ja klinkt heel stom als ze zoiets zeggen maar het is idd moeder natuur die bepaald .. en tuurlijk kan je hier blijven hangen als is het maar om gewoon even van je af te schrijven! Hoe gaat het nu? Bij mij had het bloeden en stolsels ongv 3 dagen geduurd.
Fysiek gaat het ok, nog weinig bloed en stolsels. Wel wat maar de grote stukken, sorry voor de uitleg, zijn gisteravond af gekomen. Vanavond en morgen ochtend nog crytotec inbrengen en hoop dat t dan schoon is. Emotioneel heb ik het wel erg zwaar
Vandaag weer een dipje in mijn temperatuur. Gister echt het gevoel gehad dat ik ongi moest worden. En vandaag weer niks aan de hand. Hopelijk morgen weer een hogere temperatuur anders denk ik nog steeds geen eisprong. Dag 84 van cyclus. Nog een weekje dan ben ik gewoon 3 maanden niet ongi geweest!
Hoi meiden! Irene wat ontzettend sneu dat je middenin een miskraam zit, heel veel sterkte meid! Wennepen wat een lange cyclus meid en ook nog geen eisprong hoop dat je of gauw een eisprong heb of anders weer eens ongesteld word en met een nieuwe cyclus kan starten. Hier gisteren telefonisch contact gehad met m'n fertiliteitsarts. Hij kon mij vertellen dat ik een eisprong heb gehad! Dat is positief dus..en ik denk dat ik dan dit weekend ongesteld moet worden. Toen ik daar vorige week woensdag was dacht hij dus te zien dat m'n eitje al was gesprongen een week daarvoor dus dan zou ik nu rond 14 dpo zitten, uiteraard gisteren een test gedaan maar negatief. Wanneer ik ongesteld word moet ik weer bellen voor een echo voor de follikel meting. Ik heb nog voldoende eitjes en zit nog niet in de overgang. Mijn waarde zit op 1,3 dus wel minder want normaal moet het 2 zijn..
Starry wat een goed nieuws dat je toch nog niet in de overgang zit! Dat zal vast een grote opluchting voor jullie zijn.
Ja het is wel een hele opluchting maar toch blijf ik het vreemd vinden dat ik schijnbaar toch een eisprong heb gehad en ik niet weet wanneer...op cd 12 was m'n eitje 10 mm op cd 17 was er geen ei meer te zien en kreeg ik te horen dat m'n eitje een week eerder dan zou moeten zijn gesprongen dat zou dus zijn op cd 10. Ik ben begonnen op cd 8 met ovulatietesten tot en met cd 17 en in die periode geen positieve ovulatietest gehad.
das goed om te weten Starry. Hier is vandaag mn 1e ongi op gang gekomen na miskraam.. Nieuwe ronde gaat in zou je denken maar helaas moeten we wachten totdat de waarden van mijn schildklier in orde zijn .. deze waren na 4 weken medicijngebruik namelijk niks verbeterd maar zelfs iets verslechterd Ondertussen ook te horen gekregen dat ik tpo antistoffen van meer dan 1000 aan maak en de diagnose 'ziekte van hashimoto' heb gekregen.. Dat kan verklaren waarom de medicijnen met een dosis van 50 mcg niks heeft gedaan. Ik moest gelijk met de helft meer aan medicatie ophogen en dan over 3 weken weer bloed prikken en afspraak met endocrinoloog. Ik hoop echt dat het snel onder controle is allemaal..
Starry dat is goed nieuws! Wel raar van je gemiste eisprong idd! Ze blijven t nu goed checken dus dat is positief!
Ik denk dat mijn cyclus van slag is door dat gekke en lange bloedverlies van afgelopen maand want dit is een positieve ovulatietest toch? Ben blij dat ik mn gevoel gevolgd heb en vroeg begonnen ben met testen. Want begin normaal pas op CD17 en vandaag is pas CD16...
je cyclus is nooit helemaal constant en hetzelfde, we zijn tenslotte geen robots het is zeker een positieve test!
Haha dat weet ik MissFluffy ben sowieso al niet heel regelmatig maar dit is wel heel vroeg voor mijn doen. Dus daarom even dubbel checken of ie echt positief is . Wanneer verwacht jij je eisprong?
Ovulatietest hier nog steeds positief maar temperatuur was al flink omhoog vanochtend! Benieuwd wat hij komende dagen gaat doen.
Starry het kan zijn dat het eitje van 10 mm is gekrompen ipv gegroeid en dus op cd 17 is verdwenen. Je gyn denkt dan dat hij gesprongen is. Op basis waarvan denkt hij dat trouwens? Manaolana je hebt nu 36.5 maar die waarde had he vorige cyclus ook al regelmatig voor ei. Ik denk dat je ei nog moet gaan springen morgen/overmorgen.
We gaan het zien RoGi! Je hebt gelijk over vorige maand maar dat was ook wel een gekke maand met stress en vroeg bloedverlies. De maand daarvoor (oktober) heb ik bv. maar 1 x 36.5 voor ei gehad en dat was tijdens menstruatie. Dus ik durf nu nergens mn geld op in te zetten . Geduld is weer een schone zaak haha... mijn beste eigenschap .
hehe daar kunnen we allemaal wel wat extra van gebruiken denk ik.. ik verwacht mijn eisprong binnen een paar dagen. ik hoop/verwacht dat ik vandaag een posi ovu test heb, zo niet dan ben ik bang dat ik weer een langere cyclus heb. afgelopen cyclus was normaal, en ik dacht dat dat kwam doordat ik vitamine D tekort had weggewerkt. we gaan het zien
RoGiJuLi hij dacht het toen op de echo te zien en later dus de bevestiging van mijn bloeduitslag. Vandaag dus echt vreselijk ongesteld, hopelijk nu een cyclus die gewoon mee werkt. Maandag bellen naar poli voor de eerste echo op cd 10. Maandag ga ik ook maar weer beginnen met temperaturen.
Succes allemaal deze ronden! Zelf gisteren super goede dag gehad dat besloot te stoppen met de pijnstilling en lekker bezig te Zijn vanochtend dus super veel pijn terug gekregen en maar weer aan de diqlofinaq bheeg ik word er super dizzy van maarja geen pijn is fijn!
Ik heb vandaag na mijn miskraam voor het eerst getemperatuurd. Voelde wel als een soort drempel om overheen te gaan. Ik wil het kindje dat we verloren niet vergeten maar heb sterk de wens voor een ander kindje. Hij was vanmorgen 37 graden waar ik normaal 36,6 heb. Ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen.
Irene, hou er rekening mee dat het lang kan duren voor je temp weer terug is naar basaal Ik duim dat het snel gaat. Manaolana, toch geen ei verhoging wat ik al "zei" Hopelijk blijft hij vanaf morgen/overmorgen blijvend stijgen.