Wat fijn mamaolana! Ik had gister echt helderrood bloedverlues en vannacht tot een uur of 2 echt bruin...dus even bang dat ik gewoon te vroeg was gestopt met de utro.. Nu dus aan t twijfelen of ik morgen weer met de clomid moet starten of later.... pfff... wat een onzekerheid...
Goedemorgen allemaal. Weinig te vertellen alleen even mijn kaartje komen laten zien. Wat denken jullie?
Wennepen, afwachten nog wat je temp gaat doen. Gaat hij nou nog meer stijgen dan kan je ei op 31 dec zijn geweest.
Beetje laat maar bij deze nog de beste wensen dames! Hopelijk wordt het een mooi jaar met veel liefde, gezelligheid en voor alle dames die bezig zijn een jaar waar we grotendeels zwanger in zijn! @Ellis wat balen dat je ongesteld bent @manaolana wat fijn dat je eindelijk je doorverwijzing hebt! Fijn dat je nieuwe huisarts wel naar je luistert! @maan hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat het snel weer helemaal goed gaat en dat jullie er volgende ronde weer voor kunnen gaan! Hier de afgelopen dagen met name savonds last van keel en verkoudheid. smorgens nergens last van Temp nog steeds laag dus helaas nog geen eisprong. We hebben besloten onze resterende 1,5 week vakantie lekker weg te gaan. We vertrekken morgenochtend en rijden richting de sneeuw. Hopelijk vinden we die en blijven we daar lekker skiën. Ik zal de aankomende 1,5 week dus niet of weinig posten/lezen. Ik weet ook nog niet zeker of ik ga tempen. Neem alles wel mee want als ik het niet meeneem en ik wil toch tempen heb ik spijt als ik niets bij me heb
Hellooo ladies, Nog de beste wensen! Ik heb niet alles terug gelezen maar ik hoop dat alles goed gaat met jullie? Hier alles zn gangetje .. Gisteren bloeduitslagen binnen en tot mijn verbazing was mijn tsh waarde iets gestegen, namelijk van 7.1 naar 7.3 met medicatie dus heel raar.. vrij t4 is van 13.9 naar 14.4. gegaan en dat is wel goed. Morgen naar de dokter om te bespreken hoe het kan dat mijn tsh niet gezakt is, zou ik dan toch weer zwanger zijn? Heb wel lichtelijk wat klachten maar minder dan de vorige x... mocht ik dit weekend niet ongi worden dan maandag maar testen.
Hi lieve allemaal, een paar weken terug heb ik hier meegeschreven. Na 10 rondes werden we zwanger. Helaas heb ik gisteren te horen gekregen dat ons kindje niet meer leeft. Een miskraam bij 8 weken waar mijn eigen berekening op temp 10 moest zijn. Ik ga vanmorgen bellen voor een afspraak bij de gyneacoloog, wil het zo snel mogelijk kwijt. Daarna zou ik me tzt graag hier weer melden. Heel veel liefs
Irene sterkte meid! Wat ontzettend verdrietig om t jaar zo te starten... Hoop dat je snel terecht kunt! Hier blijft de menstruatie heel licht.. vrijdag moet manlief naar de dokter...doorverwijzing vragen voor zaadonderzoek, gyno gaat daarna pas verder met mijn onderzoeken.. Ik denk nog steeds dat er bij mijn bevalling/keizersnee gewoon iets is mis gegaan... zoveel dingen die mis zijn gegaan.. maar ja...
Ellis, ik krijg daar voor een onderzoek aan de eileiders kan wat fout zijn gegaan na mijn KZ of daar na littekenweefsel etc. Maar ga dat volgende menstruatie pas doen eerst even hier van bijkomen
Neee Irene wat een rot bericht zeg, ik weet hoe je je voelt! Zoiets verwacht je niet, vooral niet als de 1e echo in orde was. Hopen dat je het idd zsm weer kwijt bent en zodra je er weer klaar voor bent, je voor een nieuwe ronde kan gaan. Het is niet niks. Stertkte meis!! xxx
Dank jullie, heb wel krampjes en bloedverlies. Mag om 14:30 naar de gyneacoloog. Ik weet niet wat mogelijk is en ofdat de miskraam idd in volle gang is. Ik moet nog niet denken aan een nieuw kindje. Zo vers en nog zo verdrietig
Ik heb medicatie gekregen en inmiddels al veel stolsels, vlies en bloed verloren. De arts zei gewoon dikke pech. Eierstokken, baarmoeder en vorm van het vruchtje waren verder perfect. Vind het nog eng wat er allemaal uit komt, maar we komen er samen bovenop. Ik wil wel weer temperaturen straks dus blijf even hangen hier.