Zijn de onderste 2 test van vandaag? Je temp is nog steeds mooi hoog hoor dus volgens mij zegt het niks Progesteron & hcg heb je nog steeds dus daar komt die piek niet van
Ja onderste twee van vandaag. De vraag of ze oplopen was dus een beetje sarcastisch haha. Heb die andere action er niet bijgezet want die was met middagurine.
Temp nog 36,8 Maan. Wel egg white cervixsslijm. Ovulatietest met 2e urine leverde ook niks op. Gek van jouw temp Maan Wow Missfluffy jouw temp gaat lekker, nog getest?
Miss fluffy jou temp is idd ook sky high. Nee geen posi ovu test. Vanochtend was die wel heel donker net niet positief en gisteren vandaag veel krampen. Denk gewoon dag 19 ei dus vandaag/ vanavond positief. En ga vandaag op discard zetten. Zoonlief had vanacht lekker gedraakt.
ja die van mij blijft stijgen o.o geen idee wat dat betekent ik heb gisteren getest en die was omo wit. als mn temp zo door blijft gaan test ik denk ik maandag of dinsdag weer
@manaolana wat ontzettend fijn om te zien dat je er zelf ondertussen ook al in geloofd. Prachtige testen en je hebt zelfs een banner genomen! Bij deze dan echt gefeliciteerd!!! @Wennepen jouw temp is al 3 dagen hoog. Lijkt een beetje op een dame waar ik mee klets in een ander topic. Die kreeg ook provera en toen ze die nam begon haar temp ineens te stijgen. Ze twijfelde toen ineens op ze mss niet haar eisprong had maar werd na een aantal dagen volgens mij ongesteld. Hopelijk ben je snel ongesteld en krijg je eindelijk een normale cyclus! @Maan wat erg dat draakje ook ritmestoornissen heeft Hopelijk dat ze dit nu allemaal weten dat ze er goed op kunnen anticiperen. Is het bloeden/stolsel ondertussen al gestopt? Eisprong komt in zicht @Kim wat fijn om te horen dat je echo goed was! Wat moet dat ontzettend bijzonder zijn een hartje te horen en zo een klein mensje in je te zien bewegen. Geniet ervan meid! @Irene dikke knuffel meid! Gewoon lekker je hart luchten hier (ga ik ook zo doen ). Het is niet niets zo een miskraam. Ik kan niet uit ervaring spreken gelukkig maar wat lijkt me dat echt verschrikkelijk. En als je dan al je moed bij elkaar hebt geraapt om snel weer verder te gaan en je cyclus werkt ook niet mee is nog even een extra dreun. Ik dacht dat ik het al een keer gevraagd heb maar kon het niet zo snel terug vinden dus sorry als ik het nogmaals vraag. Jullie zijn ook al heel lang bezig hebben jullie voor je zwangerschap al een keer stappen richting de HA gezet? @MissFluffy jouw temp is nog super mooi hoog, hopelijk een positieve test maandag of dinsdag! @RoGi wat vindt je van mijn temp plaatje. Zou mijn eisprong toch eerder kunnen zijn geweest? Een LF van 10 is wel erg kort voor mij. Normaal altijd 13 en soms 14. Of gebeurt dat wel eens opeens een kortere LF? Die temp van 37,3 heb ik er even in laten staan maar zou mss ook verhoging kunnen zijn geweest. Vanmorgen dus ongesteld geworden eerder dan verwacht Was er gisteren al bang voor, donderdagavond roze afscheiding en gisteren lage temp. Voel me wel echt beroerd maar zal ook mede komen doordat ik nog steeds verkouden ben. Nu gaan we alweer ronde 12 in zonder enig succes. Maandag bellen met de HA voor een afspraak. Ik zie er echt ontzettend tegenop
Ah balen steef dat je ongesteld bent geworden! Hier ook nog steeds super verkouden, wil maar niet weg. We zijn idd voor de zwangerschap al bij de huisarts geweest. Die zei dat het tot een jaar kon duren eer je ontpilt bent. Ik moest toen gaan temperaturen om inzicht in mn cyclus te krijgen omdat er grote kans was dat we qua gemeenschap gewoon steeds naast de werkelijke eisprong zaten. En promt ik ging temperaturen en die maand zwanger. We hadden toen wel verwijzing voor semenonderzoek, maar dus nooit meer gegaan omdat ik toen zwanger was.
Steef wat een grote stap is het hè, voelde me die maand zo ...... Irene ik vind je echt super dapper! Mijn zus is na twee miskramen met 8/9 weken een de prik pil gegaan en wild geen kinderen meer. Straks even ovu testje wagen. En dan toch vanavond weer gezellig maken of zegen jullie beter morgen? Vandaag een geweldige gehad met de pleegmoeder van mijn man! Hebben echt genoten. Zo een giga grote gratis buitenspeelplaats in haar straat echt genoten. Ook met haar goed kunnen praten. Zelf heeft ze ondanks de MMM en alle mogelijke manieren geen kindje kunnen krijgen.
Steef balen van je ongi meid Helaas laat je kaartje echt zien dat je ei nu goed staat. Gezien je tempen is een eerder ei mi niet mogelijk
Lief Maan, ik weet niet of het dapper is of knettergek. Wat rammelende eierstokken wel niet kunnen doen haha. De wens is nu eenmaal groter dan de angst. Maar 2 keer, pfoe weet ook niet of ik dan nog zou durven. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat je zo goed met je pleegmoeder kon praten. Het is met recht een wonder te noemen een kindje, dat zie je bij ons in de groep wel voor iedereen die zo lang moet wachten
Manaolana: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend leuk voor je/jullie. Ik kom niet zoveel meer op zp en als ik online kom lees ik vaak even snel o.a. Dit topic door Ik zit nu in mijn wacht weken, ik gok op 4 dpo, maar we hebben geen gemeenschap gehad in mijn vruchtbare dagen dus de kan is heel klein. Halverwege ben ik gestopt met de Gonal F, ik kan er echt niet tegen, hele erge hoofdpijn en moe, ontzettend moe dat ik gewoon eerder weg ging van mn werk om thuis te kunnen slapen + ik gok een allergische reactie, mn hele rug zat onder de pukkeltjes/bultjes (nu nog steeds maar gelukkig al wat minder) toen ik dat zag was voor mij het moment om te doen besluiten dat ik dit niet wilde, ik heb jarenlang acne gehad op mn rug en daar echt een trauma aan over gehouden. Ik ben toen per direct gestopt met de gonal f, Pregnyl heb ik uit de koelkast gehaald en weg gegooid..ook de utro bolletjes heb ik niet gebruikt..
Mn telefoon doet een beetje vreemd, kon niet verder met mn bericht. Manlief en ik hebben dus afgesproken om niet meer naar de gynaecoloog/fertiliteit arts te gaan en ook geen ovulatie testen, temperatuur o.i.d. te gebruiken. We zien wel hoe het gaat en als het niet gaat is het ook goed!
jeetje starry, dat is kut zeg.. ik hoop ook dat het jullie op natuurlijke wijze gegund is.. wel heel dapper dat je er rust mee kan hebben als het niet zo is
Maan en Irene is het inmiddels al pasen bij jullie of nog steeds geen eieren gevonden? MissFluffy, ik vind jou temperatuur toch echt zo bijzonder deze maand. Steef wat K.U.T. dat je nu al ongesteld bent geworden :x ik snap je frustratie helemaal. Ik hoop echt dat de stap naar de HA jullie iets positiefs gaat brengen. Starry wat een heftig verhaal meid. Ik snap je keuze wel, heel dapper. En ik hoop echt dat jullie nog verblijd mogen gaan worden met een derde wondertje! Ik wil de komende twee weken wat minderen op ZP. Ik voel me (nog) niet helemaal thuis in het zwanger zijn gedeelte. Daar gaat het zo veel over angsten (die ik helemaal begrijp hoor!) en zwangerschappen die niet goed gaan en dat is niet wat ik kan gebruiken de komende twee weken. Ik kijk echt met spanning uit naar de 1e echo en wil gewoon zooo graag weten of het een zwangerschap is die op de juiste plek zit. Ik blijf wel lekker meelezen met jullie maar zal waarschijnlijk wat minder reageren. Uiteraard laat ik wel weten hoe het op 6 maart is gegaan! liefs!!