Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    klinkt goed! ik hoop het ook voor je :) in ieder lijkt het me fijn om nu iets te kunnen doen, in plaats van steeds maar weer te moeten afwachten of er iets gebeurt

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

MissFluffy balen van je witte test maar alles is nog mogelijk! Ik snap dat met testdrang gewoon even de druk van de ketel moet ;)

Maan ik zou inderdaad om de dag aanhouden.

Wennepen dat klinkt goed! Hopelijk snel een mooie eisprong voor jou.

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wennepen spannend maar fijn dat ze er wat aan doen!

Irene hier idd ook laat pas mijn ei dus nog tijd zat😂

Vandaag giga ongie krampen en veel bruine prut net als bij een menstruatie. Die kan toch niet nu al weer gekomen zijn? Heb namelijk ook heel veel krampen zoals normaal met mijn menstruatie.

4. manaolana

Ik denk niet dat het een menstruatie is Maan. Maar gewoon het gevolg van de HSG. Doe je ook ovulatietesten deze ronde?

5. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Fijn wennepen, heb je iig een plan om mee aan de slag te gaan. Hopelijk lukt alles zoals gepland.

Misfluffy balen witte test, maar het kan nog!! Spannend

Balen die krampen maan, ik ga ervan uit dat het idd HSG is. Er is natuurlijk toch vanalles gedaan daar binnen.

Hier weer een witte ovu test.... zal wel een lange zit worden deze cyclus

6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Dit heb ik ook gehad na hsg

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Kim bedankt voor je ervaring te delen. Ben jij naar de HSG vruchtbaarder geworden?

Mana dat zou idd ook goed kunnen. Ja nog geen posi gespot maar ei is eigenlijk altijd cd 18/19

8. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik heb op dag 6 hsg gehad op dag 14 me eitje op dag 20 me uitslag gehad van alles en paar dagen erna bleek ik zwanger dus ik geloof wel dat ik vruchtbaarder was aangezien we al 19 ronden bezig waren

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wauw wat fijn Kim! Ik ben bang dat het bloedverlies nu iets in de weg kan zitten zeg maar. Al zou ik maandag mijn ei ongeveer krijgen. En afgelopen maandag de HSG dus zit 7 dagen tussen.

10. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Bij mij heb er 8 dagen tussen hsg en ei gezeten bloedverlies heeft bij mij 3 dagen geduurd maar wel gewoon gezellig gehad met vriendlief en dat heeft toch geholpen

11. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @RoGi bedankt voor je reactie. Ik heb niet buiten de dekens geslapen want daar wordt ik echt wakker van aangezien het behoorlijk koud is op onze kamer. Heb ik al een paar keer gehad deze winter maar heeft nooit voor dipjes gezorgd. Misschien voorteken van ziekjes worden? Wel twee dagen eerder dan. Voel me niet helemaal fit sinds vanochtend, licht verkouden/ziekerig. Echt van die kleine dingen die ik voel als ik ziek ben/wordt voel ik nu. Pijn bij haren borstelen, buitenadem na drie verdiepingen traplopen, koud dan weer warm enz. Bah ik hoop niet dat het doorzet.

@Maan wat fijn dat draakje weer beter is! Vindt hij het leuk op de psz? Vervelend dat je zo lang bloed/prut hebt na een HSG :(

@Wennepen balen dat je toch geen eisprong had :( Hopelijk dat je weer een normale cyclus krijgt met de medicatie!

@Irene dikke knuffel meid! Ik duim heel hard voor je dat je niet weer zolang moet wachten!

@manaolana kom er net achter dat we dezelfde dag eisprong hadden :p Temp wel iets gedaald ben benieuwd naar morgen!

@MissFluffy hoe voel jij je? Balen van je witte test. Blijf je nu een paar dagen wachten of denk je dat je testdrang snel wint en je snel weer gaat testen?

@kim2306 spannend over twee dagen echo! Laat je even weten hoe het was?

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik hoop het even uit te kunnen stellen nu, de test was omo wit, dus verwacht eerlijk gezegd niet dat hij over 2 dagen ineens wel duidelijk resultaat geeft. dus probeer het over het weekend te trekken. maar je weet het nooit :p kan het zo ineens op mn heupen krijgen

ik voel me prima.. heel gek. meestal heb ik vanaf mijn eisprong krampen en moodswings en opgeblazen gevoel. nu dus totaal niet

13. manaolana

Oh my f*ing god you guys!!!!

Mijn temperatuur is ineens 37.0 :$ en ik zie gewoon een TWEEDE STREEPJE op mijn test!!!

Ik hoop zo dat jullie hem ook zien! Na 5 min stond hij er. Toen zag mn vriend hem nog niet. Na 10 min zag hij hem ook en na 15 min kreeg ik hem op de foto! Hoop zo dat het na uploaden te zien is.... (RoGi kun jij anders misschien je bewerk trucje doen :D?)

Sorry heb verder nog niks gelezen, dus reageer straks op iedereen!

14. manaolana

Foto na 25 min maar grrrr na uploaden blijft er echt niks meer over :x. In het echt hoef ik niet eens te turen meer.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.017
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
  16. manaolana

Yes jij ziet hem ook :D spannend! Foto maken is echt moeilijk. Heb nog een poging gedaan :p. Morgenochtend heb ik logees dus dan kan ik sowieso niet testen dus wordt zaterdag weer en dat is eigenlijk alleen maar beter.

Ik ga nog maar even m'n mond houden tegen de gynaecoloog denk ik ;)

17. manaolana

Ja na bewerken is het inderdaad ook hier echt te zien RoGI :D!! Ik zit echt een klein beetje te stuiteren op de bank.... het is praktisch op de kop af een jaar geleden dat ik positief testte voor de BBZ, bizar!

18. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Waaa mana wat spannend!!! Op de fotos van Rogi zie je m duidelijk!

Ik had hier vanmorgen temp ineens 37, maar geen positieve ovulatietest gezien. Verder alle omstandigheden normaal. Slapen goed, temp op normale tijd en rectaal. Wat is dit nu weer

19. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Oh wacht. Denk dat mn thermometer niet goed meer is. 37 - 36,4 - 36,7 - 36,9 allemaal vlak ma elkaar gemeten.....

20. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    :D manaolana wat spannend! Ik dacht kom even snel mijn bevinden van vanmorgen snel vertellen zie ik ineens jouw testjes! Op die van RoGi zie ik ook iets (ben een slechte tuurster ;)). Hopelijk lopen ze mooi op!

Nou dan nog even snel over mij. Mijn temp is vanmorgen ook omhoog geschoten. Voel me verder een stuk beter dan gisteren dus ik vraag me sterk af of het mijn eigen temp is of mss toch van eventueel ziekjes zijn. Mijn temp is sinds ik temp nog nooit boven de 37,1 geweest! Heb echt nooit testdrang maar wordt nu wel heel nieuwsgierig maar ben bang voor witte test. Dus ik wacht nog even af. Nu snel weer aan het werk :p

Deel Deze Pagina