Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Spannend manaolana! Ik had ondanks mijn Lange cyclus op dag 13 die 19mm die bleef zitten tot dag 19😂 eigenwijzen eitjes. Ik duim dat ze goed groeien!

2. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Net ongesteld geworden blegh. Hele korte LF dus...

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat vervelend Irene! Lijkt me nu ook best confronterend voor je. 😘😘 Hier voel het zo dubbel heb echt het idei dat niet zwanger ben dus wil dat die ING zo snel mogelijk kom voor het onderzoek.

4. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Klopt heb ook echt een rotdag en wat traantjes gelaten. Ik hoop vooral dat ook de lengte van de LF weer langer wordt deze ronde. Mn lichaam zal er misschien nog niet aan toe zijn geweesten nu wordt alles extra schoon. Maar rot is het wel.

De maand dat ik zwanger was voelde ik me ook niet zwanger. Hopelijk ishet een goed teken voor je!

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Bij mij is CD19 heel vroeg voor een eisprong ;) meestal pas rond CD22 dus ik verwacht dat ik nog wel een paar keer terug mag na vrijdag haha :D. We gaan het zien!

Irene wat balen dat je ongesteld bent :x ik zou er voor nu gewoon vanuit gaan dat het eenmalig een korte LF is in verband met je miskraam.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Manaolana hebben ze helemaal nog geen eitjes gezien? Zoals ik begreep groeien de 2 mm PD en springen ze rond 22/24 mm 😂😂 wel fijn dat er voor jullie schot in de zaak zit!

Hier totaal niet lekker. En veel ritmestoornissen wat altijd rond mijn menstruatie heb door de hormoonhuishouding dus denk echt dat mijn ongesteldheid elk moment door kan breken.

7. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    je temp is nog wel hoog maan

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Inderdaad miss fluffy is het enigste wat me momenteel ook hoop geef gggrrr. Ga er gewoon vanuit dat ong word dan ben ik minder teleurgesteld hoop ik. Ook geen testen meer in huis. Op 10dpo was het negatief. Wel beetje misselijk gevoel denk door de griep ofzo.

9. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    @ Irene balen meid, hopelijk aankomende ronde wel weer een goede cyclus!

@Manaolana hopelijk vrijdag wel iets te zien!

@Maan je hebt het over ritmestoornissen maar zou je die niet minder moeten hebben met je ICD? Of is die meer voor grote stoornissen?

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hohoi. Dat is een lastige. Ik heb atriale 'boezem' ritmestoornissen en 'kamer' ventriculaire. Die ventriculaire zijn levens bedrijgend en heb ik tot nu toe alleen kort durend gehad. Dus stopte het van zelf voor de ICD moest ingrijpen op deze reageer de ICD ook alleen. Ik heb namelijke elke dag atrium ritmestoornissen deze kunnen echter buiten dat ze vervelend zijn en ik moet word geen kwaad. En hier op mag de ICD dus ook niet reageren want dan zou ik schoks krijgen terwijl ik bij ben.

Mijn ICD doet pas iets bij een hartslag boven de 250 op dat moment moet ik zeg maar buiten bewustzijn zijn en er niks van mee krijgen. Hij neemt ook pas vanaf 200 op dit moet wel veranderd worden naar 100 atrium ritmestoornissen zijn meestal tot de 200 slagen.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Een warrig verhaal maar het is ook een lastige aandoening/ combinarie met verschillende geleiding stoornissen.

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Hey dames,

Ik blijf wel nog meelezen.. maar ik stop even met tempen en alles eromheen.. Maandag ben ik gestopt met de utro en wacht dus op mijn menstruatie.. ronde 16... hiephoi...
    Bij de nieuwe gyn weer helemaal opnieuw beginnen en we weten nog niet zeker of we hier de energie voor kunnen opbrengen.
    Er is dus heel veel misgegaan bij die andere gyn en mijn hele "loopbaan" bij die man is dus vrijwel voor niks geweest..
    Nu moet ik een cyclus afwachten en opnieuw bloed prikken. We zullen zien wat we nog kunnen...

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ellis wat verschikkelijk! En snap je gevoel! Ik denk aan je en hoop dat jullie de kracht ergens kunnen vinden om jullie droom uit te laten komen 😘😘

13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

Dec 14, 2014
    2,507
    1,223
    113
    Hier enorme hoofdpijn en een temperatuur daling.
    Misschien dan eindelijk mijn eisprong?

14. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Ik hoop het voor je wennepen, straks past je kaartje niet meer in het onderschrift.....

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Meiden nog geen rood gespot en durf niet te testen. 😑😑😑 Welke is het betrouwbaarst kwa test?

16. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Volgens mij raden ze altijd de kruidvat 2v5 test aan. Was bij mij ook heel betrouwbaar. Spannend!!!!

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Niks te zien. Dus dat die nu maar snel doorbreek zodat die HSG kunnen doen.

18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    wat bedoel je niets te zien? heb je getest?

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja miss fluffy. Alleen een indroog streepje die je met super staren kan zien en al vaker bij kv heb gezien ook niet rozen. Dus kei negatief.

20. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    balen :(

Share This Page