Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Lauraa, ik vind het ook een lastig kaartje en durf er geen oordeel over te geven.

2. lauraa

lauraa Actief lid

17 nov 2010
    230
    17
    18
    Als het "eggwhite" weghaal verspringt het kruis en zou zondag m'n ovulatie zijn geweest. Alleen is er dan een stippel kruis.

K temperatuur rectaal elke dag tusse 07.00-07.15 voor opstaan, dus daar kan het niet aan liggen. Nouja afwachten maar. Over 2,5 week weer naar de gyn.

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik zou die dan weg halen. Aangezien eggwhite een x aantaldagen voor je eisprong al kan komen. Zoals van Rogi begreep ;)

4. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Lastig kaartje Laura, ik kreeg de laatste ronde een stippelkruis. Ik doe geen ovulatietesten en had geen eggwhite opgemerkt aangezien we op vakantie waren en ik er niet mee bezig was dus niet ingevuld. Ik denk als je beide niet invult dat je een stippelkruis krijgt omdat ff dan nog twijfelt.

@maan dat lijkt me lastig om een klein mannetje rustig te krijgen terwijl hij moeite heeft met ademen... hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig (sorry als je het al een keer gezegd hebt)? Ik snap dat jong zijn niet altijd, zeker als er al bekend is dat een van de twee verminderd vruchtbaar is... Waarom dan zo moeilijk doen, de wens is toch even groot... Wat is Wish (ovulatie testen) eigenlijk?

5. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Welkom Lauraa! Ik zou eggwhite ook weghalen.. met die info doet ff rare dingen.. ik zou zeggen dat je eisprong later is geweest.. maar daar is rogi beter in haha...

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Steef, we zitten nog maar in ronde 13. Maar dan nog. Wish is een site uit China. Heel veel merken die hier verkocht worden zoals bij zwanger en kids etc staan er op. Wel even in Engels zoeken en langeren lever tijden maar dan nog ;)

Hij is nu heel onrustig en net 38 graden een griep dus. Sinds hij naar de psz gaat pak hij elke verkoudheid of ziekte mee :(

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ellis Zag net dat je temp gelukkig weer hoog is!

8. manaolana

manaolana Niet meer actief

Toch zie ik best veel open bolletjes in je kaartje, hoe komt dat dan?

Hoe was je temperatuur vandaag en gister? Als die 37.00 of meer was denk ik inderdaad dat je eisprong op CD20, zondag, is geweest.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Eisprong cd 19 (zondag) mits hij gisteren/vandaag hoger dan 37 is.

10. manaolana

Dat bedoelde ik natuurlijk ook :p. Zondag is CD19 en geen 20 zoals ik zei. Zonder jou RoGi... waren we kansloos...

11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Testdrang begin al te komen. Wanneer zou ik testen doe het normaal altijd 10 Dpo?

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ligt er helemaal aan wat je zelf wil. ik vind het makkelijker om de spanning even los te laten als ik op 10 dpo negatief getest heb.. dat bouwt zich wel weer op naarmate ik dichter bij mn NOD kom, maar als ik niet test ontplof ik zowat.

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Miss fluffy herkenbaar. Vandaag 9dpo al getest met ultra vroegen vanaf 10 Hcg en natuurlijk negatief.

14. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Grappig, ik kan juist heel makkelijk wachten op menstruatie. Beetje zelfbescherming net als jullie maar dan anders. Ik wacht tot dag 40 ofzo, een van mn langste cyclussen. Wordt k ongesteld us het zo. Zo niet helemaal mooi.

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Irene, ik zou wat van dat willen hebben haha. Ik wil gewoon zo snel mogelijk weten of het negatief is haha zodat ik niet meer hoef te hopen ofzo. Achjaa me gevoel zeg dat het er toch niet meer van ga komen. Eerst eens die HSG doen misschien daar na geluk ;)

16. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Haha kan me voorstellen. Mijn perceptie is ook gewoon anders. Ik wacht op ongesteldheid en niet op zwangerschap. Tuurlijj hoop ik er op maar na 10 rondes voor de miskraam ga jer er niet meer zo vanuit. Nu ook niet omdat ik niet weet of mn lichaam er klaar voor is. Zou nu op 4dpo zitten, rogi denkt dat k eisprong 2 dgn later had dan ff dus dat wordt nog lange wachttijd...

17. manaolana

Irene ik denk ook eisprong twee dagen later. Als je wilt dat FF dat ook denkt ivm juiste statistieken en berekeningen ed zou je kunnen proberen om CD21 op 36.8 te zetten. Ik denk dat hij het kruis dan zal verplaatsen.

Over vroeg testen. Ik deed dat nooit tot aan mijn BBZ. Maar de schrik zit er goed in van die BBZ dat ik nu gewoon zo vroeg mogelijk wil weten of het zo is zodat er ook meteen controle kan zijn of het op de goede plek zit.

18. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Klopt als ik die op 36,8 zet verspringt ie naar 2 dagen later stippelkruis. Ik hou er zelf gewoon rekening mee met evt menstruatie en/of testen dat ik nu op 4 dpo zit

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Beeeewgggg draak is gewoon nog ziek. Weten jullie nog dat hij 'buisjes' kreeg die doen nu hun werk. Snot uit zijn neus vies uit zijn oortjes en overgeven. Hij is nu zoo super mama kindje ipv zoals normaal. Dus genieten van zijn kroeltjes

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik test nu standaard elke week op vrijdag.
    Om gewoon die zekerheid te krijgen snappen jullie dat?

Deel Deze Pagina