Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ei was 13,5 mm en mag maandag terugkomen. Er is ook alvast een HSG ingepland op 6 maart, als dat toch niet goed uit komt qua ongesteldheid/vruchtbare periode dan mag ik hem nog verzetten.

2. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ah Ellis, zuur :(

Mooi manaolana, spannende tijden zo!

Hier temp nog steeds "hoog". Menstruatie is nog nauwelijks iets, maar ben ook niet echt helemaal fit. Mn temp gisteravond was 36,6 en vanmorgen dus 36,9. Ik wacht het allemaal maar geduldig af.
    Ik heb de internetbestelling met ovulatietesten ook binnen, weet nog niet precies wanneer ik daarmee moet beginnen met mijn cyclussen.

3. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik zou vanaf dag 10 testen. zou het risico niet willen nemen dat ik hem mis als ik later zou testen

4. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ja MissFluffy zoiets dacht ik ook aan idd. Heb ze per 24 besteld van sensitest dus kan even vooruit :)

5. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @manaolana wat fijn een groeiend ei :)

@maan ik wacht nog steeds op mijn ei. Pff wat duurt dat wachten toch altijd lang :p Moet eerlijk zeggen dat ik wachten op ei ook vervelender vind dan wachten op NOD. Ik weet precies wanneer NOD is (verschilt wel eens 1 dag maar dat neem ik voor lief) maar die eitjes springen altijd op een andere dag... Vandaag CD16 en nog geen ei. Vorige twee cycli hoefde ik niet zo lang te wachten op ei, CD13 en CD15. Maar daarvoor tussen de CD 20 en 24 een ei gehad. Ik hoop niet dat ik nog zolang moet wachten. Was zo blij met mijn laatste twee cycli.

6. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    En daar was mijn menstruatie!

7. manaolana

Irene ik zou uitgaan van je kortste cyclus en dan in de bijsluiter van de testen kijken wanneer je moet beginnen.

Steef ik heb dat ook dat ik wachten op ei veel erger vind dan wachten op NOD! En fijn dat het ei groeit maar het is deze maand wel aan de "verkeerde" kant. Namelijk rechts en daar heb ik dus geen eileider meer. Ik weet dat het niet uit zou moeten maken, maar er is toch een klein stemmetje altijd...

Ellis balen maar hopelijk kan het een nieuwe start zijn met een nieuwe gyn die wel jullie belang voorop stelt!

8. manaolana

Ladies wat is het hier stil? Bij niemand nieuws? Volhens mij is iedereen aan het wachten op een eisprong of niet? Ik verwacht ergens komende dagen wel een positieve ovulatietest. Hij was gister avond al vrij donker namelijk!

9. manaolana

En inderdaad daar is de smiley :D

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Heyhey.

Lijkt me wel een domper dat die aan de fouten kant groei. Maar wel fijn dat er dus wel een ei groei! En de hormonen aangemaakt worden voor de eisprong.

Normaal neemt de anderen ei leider de functie toch over?

11. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ah lekker Manao! nu nog even je ei afwachten en dan kan je je verplaatsen naar het andere wachtbankje :D

ik ben geloof ik ziek.. voelde me gisteren al niet fit, last van mn longen, en hoofdpijn. meestal heb ik dat als ik ziek ga worden, of als ik heel erg moe ben, en dat was ik ook.. dus ik wist het niet zo. maar vannacht heel onrustig geslapen, veel wakker geworden, en vanochtend dus een hoge temperatuur.

12. manaolana

Ja dat klopt. En het is inmiddels bijna een jaar geleden dat hij verwijderd is dus dan zou het zeker zo moeten zijn. Maar heb er toch altijd meer vertrouwen in als het ei aan de "goede" kant zit zeg maar ;). Echt een gevoelsdingetje hoor haha.

Beterschap MissFluffy!

13. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Succes manaolana!
    Beterschap miss fluffy!

Hier alweer t einde in zicht van mijn menstruatie.. heerlijk zo kort haha!

14. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    He jij ook al niet fit MissFluffy, hier ook sky high temperatuur. Ik heb hem op "fever" gezet, is dat ok?

Denk idd dat veel van ons op ei zitten te wachten...

15. manaolana

Net weer follikelmeting gehad. Er was geen ei meer om op te meten maar ze kon ook niet met zekerheid zeggen dat hij echt al gesprongen is. Ze zag namelijk nog wel iets dus of net gesprongen, aan het springen, gaat bijna springen..... benieuwd of mijn temperatuur dat morgen ook gaat bevestigen!

Vrijdag en maandag bloedprikken op progesteron en donderdag een belafspraak om de uitslagen te bespreken. Ben benieuwd!

16. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Wow spannend manaolana!! Ben benieuwd naar je temp dan!

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Spannend manaolana!!

18. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Missfluffy en Irene beterschap!

@Ellis inderdaad erg fijn zo een korte menstruatie :D

@manaolana spannend!

@maan hoe gaat het met jou? Menstruatie alweer weg?

19. manaolana

Temperatuur 36.2 vanochtend dus nog geen (ei)stijging in zicht... Weet iemand of met het echobeeld van gister het eitje ook pas vannacht kan zijn gesprongen of zelfs vandaag nog moet springen en dat ik daardoor dus nog geen hoge temperatuur heb?

Steef bij jou ook nog geen ei te bespeuren he... :(? Wordt een langere cyclus dit keer zo te zien.

MissFluffy en Irene voelen jullie je al weer beter of nog steeds ziekjes?

20. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Jammer mana! Ik heb er verder weinig verstand van. Ik hoop dat hij nog moet springen natuurlijk. Volgens mij krijg je zodra hij gesprongen is een hogere temp.

Mwoa ben nu aan het hoesten dus hoop dat het de laatste fase is. Ben wel op tijd naar bed gegaan maar nog steeds slecht geslapen. Temp ook nog veel te hoog. Hoop dat hij richting het eind van de week beter wordt :(

Deel Deze Pagina