Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ja ik zag t super bedankt vandaag 10 dpo ben ik dan 3.2 weken of 3.3 dat weet ik niet zeker haha

Wilde rogi ook bedanken voor de hulp de afgelopen tijd echt super

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    10 dpo dan ben je 3+3 ;)

En graag gedaan hoor :)

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hahaha volgens mijn gyn zou het dus wel aan de vloeistof liggen. Volgens haar is dat olieachtig en heb je 3 keer meer kans zwanger te raken naar een HSG. 😂😂 Maar die vrouw houdt er zowiezo haar eigen dingen op na. Ik zij dat mijn ei week later was en zij bleef er bij dat de echo 'klopt' en mijn progesteron was 45 dus prima terwijl het 2 dagen na ei geprikt was.

4. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Yes! Vanmorgen bijna witte test (dat ik daar nog eens blij mee kon zijn) woensdag naar de gynaecoloog, kijken of idd alles weg is. Mn temp blijft hoog, maar bedacht dat ik in mn vorige kaartje testte om 7:15 sochtends en nu ik niet heb gewerkt sinds miskraam om 8:15. Morgen weer aan het werk dus tempen om 7:15, kijken of ik dan weer op normale waarde zit.

5. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ga je toch meteen weer proberen dan Irene?

6. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ja dat willen we eigenlijk wel. De wens is zo sterk en ik wil eigenlijk niet langer uitstellen.

7. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik snap het helemaal. heel veel succes gewenst!

8. manaolana

manaolana Niet meer actief

Maan, hoe gaat het met jou? Ben je al een beetje hersteld van je operatie?

Irene, gewoon er voor gaan als het goed voelt hoor!

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Manaolana nog altijd aan de pijnstilling. Ribben zijn gekneusd en dat kan best een tijd duren schijnbaar.

MissFluffy wat een mooie temp.

Irene ik snap je hoor!

Ik moet pas bij mijn volgende menstruatie weer naar de gyn voor de HSG.

10. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Och jeetje Maan ik heb niks meegekregen, een operatie en gekneusde ribben? AUW! Sterkte hoor!

Ik had hier vanmorgen weer getempt op de tijd van voor mijn zwangerschap: 7:20 en had een mooie temperatuur ook weer van voor mijn zwangerschap.
    Vorige week ben ik begonnen met temperaturen, maar omdat ik toen nog niet aan het werk was heb ik dit om 8:20 gedaan. Daar is de temp dus hoger. Ik heb de waarden van afgelopen week nu op discarded gezet en die van vandaag gewoon normaal. Is dat de goede manier?

11. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ik moet nog helemaal bij lezen maar alvast een korte reactie van mij. Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie. Als mijn kruis in FF klopt dan is vandaag voor mij 12DPO en dan is dus 18 januari mijn NOD, dus spannend! Gisteren voelde ik me anders dan normaal maar kan niet beschrijven hoe. Geen symptomen zoals pijnlijke borsten oid. Ben erg benieuwd wat mijn temp morgen doet aangezien die de vorige keren op 13DPO omlaag kelderde.

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Spannend steef! wanneer ga je testen?

13. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Spannend Steef! En fijn dat je een geode vakantie hebt gehad! Ik ga duimen voor een positieve test!

14. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hey dames,

Spannend Steef! Fijne vakantie gehad?
    Irene weer veel succes meid!

Hier dag 17 en nog geen positieve ovu test...

15. manaolana

Ellis slik je wel weer clomid deze ronde?

16. manaolana

RoGi nog twee vraagjes hè:

Vrijdag ben ik 1,5 a 2 u later gaan slapen. Zaterdag 1 uur later dan normaal getemperatuurd. Temperatuur was 36.8. Heb hem op discarded gezet. Is dat goed of moet het sleep deprived zijn?

Zondag hadden we iets te vieren en heb ik na het avondeten twee likeurtjes op. Maandag normale tijd getemperatuurd. Temperatuur was 36.9. Ook op discarded gezet. Is dat goed of moet ik er iets anders mee doen?

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    In principe heb je de nacht van vrijdag op zaterdag dus hetzelfde aantal uren slaap gehad als normaal (1,5 later naar bed en ook 1 iur later wakker).
    Dus wat je kan doen is de temp gewoon invullen. De tijd gebruiken van je normale temptijd en een notitie maken zodat er een dicht bolletje komt.

En bij de temp van maandag kan je volgens mij alcohol ergens aanvinken.

Beide dus niet op discarded of sleep deprived zetten ;)

18. manaolana

Goed dat ik het toch nog even vraag dan :D.

Kon geen alcohol vinden maar wel drinking bij specifics. Is dat wat je bedoelt? En moet dat dan op maandag, dag van verhoogde temperatuur of zondag, dag van het drinken? Heb nu maandag gedaan.

Sorry voor alle vragen!

Het verandert mn kaartje wel mega. Van redelijk stabiel met een paar gaten naar super piekerig ;).

19. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    kijk mijn temp mooi doen <3 dat zegt niets toch? ;) of wel?

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    Drinking idd en op maandag zetten ;)

Deel Deze Pagina