Frustratie ten top.... In het zwangerworden topic iemand die de aankomende twee maanden geen seconde heeft omdat ze geen kerst kindje willen. Wat zijn sommige toch verwent net of je het kan plannen.
Ik las het ook en dacht precies hetzelfde Maan! Wees blij dat je een kindje kunt krijgen, wat maakt de maand nu weer uit.
Ja echt sommige mensen..... Verwachten ze ook nog een speciaal kleur ogen en haar? Of moet het perseej een jongen of meisje zijn 🙄🙄
Trouwens nog een stom vraagje. Bij de innesteling bij zoonlief heb ik steekjes in Lies gebied gehad zeg maar zijkant van mijn KZ litteken nu. Nu had ik dit gisteren ook een aantal keer... Maar dit zal toch niks zijn? En dan zal de innesteling toch wel laat zijn en is de rest zich dan al niet aan het afbreken? Aangezien ik maar een lf van 12 dagen heb op dag 13 word ik smorgens soms snachts al ong
Ik heb geen idee meid. Heb sinds vanmorgen ook wat krampjes rond baarmoeder. Ga ervan uit dat het menstruatie is die eraan komt. Voor mijn zwangerschap van miskraam had ik namelijk helemaal geen symptomen van innesteling etc. Ik weet uit ervaring dat je lichaam je flink voor de gek kan houden als je zo graag wilt. En elke keer werd ik ongesteld..... Normale innesteling is rond 6-10 dpo lees ik altijd maar weet niet hoe dat zit met verkorte LF
ook dat verschilt.. de ene site zegt iets anders dan de ander. Ik hoorde dat RoGi een innesteling had bij 4 dpo, dus dat kan ook nog. ik heb ook gehoord dat mensen een innesteling pas na 14 dpo hadden. blijft altijd spannend als je dingen denkt te voelen. je kan helaas niets anders doen dan afwachten
@maan het zit jullie echt niet mee tot nu toe in 2017 Beterschap voor draakje. @Ellis 10DPO en een kleine stijging zie ik Vorige maand werd je 9 DPO ongesteld. Hoe voel je je? Gebruik je momenteel nog Utro? Sommige mensen denken dat je gewoon snel een kindje kan maken. Mijn baas laatst ook: dan maak je toch een kindje. Ja als het zo makkelijk zou gaan dan hadden wij al een klein hummeltje.... Ik zou echt niet zomaar een maand overslaan omdat ik liever niet wil dat het in december geboren wordt. Mijn vriend heeft me verrast met een weekendje weg, totaal onverwachts! Pak maar wat spullen we vertrekken zo Dus lekker relaxt weekend gehad, lekker gegeten en gewandeld!
Steef wat fijn ! Lekker even weg doet je meestal goed. Hier de eerst krampjes al gehad zoals altijd voor mijn nod. Had er ook al niet meer op gehoopt dus dat val dan weer mee. Als die snel doorbreek kan ik de gyn bellen voor de HSG. Ik zeg maar altijd zonder tegenslagen kun je ook niet van de kleine dingen genieten. Is eigenlijk bij ons altijd zo... Vorig week douche veranderd en nieuwen dingetjes voor gekocht ga gisteren de droger stuk. Alles komt altijd tegelijk
Hoe ging het bij de gyn Ellis? Manaolana succes vandaag. Voor wie het vroeg over innestelen en een korte lf. De innesteling vind gemiddeld tussen 6 en 10 dpo plaats. Ook wanneer je een korte lf hebt dus Bij een langere lf van bijv 15 dagen betekent dat dus niet dat de innesteling ook later is en bij een korte lf eerder. Dat is dus niet zo. Het is tussen 6 en 10 dpo ongeacht lf lengte. Bij mij was de innesteling de laatste keer inderdaad op 4 dpo. Dit weet ik omdat ik op 6 dpo al tuur testte en op 7 dpo al een flink stuk duidelijker . Aangezien hcg 2-3 dagen na innesteling waar te nemen is op een test kan het niet anders dat het bij mij toen op 4 dpo gebeurde. Ook had ik toen een klein dipje in mijn temp (wat ik normaal zou wijten aan het gele lichaam) Maar dan moet ik zeggen dat dit wel enorm uitzonderlijk is hoor. Net als een innesteling voorbij 12 dpo. Ook dat is zeer uitzonderlijk
Thanks meiden! Al stelt het volgens mij niet zo veel voor zo'n follikelmeting . Laat jullie weten hoe het is gegaan.
Misschien dat er hier wel iemand het weet. Had het in m'n eigen topoc ook al gevraagd, maar daar is niet meer gereageerd.. ik heb deze ronde een rare temperatuurcurve en ben benieuwd of iemand kan aflezen of mijn eisprong geweest is. Ik heb twee weken geleden een positieve ovulatietest in mijn handen gehad (roze ovulatietest van clearblue) ik was die dag ziek en had koorts. Het lijkt er dan ook op dat mijn eisprong niet in de dagen erna geweest is. Sinds 5 dagen loopt mijn temperatuur wel wat op, maar er zitten ook temperaturen bij van 36.7 die voorheen paste bij mijn basale temp. Kan het dat mijn na-eisprong temperatuur opeens veel lager ligt of is mijn eisprong nog steeds niet geweest? Ik zit ondertussen al op dag 33, langste cyclus tot nu toe terwijl ik vorige rondes goed regelmatig was.
Dankjewel Rogi. Mijn temp was vandaag nog boven de 36.9.... Normaal shirt die dag voor ongi al omlaag Maar durf eerlijk gezegd niet te hopen...
Mn temp vandaag 0,2 graden gedaald weer. Zal mn menstruatie er wel aankomen. Wel korte LF, hopelijk komt dat door miskraam nog en is het niks standaards. Succes manaolana
Zou wel kunnen toch Irene? Je hoort vaker dat de ronde na miskraam iets anders is. Ik denk echt dat ong ga worden mijn borsten zijn niet meer gezowllen. Wat ze wel na ei zijn normaal dus is kwestie van doorbreken. Manaolana ik hoop op een mooi groeiend eitje!
Nou meiden er was nog weinig aan het groeien bij mij. Maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht met de lengtes van mijn cycli icm de korte LF, en dan op CD12 . Vrijdag weer terug.