Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Je kan het proberen hou dan in je achterhoofd dat hij negatief kan zijn maar dat het nog niet zegt dat je niet zwanger bent

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Wat een fijn nieuws Irene! Hopelijk hebben jullie snel weer een positieve zwangerschapstest in handen :D.

Steef ik zie dat jouw temperatuur flink is gedaald :x...

Ik wou zeggen welkom Loekje, maar zie dat ze al weer weg is van het forum :(

MissFluffy heb je getest? Spannend ben benieuwd! Temperatuur is in ieder geval nog steeds mooi hoog.

Hier dag 3 met bruin verlies en temperatuur nog verder gedaald. Dus is echt einde oefening hoor... Ben benieuwd wanneer het doorbreekt.

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Miss fluffy ik zou persoonlijk niet testen. Maar ik ben gewoon pessimist door al die Witten testen. 😂😂

Manaolana wat vervelend zeg!

Ik en manlief hebben besloten het gewoon aan te kijken hoe en wat deze maand geen getemp en verplicht seks en dan zien we wel hoe het gaat. Ook een keer lekker 😂😂

Hier gaat het de ene dag super en de anderen dag alleen pijn heel vervelend. Maar het hoort er bij. Kunnen van binnen schijnbaar ook kneuzingen en hematomen komen wat voor veel pijn zorg naar 4 weken zou het beter moeten gaan. Wel beetje het gevoel dat genaaid ben aangezien ze dit niet verteld hebben van te voren. Achjaa voor een goed doel! Eergisteren geneticus gesproken en mijn vader heeft het gen ook. ik ben dus niet de enigste, en hier door word er nu gekeken van wie/waar het komt. Straks ook het Sophia even bellen voor ons zoontje.

4. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Manaolana je had het al gezien en ja hoor temp is gekelderd. Dus RoGi inderdaad alles een dag later. Ongikrampen en al spotting dus laat het maar doorbreken. :(

@manaolana jeetje meid ik had 2 maanden terug ook zo een rare menstruatie. Volgens mij 5 dagen bruinverlies en eigenlijk geen rood. Temp was al flink gedaald maar rood kwam er niet echt doorheen. Een dag had ik minimaal klein beetje rood en die dag heb ik maar op L gezet. Maand later wel weer gewoon roodverlies. Hopelijk zet het snel door en kun je weer verder en maandag naar arts. Ben benieuwd wat daar uit komt.

@missfluffy heb je nog getest? Ik zelf zou ook niet testen maar goed zoals ik al zei witte testen vind ik erger dan ongestelheid.

@maan wil je Sophia bellen om te vragen of ze je zoontje ook willen testen? Gelukkig heb je ook een paar goede dagen ertussen lijkt me anders echt zo frustrerend :(

5. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Dankje manaolana, dat hopen we ook idd. Er zullen moeilijke dagen blijven maar ik zie dat verder los van een nieuwe zwangerschap. Balen dat je temp weer verder gedaald is

Maan wat vervelend dat je zon pijn hebt! Pfoe 4 weken, dat is nog wel een tijd. En een maand zonder verplichtingen is indd ook wel lekker. De maand dat ik zwanger werd heb ik wel getempt maar geen ovulatietesten of verplichte sex gedaan. Ik hoop voor je dat het helpt :)

He balen steef van je temp, op naar volgende maand!

6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Weet al waarom me temp gister middag 36.4 was savonds getest gaf ie 36.2 en een andere thermometer 37.1 dus denk dat ie gewoon stuk is

7. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    @ steef, balen meid :( het zit je niet mee..

@ Manaolana vervelend.. hoop voor je dat het snel doorbreekt

@ maan wat raar dat ze dat niet van te voren gemeld hebben? dat horen ze toch wel te doen? sterkte in ieder geval! hopelijk ben je er gauw van af

ik heb vanochtend getest, en hij was omowit. ik weet dat het nog niets zegt zo vroeg, ben dus ook nog niet teleurgesteld. en ja mijn temp is nog lekker hoog, dus we gaan het zien

8. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL

Ik ben terug! Ik had mijn account per ongeluk laten verwijderen, ik wou eigenlijk mijn naam laten wijzigen.. Voorheen Loekje, nu dus Foeke.

Dus.. it's me!:)

Ik zal even updaten in een nieuw berichtje.

9. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    He hoi allemaal,

mijn account is verwijderd (ik had mn naam willen wijzigen, niet helemaal gelukt) maar voorheen was ik Loekje, nu dus Foeke.

ff update vanaf hier.. en de vraag of jullie hier eens naar willen kijken? Ik ben dus nieuw in het temperaturen. Ik wist nooit wanneer mn eisprong was dus nu wel, en heel blij want toevallig ook tijdens die dagen een goeie tijd gehad samen ;) vakantie he..

Anyway: ik heb net geleerd hoe ik afbeeldingen plaats dus hier is die van mij.

Zoals je kan zien is mijn temperatuur de afgelopen drie dagen gek aan het doen? de eerste hoge kon ik wel verklaren want was enorm gestresst en raar geslapen. gisteren weer normaal (voor na de eisprong dan) en vandaag weer zo hoog!

9 dpo heb ik 1 druppel bloed gehad, helderrood.

extreem spannend vind ik het. heb nog niet gestest.

Bijgevoegde bestanden:

10. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Waarom zoveel open bolletjes? Temperatuur je wel rectaal iedere dag op zelfde tijdstip voor t opstaan?

11. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL

Ja elke dag rectaal, maar niet elke dag zelfde tijd. Zit soms een uur verschil in. Mijn huisarts zei dat het niet zo nauw kwam, en ik heb wel eens twee keer getempt (dan werd ik bijvoorbeeld om 5 uur wakker en daarna om 8 uur) en dan was het dezelfde temperatuur.

elke dag dezelfde tijd temperaturen kan ik niet zo goed (veel wisselende bedtijden enzo) plus;.. ik denk dat het nu ook wel aardig lukt.
    De temperaturen van voor de eisprong waren sowieso warrig door kerst, oud en nieuw, drinken, feestjes, enzo. ;)

12. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Okee want dan is t geloof ik zoiezo niet betrouwbaar wat mij altijd verteld is altijd op zelfde tijdstip maar goed ik ben niet de expert

13. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    nou dat maakt bij mij echt wel verschil hoor! soms een hele graad

14. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Bij mij maakte dat ook wel degelijk verschil uit. Soms zat er minder dan een uur tussen, en dan toch 0,3 verschil.

15. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Oke:) Nou bij mij dus niet zo.. maximaal 0,1 verschil gezien.

Meerdere keren ondervonden deze cyclus:) maar ik ben ook zeker geen expert en houd gewoon aan wat de huisarts me zei.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas (als ik als expert me er even mee mag bemoeien) is op wisselende tijden tempen niet zo goed voor de betrouwbaarheid van je tempcurve.
    Doordat je op die manier open bolletjes creeert, heeft FF vaak moeite met het goed en betrouwbaar achterhalen van je eisprong.

Tevens heb je wellicht een aantal keer de juiste temp gemeten met 3 uur verschil, maar dat betekent niet dat het altijd zo gaat ;)

Mijn advies gaat dus lijnrecht tegen je huisarts in: echt tempen op dezelfde tijden.

17. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Ik ga er de volgende cyclus dan toch maar de wekker voor zetten :)

thanks voor de tips.

hopelijk is het niet eens nodig:) Dit is mn eerste ronde tempen, na ongeveer een jaar zonder de pil ons ding te doen..

18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ok, ik heb toch nog weer op de test gekeken. Super dom, i know. En ik leek een heeeel licht streepje te zien. Waarschijnlijk een indroogstreepje, maar toch wel roze en niet grijs... dus who knows.

19. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Geduld is een schone zaak Missfluffy :D. Ik hoop dat het idd een licht positieve is natuurlijk haha

20. manaolana

manaolana Niet meer actief

Het zou bijna grappig zijn als het niet zoveel onzekerheid veroorzaakt :);). Nu echt gaan genieten he! Lekker aftellen tot de echo.

Deel Deze Pagina