een ander topic gaf je op 27 december aan dat FF nog geen kruis had gezet. Dus je temperatuur gaf dan op 27 december in ieder geval nog geen eisprong weer. Je zegt nu dat je temperatuur aardig hoog is, betekent dit dat je inmiddels wel een kruis hebt en zo ja op welke dag? En heb je toevallig ook ovulatietesten gedaan? Zou je je kaartje hier kunnen plaatsen, dan kunnen we met je meekijken en denken? Als je niet weet hoe dat moet kun je de instructie in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/585007-fotoles-fertility-friend-link.html vinden.
De instructie is voor de site. Als dat niet lukt en je wilt het via de app proberen zou dit ook nog een optie zijn: Als je rechtsboven op die drie streepjes klikt en dan naar beneden scrollen tot je 'Share Chart and Data' ziet staan. Dan staat er vervolgens 'Create/Preview Home Page' en dan staat er een link die je kunt plaatsen.
Antoine heeft vanochtend ongeluk gehad pffff Glijpartijen in de mist: chaos op Haringvlietbrug - RTL Nieuws
Hey ja dat klopt inderdaad. Samen met zijn collega auto is niks van over gelukkig auto van de zaak. En zijn deur was geklemd. Ze hebben beiden alleen spierpijn en een buld op hun hoofd. De weg was zo glad dat hij uitgleed met uitstappen.