Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wennepen. Kan altijd een dipje zijn. Al is jou cyclus natuurlijk gewoon raar nu. Helaas kan dat een jaar duren eer je ontpil ben toch? Ik zelf weet het niet heb het laatst de pil geslikt toen ik 16 was. Daar na steeds mirena spiraal.

Kun je evt niet naar de ha zodat zij evt medicatie kunnen geven je ong op te wekken of doen ze dit niet?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Even morgen afwachten.
    Stijgt hij weer dan heeft FF het bijna goed. Het kruis moet dan 1 dag verder dan hij nu staat ;)
    Maar is hij weer laag morgen dan is het geen ei geweest helaas.

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Jee Wennepen dat zou wat zijn! Komende week had jij een afspraak bij de gyn toch?

Maan jij alvast heel veel succes gewenst voor morgen!!

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Mana ik ben zo super zenuwachtig. Weten natuurlijk totaal niet wat ons te wachten staat. Plus dat ze echt aangaven dat er verklevingen kunnen zijn door de spoed kz. Maar kunnenze dit dan helemaal niet op echo zien? Als nu blijkt dat me eierstokken niet doorgankelijk zijn icm de zaad kwaliteit van mijn man is het echt om te janken..... Kwa kans op een natuurlijke zwangerschap. Pfff gedachten leef proberen te maken!

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Snap dat je zenuwachtig bent meid maar het komt vast goed!! Verklevingen in de eileider kunnen ze inderdaad niet zien op een echo. Zelfs bij een operatie zoals ik heb gehad en waarbij ze de eieleider dus wel van buiten kunnen zien, kunnen ze niets zeggen over de binnenkant. Daar is echt de HSG voor nodig.

En als de uitslag negatief zou zijn, dan zijn dat zorgen voor later. Probeer van het positieve uit te gaan! Laat je weten hoe het is gegaan?

6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Succes maan.

Woensdag heb ik afspraak dus die wachten we maar af.

7. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    sterkte maan! we horen graag hoe het ging

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dankjewel meiden moet er kwart voor 12 zijn ;)

9. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Succes Maan!

10. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @MissFluffy vervelend dat je net ziek was rond je eisprong maar wel fijn dat jullie het nog gezellig hebben gemaakt.

@Irene al iets gespot op je ovulatietesten?

@Wennepen een stippelkruis, maar gisteren ook een dip ben benieuwd naar je temp vandaag.

@mana succes met bloedprikken vandaag!

@maan had net snel al iets gepost in de hoop dat het zou lezen voordat je weg bent maar ik zie nu dat je pas kwart voor 12 daar moet zijn. Ik denk aan je meid! Laat je even weten hoe het was?

Vanmorgen een flinke dip op 6 DPO. Gele lichaam dip?

11. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Succes en sterkte Maan, ik ga duimen dat alles goed is en dat alles meevalt!

@Steef, nee nog niks op ovu testen. Hoop komend weekend dan maar, dat zou dag 20 zijn. Temp is ook nog steeds normale basale temp.

Oeh zou niks durven zeggen over gele lichaam dip, dat weet Rogi vast :)

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hey meiden. Dankjewel allemaal ben echt als de dood zo bang. Ben nu aan het wachten.

13. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ik denk aan je meid en ik zal in gedachten een kaarsje voor je aansteken! Heel veel sterkte!

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wauw wat een scherpe pijn opeens. Of je een giga www krijg. Maar overleefd en het is zo over. Ene eileider ging perfect de anderen ging stroever maar ui eindelijk wel. Ze deden het met olie vloeistof en heb nu dan een half jaar meer kans op een zwangerschap en dus nog een halfjaar proberen

15. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    geen verklevingen dus? fijn meis!

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nee gelukkig niet. Hij zij dat al het evt rommel er nu uit is. Hij zij ook dit ga je niet leuk vinden maar zet er meteen veel kracht achter.

17. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Fijn maan, je zult wel opgelucht zijn! En nu hopen dat een nieuw draakje niet al te lang laat wachten. Moet je nog wachten op het eea, of mag je gelijk verdeR?

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Mogen gelijk verder deze maand. Nu duimen dus!

19. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Gelukkig heb je het overleefd! Was je hier zenuwachtiger voor dan voor het plaatsen van je ICD? Fijn dat jullie meteen aan de slag mogen en hopelijk ook meteen raak! Hoe gaat het met draakje? Is hij weer beter? En al op de psz geweest?

Ik hoop echt dat mijn temp morgen weer stijgt wordt toch een beetje zenuwachtig van die dip.... Had ook even hele lichte menstruatiepijn dus toen werd ik echt even onzeker.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Steef, gele lichaamsdip is tussen 1 en 5 dpo.
    Tussen 5 en 10 dpo kan je een innesteldip krijgen.

De dip van jouw vandaag is dus geen gele lichaamsdip

Het kan een innesteling zijn maar ook een dip door andere omstandigheden (wellicht grotendeels buiten de dekens geslapen oid.)
    Blijft dus even afwachten wat er gebeurd de komende week ;)

Maan wat fijn dat er geen verklevingen zaten.
    Hopelijk nu snel raak!

Deel Deze Pagina