De open bolletjes waren in t begin van deze cyclus. Begon net met tempen. Daarna heel stipt zelfde tijd. Alleen gister drukte ik m'n wekker weg, om vervolgens een uur later wakker te worden... Ik zet zo m'n huidige kaartje er even op.
Ik heb het vage van vorige maand ontrafeld 😂 dus de gyn had wel gelijk. Ik had mijn ei op dag 17 ipv 19. Die 2 dagen kunnen het verschil kwa progesteron verklaren. Ik heb vaker dag 17 een stijging een dipje en dan weer een stijging. En normaal ga ik van die tweede stijging uit. Nu terug gezien heb ik dit een aantal maanden gedaan. Terwijl hij eerder als terug kijk.op dag 17 geweest moet zijn. Sorry voor het vangen verhaal. Deze maand is er kwa temp niks af te lezen en zou ik echt niet weten wanneer mijn ei was. Nu dus wachten op mijn ongie.
Sorry ben ik niet mee eens Maan Ik blijf echt bij cd 19. Progesteron laat je temp niet zakken. Dat doet je temp juist stijgen (vandaar dat je temp hoger is bij utro gebruik). Een dip na je ei komt door het gele lichaam wat sterker is dan progesteron. Echter dipt hij dan nooit terug naar basaal maar slechts een tiende of 2. Dat zie je bij jou goed gebeuren op cd 21 Ik zie het vaker gebeuren dat mensen een dag of 2 voor de eisprong ineens 1 uitschieter hebben. Zelf denk ik dat dat komt door het lh hormoon die dan ineens piekt.
Maar hoe kan het dan dat mijn temperatuur niet overeen komt met mijn hormoon waarde de gyn zij echt dat mijn ei toen niet kon zijn geweest icm die progesteron waarde? Ik word zo onzeker van mijn gyn net als haar belangrijke redeneringen waarom we ondanks bijna geen bewegelijk zaad gewoon moeten blijven proberen omdat we al een kind hebben
Maan meidje ik zou echt overwegen om over te stappen hoor! Een goede band met en vertrouwen in je arts is zó belangrijk. Voor mij is er echt een wereld open gegaan toen ik ben overgestapt van HA.
Ik heb dat ook heel sterk hè RoGi! Had me al wel eens afgevraagd of dat inderdaad met LH te maken had. Leuk dat jij dat nu ook zegt . Ben ook heel benieuwd of mijn echo's deze maand wel overeen gaan komen met de temperatuur. Dinsdag de 1e op CD12!
Ik zou lekker een andere gyn zoeken. Ze zei dat je ei op 15 dec (cd 13) zou gaan plaatsvinden. Dat is gezien je temp echt totaal niet waar. Volgens je temp zou het cd 17 geweest kunnen zijn, maar ik zeg echt dag 19. Een temp stijgt echt NIET pas 4 of zelfs 6 dagen na je eisprong. Met je ei op dag 19 heb je een lf van 11 dagen (ongi op 12 dpo). Als je ei echt op cd 13 was geweest had je dus een lf van 17 dagen (ongi op 18 dpo). En dat is zeeeeer uitzonderlijk. Ook deze maand is je ei op dag 18 geweest (hoogstwaarschijnlijk) en je hebt een redelijk stabiele cyclus toch? Dan vind je ei namelijk altijd rond dezelfde dag plaats. Ze zei dat het zaad van je man goed was. Ook dat blijkt niet te kloppen. Ik zou geen vertrouwen meer hebben in deze gyn.
Heb ik ook niet Rogi. Ik woon in bergen op zoom deze is gecombineerd met Roosendaal. Dichts bijzijnde ziekenhuis word dan Breda daar heeft onze zoon ook een tijdje gelegen en is dus een 'bekend' ziekenhuis voor ons. Ga anders maandag gewoon even naar de ha en vragen wat hier mee aan moet heb echt totaal geen vertrouwen. En idd mijn cyclus is heel stabiel! Eigenlijk altijd ei rond dag 18/20 volgens ff gemiddeld dag 19 en laagste 17 en de laatste dag 21 kan er bijna de klok mee gelijk zetten. Ik ga inderdaad ook altijd van de tweede dreiging uit eigenlijk. Ik heb gewoon het idei dat ze een slaatje uit ons proberen te slaan met al hun onzinnige onderzoeken en dan na 6 maanden is het ja het zaad is toch te slecht...🙄🙄🙄 En heb al zo veel vertrouwen in hun maarnietheus.
Mijn ei was die 13de trouwens 18 mm dus niet eens de grote waar op een ei zou springen want die sprint toch pas met 22/24 mm?
je geeft zelf al aan dat je geen vertrouwen hebt in deze gyn. dat lijkt mij ook heel belangrijk, hoe ga je nu nog iets voor waar aannemen wat ze zegt? daar heb jij niets aan, en zij kan dan ook niets beginnen. zou lekker een ander zoeken, waar je wel een goed gevoel bij hebt
Miss fluffy denk er idd ook sterk over. Wacht de HSG nog af en daar na de bespreken. En anders vraag ik in het centrum om een anderen gyn Manaolana wat spannend jou eerste folikel meeting komt er dus ook al aan!!! Ik heb ook zo een bout ha praten volgens haar vroeger mijn vader na...... Uit eindelijk was ik dus wel gewoon kei ziek
Wat rot lijkt me dat om zo weinig vertrouwen in je gyn te hebben. Het is al zon moeilijke periode en dan ook nog het gevoel hebben niet gehoord te worden, bah. Heb mijn eigen temp op cd 21 naar 36,8 gezet, dan zet hij mn ei idd naar dag 22. Nog 2 dagen langer op het wachtbankje haha. Ben het nu al beu. Had me voorgenomen om niet vroeg te testen, maar misschien waag ik volgend weekend dan toch maar een gokje als ik mn menstruatie nog niet heb.
Irene wat spannend!! Hier een super slechte nacht gehad draak werd nog zieker 40 graden koorts en benauwd. Hij moest een ECG aan de saturatie meter etc en mocht uiteindelijk weer mee met een dubbele oor ontsteking ondanks de buisjes er komt gewoon pus uit
Dankje miss fluffy en Irene Nee omdat hij boven de twee is geven ze geen AB. En moet zijn lichaam het zelf oplossen hij slaap weer vanochtend had hij al weer een tempvan 39.7 en dat was toen hij net wakker was
Ai.. beterschap Maan! Hier naar de nieuwe gyno zometeen! Kon heel snel terecht gezien alles wat we al gehad hebben! Ben benieuwd.. heeft wel al laten weten dat t zaad van manlief prima was!