En nu ie een beetje droger is: Jemig, wat gaat de kwaliteit van foto's naar beneden. Heb de foto naar een vriendin geappt en op mijn scherm is ie heel duidelijk te zien...
Zo even er tussen uit geweest, man wat heb ik me kl*te gevoeld. Maar goed ik worstel me al 28 jaar door ups en downs heen, dus nu weer hard op weg terug naar boven aan het knokken. Best wat gemist in de tussentijd zie ik! Balen van je menstruatie Ellis Ik hoop dat de gyn je kan helpen! Wollie haar temp doet het super, whoop! Hoop op een positief resultaat meid! He Marb, wat een onzekerheid meid. Ik zie een licht streepje op je KV test. Ik hoop écht dat ie op gaat lopen. Ik ben deze ronde ook 3 kwartier eerder gaan tempen omdat ik te vaak voor de oude tijd wakker was. Nu gaat het perfect! Acné hoort idd bij PCOS. Het maakt me onzeker omdat ik 2 maanden helemaal niets had en ik het nu hier en daar steeds meer zie opkomen. Misschien zegt het helemaal niks, het is ook nog lang niet zo extreem als vroeger. Maar mijn angst is dat als de acné opzet, de PCOS weer opzet en dat dat het einde van mijn mooie cyclus is. Tegelijkertijd wil ik zo gewoon niet denken en van het positieve uitgaan dat mijn lichaam dit regelt!
Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben meer puistjes gekregen, had met de pil een hele gave huid maar het zit nu zelfs op mijn rug en heb het gevoel dat als ik iets slechts eet ik ze bij wijze van voel groeien haha Had vanmiddag in de auto hele felle steken in mijn onderbuik, riep gewoon auw.. nu wat steken in mijn lies, beetje zeurend gevoel maar zal wel weer niets wezen.. ben er ook niet mee bezig verder gelukkig dus het is niet zo dat ik van alles denk te voelen.
Wat goed dat je er niet zoveel mee bezig bent. Ik vind dat altijd heel moeilijk de tweede helft van mijn cyclus... Ik duim dat die steken iets moois betekenen en dat je over een weekje een mooie test in handen hebt!
Wij gaan verhuizen dus daar zitten mijn gedachten vooral.. hou gewoon in mijn achterhoofd dat het nog wel even kan duren voordat het lukt en als het deze ronde niet gelukt is weet ik dat ik de komende 6 weken druk ben met het nieuwe huis en afleiding heb dat is wel fijn. Slaap lekker allemaal ik duik mijn bed in, moe
Oh ja, dat is fijn: afleiding! Ik ga ook zo naar bed, elke ochtend vroeg wakker worden betekent ook dat ik niet lang kan opblijven (hoewel ik altijd voor 22 u in bed lig ) Hopelijk kan ik morgen een beetje uitslapen!
Wat n geklets weer haha! Gezellig! Maar wij vliegen er ook snel in! Manlief moet om 6 uur beginnen met werken..bleh.. Tot morgen, slaap lekker!
Pff wat een onrustige nacht. 5 uur maar getempt en 36.8 Zal hem wel op discarded zetten, ga nu kijken of ik nog kan slapen maar denk ht niet
Nou ik geef het op.. weer geprobeerd te slapen maar wil niet. Net weer getempt ook 36,8 dus ja.. noteer die wel dan met sleep deprived ofzo. Hij is wel lager
Ik denk dat ik soms ook gewoon iets te vroeg ga slapen, op een gegeven moment ben ik dan gewoon klaarwakker om 5 uur. Ik hoop wel dat hij morgen weer wat hoger is, ben dan direct bang om te vroeg ongesteld te worden. Marb ben benieuwd naar je volgende test!
@ Ellis: jeetje, wat moet je man vroeg werken zeg! Heeft Eva weer gespookt dat je weer discard hebt? @ Wollie: Balen van het slechte slapen! Maar op zich is het niet gek dat je temperatuur rond deze termijn even wat lager is. Als het goed is stijgt ie morgen of overmorgen weer en blijft ie dan hoog (hopelijk nog heel lang, maar iig tot rond einde cyclus). Hier niet getempt vanochtend want het brandalarm ging af Ik sprong uit bed, haha! Dus temperaturen had geen zin meer... Had erna trouwens zelfs een lagere temperatuur dan de rest van de week, dus dat lijkt me niet zo'n best teken... Verder zit ik nu op het doorlopen van de test te wachten, maar die ziet er niet echt beter uit dan gisteren, lijkt ongeveer hetzelfde Ik vrees dus dat het toch einde verhaal gaat zijn. Nog een kleine slag om de arm, aangezien ik bij de zwangerschap van de oudste ook steeds 's middags duidelijker testte dan de ochtend erna (!), maar het hele verhaal is natuurlijk niet zo best. Morgenmiddag nog een poging, die moet dan echt duidelijk zijn.