Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jeeeee mag zo lekker naar huis toe!!! Zo mijn eigen beetje opfrissen ICD is ingesteld thuismonitor spullen zijn al gereed. Viel gelukkig reuzen mee nu hopen dat niks gaat ontsteken.

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Wat fijn dat je naar huis mag Maan en dat alles goed is gegaan! Jeetje wat schrikken van je man!
    Starry hoe gaat t met je meid?

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

16 miljoen bewegelijke zaadcellen bij mijn man nu word er onderzoek ingepland als ong ben voor mijn eileiders.

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Maan wat fijn dat je man ongedeerd is! Wat zei de gyn verder over de uitslag? Want ik dacht dat om van een goede uitslag te spreken er meer dan 20 miljoen moeten zijn, maar kan natuurlijk ook dat ik dat verkeerd heb onthouden.

En krijg jij een HSG? Ik wil dat ook erg graag voor mijn resterende eileider. Hoop echt dat de huisarts volgende week bereid is om ons door te sturen.

5. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Fijn Maan dat t niet aan je man ligt..

Hier net bloedverlies en ongipijn dus mijn vertrouwen is weer naar t nulpunt gezakt.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.024
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    8 dpo. Het zou van een innesteling kunnen zijn. ;)

7. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Maar afwachten.. voel me in ieder geval redelijk bleh...

8. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @maan fijn dat je alweer snel naar huis mocht! Hoe was je eerste nacht thuis met ICD? En weet je al wanneer jullie weer verder mogen gaan met zwanger worden? Mag dat meteen of moeten jullie een korte pauze houden? En 16 miljoen bewegelijke zaadcellen is dat goed of slecht (ik heb echt geen idee)?

@ellis je temp stijgt wel mooi door. Hopelijk is het een innesteling die je voelt zoals RoGi aangeeft.

9. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen dames,

Happy new year! Ik begin t nieuwe jaar ongesteld :(
    9 dagen maar...

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.024
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    Ik blijf duimen dat het niet gaat doorzetten Ellis.
    Gebruik je nog wel utro?
    En hoeveel utro heb deze keer genomen na je ei?

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Ook weer 2 keer per dag 1.. vanmorgen wel nog ja.. maar echt veel bloedverlies dus ben eigk wel zeker van ongi..

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.024
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    Balen meid :(:(

Zou 2x 2 bolletjes geen optie zijn om in te brengen de volgende ronde? (Dus 400 mg op 1 dag).

13. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Ja ga ik ook doen..

14. manaolana

He bah Ellis wat verdrietig om zo het nieuwe jaar in te gaan :(.

Toch wil ik jullie lieve dames allemaal een gezond en gezegd nieuw jaar met hopelijk heel veel positieve testen voor iedereen toewensen!!

15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Inderdaad niet leuk ellis.
    Hoop snel weer van je ongi af.
    9 dagen is ook echt niet ff.

Hier volgens mij me eisprong gehad.
    Vanmorgen een stijging van 0.5 graden!
    Komende dagen maar weer afwachten.
    Vanmiddag nog maar even voor de zekerheid een mooie kleurplaat maken als de kleine op bed ligt ;) b_fm6eZO.jpg

16. manaolana

Wennepen ik wil niet meteen al je hoop als een pessimist de grond in boren maar uitgaande van de dag van het jaar... heb je toevallig alcohol gedronken en korter geslapen dan normaal? Want dat zou heel goed de stijging kunnen verklaren.

Uiteraard hoop ik voor je dat dat niet de oorzaak is en je inderdaad gewoon een eisprong hebt gehad en dat je temperatuur morgen en de dagen erna ook mooi hoog is!

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ellis wat ontzettend naar om zo het nieuwe jaar te beginnen :) ik zou net wat RoGiJuLi zegt je volgende cyclus 2x per dag 2 bolletjes gaan gebruiken, ik denk dat dit net te weinig is.

Hier na het "nieuws" van m'n fertiliteitsarts gestopt met ovulatietesten, temperaturen was ik ook al mee gestopt en gemeenschap hebben we ook niet :( ongesteld ben ik niet, alleen wanneer we gemeenschap hebben verlies ik rood/bruin en bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest dan is het meestal bruinverlies :( en zwanger zijn we ook niet..

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ellis wat rot zeg.

Starry ik duim nogaltijd dat je bloed uitslagen beter zijn als de artsen verwachten!!

Wennepen zou de aankomende dagen in de gaten houden.

Zelf echt niet lekker lijk wel een pijnstiller junk en zo een verschrikkelijke pijn dit lijkt op zenuwpijn. Ik heb een borst reconstructie gehad ivm gewichtsverlies nu hebben ze natuurlijk 'ruimte' gemaakt voor de ICD en daardoor alles door de war gegooid wat de plastisch chirurg in elkaar geflanst had en met hechtingen aan de ribben. Nu dus goed rust nemen.

19. manaolana

Ach Starry.. ik voel je verdrietig en frustratie. Ik hoop dat het toch beter af gaat lopen dan nu wordt gezegd. Ik ben het even kwijt, maar wat zijn nu de vervolg stappen bij jullie?

Hier heb ik vandaag fijn nieuws gehad, ik heb een doorverwijzing gekregen voor de fertiliteitsarts. Vervelend dat het moet maar ik ben wel blij dat er dingen gaan gebeuren! Intake staat gepland voor 23 januari.

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Manaolana wat fijn dat je een doorverwijzing heb eindelijk!!!!

Hier moest ik eigenlijk als ongesteld werd bellen voor de foto met vloeistof van mijn eileiders. Maar aangezien nu aan diqlofinaq zit en je hier niet zwanger mee magraken ga ik dat a.s maand doen.

Deel Deze Pagina