Jeetje Ellis wat heftig... snap dat je even wilt nadenken over hoe je verder wilt gaan. Sterkte meid! Als er grote veranderingen zijn laat je het ons dan nog wel even weten? Maan balen van je test :x.
Balen Maan! Ik ben hormoontje ten top! Menstruatie breekt nog maar niet door pfff.. overal pijn en extreem humeurtje haha..
Ellis sterkte met alles meid. Ik vraag me alleen af waarom je op maandag al gestopt bent met de utro?? Je zat toen pas op 10 dpo en dus veel te vroeg om al te stoppen. Ik vraag me dan ook af wat er in het zhuis is gebeurd dat je zo'n "drastische" beslissing hebt genomen. Maan balen van he witte test meid, maar het zou nog kunnen hoor Irene balen van je ongi. Hopelijk komt de korte lf door je mk en is hij de volgende keer wel langer
Heftig Ellis kan me voorstellen dat je het gevoel hebt alles voor niks! Super naar! Thanks Rogi, ik ga er voor nu maar even vanuit. We gaan het vanzelf zien . Ik tempte vanmorgen 36.9. Best hoog voor voor ei. Zal dat nog wat zakken als mn menstruatie stopt?
Hoihoi, vanochtend temp gekelderd en roze afscheiding. Dus mijn Nod gaat doorbreken. Ik heb eerder een langeren lf gehad en toen gebruikte ik ook Etos zwanger worden vitamines. Die gebruik ik nu weer dus opzich is het wel fijn dat die langer als 11 dagen is . Nu hopen dat die snel echt doorzet dan kan ik voor de HSG gaan bellen.
Irene bij mij duurd het altijd even voor hij echt kelderd. Misschien bij jou ook? Ik ga deze ronden mijn menstruatie ook door tempen om een beter beeld te krijgen en wat strenger weer. Mede door die HSG wil ik kijken of er verschil zit er voor en er na zeg maar.
Ik heb geen idee maan, ik tempte pas in de maand dat ik zwanger werd. Heb dus weinig historische gegevens, maar we gaan het zien komende dagen. Spannend HSG!
Dat kan een gyn helemaal niet zien op 10 dpo!! Hoe zag hij dat dan?? Ik zou maar eens testen meid .... wie weet wordt je flink verrast
Hij zei door "een of andere dikke streep bij mijn baarmoeder?"... Dat is natuurlijk weer als je daar ligt.. dan neem je alles aan... Dat durf ik echt niet ... voel gewoon dat de menstruatie eraan moet komen...
Die dikke streep is simpelweg je (na de eisprong) opgebouwde baarmoederslijmvlies. Dat hoort daar te zitten zodat er een innesteling kan plaatsvinden. Pas als er geen innesteling is geweest, wordt dit afgestoten en ga je bloeden. Hieraan is echt niet te zien of je ongi eraan komt. Ik zou toch maar ff testen! Vind het zo sneu dat ze je zoveel onwaarheden vertelt hebben de laatste tijd
Ellis, anders morgen als je nog niet ong ben alsnog even tempen en als die dan nog Hoog is testen? Als soort zelf bescherming?
Nou... omowit! Rogi ik word daar dus ook t meest moedeloos van! Voel me gewoon alsof ik een speeltje ben ...
Hè klote Ellis :x hopelijk heb je meer aan een andere gyn en zorg dat je goed voor jezelf opkomt en op je stepen gaat staan!!
@Ellis wat verschrikkelijk! Wat lijkt me dat erg om het gevoel te hebben dat alles voor niets was En dan ook nog die witte test :x Sterkte meid! @Maan balen van dat je weer ongesteld bent. Hopelijk gaat lukt het na de HSG heel snel om zwanger te worden! @manaolana morgen weer meting, spannend!
Ellis zo kut! Mijn LF besloot deze maand ook opeens langer te zijn en me te flashen. Ben je eindelijk overtijd is die nog wit. Hoop gauw dat jullie samen in wat rustigere vaarwater komen. Ik had na die uitslag van mijn man ook geen zin meer in al het 'gedoe' want we hebben al een zoontje en is al deze stress etc dan wel het gene wat we willen. Maar naar een weekje was dit weer bij getrokken. Al is het gevoel over onze gyn nog net zo. Manaolana succes morgen! Steef hoe gaat het met jou?