Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @steef rot voor je je ongi.
    Wel goed van je dat je de stap naar de ha gemaakt hebt.
    Misschien wel de oplossing en snel een mooie zwangerschap.

@starry. Ik duim met jullie mee meis.
    Wie weet nu je het een beetje los laat dat het wel gebeurd.
    Hoor je vaak.
    En zo niet genieten van wat jullie samen hebben.

@manaolana. Snap ik meis had ik de vorige zwangerschap ook.
    Mensen kunnen je echt onzeker maken.
    Lekker genieten van jullie wondertje.

Mijn temperatuur is ook lekker skyhigh maar weet dat dat door de provera komt.
    Maar is al meer dat ik de afgelopen 125+ dagen heb gezien op mijn temp.
    Hopelijk snel ongi en bloedprikken en aan een clomid.

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik heb zojuist negatief getest..die temp van mij zegt heel weinig helaas :( hij zal morgen wel gaan zakken

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Manaolana dat snap ik hoor!

MissFluffy wat rot zeg!!

Wennepen al bloed gespot?

Hier weer een super lage temperatuur. En vanochtend super veel witte Wateringe afscheiding... Echt vaag!

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

#2804 Maan14, 19 feb 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2017
    Ik heb wel nooit echt een knaller kwa ovu testen gehad. Zou hij dan gisteren positief geweest zijn? Dan zou ik dag 19 morgen dus ei hebben. En vanavond klussen. Zodat het niet zo beweeglijk zaad op zijn plek komt??

Nog iets vaags gisteren duidelijk pijn aan rechter eierstok en nu vandaag aan de linker??? 😵😵😵

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee nog niks gespot maan.
    Vandaag pil 5 dus kan niet lang meer duren denk ik.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oké wennepen hoop dat het snel komt kun je toch weer verder in jullie wens! 😘

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nauw net een knap positieve test. Vanavond was het klus dag.... Hij zou nu binnen 1a2 dagen moeten springen toch?

8. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Nog geen pasen mana. Probeer t een beetje van me af te zetten, kan er weinig aan doen. Zal wel een lange cyclus worden. Ovu test ook nog steeds negatief.

Ben benieuwd wennepen, hopelijk heeft de medicatie snel het gewenste effect!

Balen Missfluffy van een witte test, maar t kan nog toch? Even je temp maar verder afwachten ook.

Yes maan! Positieve ovu test, volgens mij dan idd binnen 48 uur. Veel plezier ;)

9. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    het kan wel.. maar of het echt realistisch is weet ik niet. ik wacht mijn menstruatie af

10. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Eerste krampjes zijn gelokaliseerd :D

11. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ik snap je missfluffy, dan kan het alleen maar meevallen.

Top Wennepen, hopelijk zet t door :)

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Weten jullie nog dat ik eerder een dag voor ei pas een positieve ovu test had? Gisteren middag waren ze gelijk en vandaag heb ik een na ei temp van 36.9. waarom is mijn lijf zo eigenwijs.

13. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Je hoort het wel vaker hoor, direct eisprong. Je hebt in ieder geval nog geklust in de dagen ervoor ook. Nu op het wachtbankje!

Hier weer wat lagere temp. Wachten wachten wachten, bah

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Irene wat k....Tttt misschien dit een voor ei dipje? Ik heb standaard eens in de zo veel tijd zo een dip stijging terug dip en dan pas ei. Net of hij al een keer eerder geprobeerd te springen heeft. Of misschien twee eisprong?? Heb wel een familie vol met 3/2lingen die natuurlijk gegaan zijn zeg maar.

15. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Nou ik weet het niet hoor, de ovu test was ook nog spierwit. Het wordt of een lange cyclus, misschien zelfs helemaal geen eisprong. Kan maar zo, lees vaker dat cyclus in de war is na miskraam. Ik hoop natuurlijk dat het voor ei dipje was. Had ik in de maand van zwangerschap wel.

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ovulatie test was vandaag nog positief. Maar de eerste moet je aanhouden toch?

17. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ik heb geen idee meid, is voor mij ook de eerste keer.

Maaaar ik had zojuist een donker wordend streepje!! Er komt een ei aan (hopelijk)!!!

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jeeeee jippie Irene!! 😁😁😀😀

19. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Irene jeetje meid, precies zwanger voor de onderzoeken en dan miskraam :( Ik vind het erg knap dat jullie meteen verder gaan! Fijn dat je eindelijk een donker wordend streepje hebt gedetecteerd!

@maan inderdaad een grote stap,echt ontzettend spannend allemaal. Volgende week maandag staat de afspraak bij de HA. Wat fijn dat je goed hebt kunnen praten met de pleegmoeder van je vriend. En ondertussen op het wachtbankje. Dat zou wat zijn een tweeling of zelf drieling.

@RoGi, ok bedankt komt dat trouwens vaker voor een LF die schommelt? Ik dacht dat een LF redelijk vast is iedere cycli.

@Starry jeetje wat ontzettend kl*te maar ook erg dapper. Ik hoop dat jullie op natuurlijk manier toch nog verrast gaan worden! Dikke knuffel meid!

@manaolana probeer er zoveel mogelijk van te genieten en ik duim voor goed nieuws op 6 maart!

@wennepen hoe gaat het? Al iets doorgezet na je krampen gisteren? Binnen hoeveel dagen moet je ongesteld worden na het nemen van de provera?

@MissFluffy balen van je witte test gisteren. Maar ik zie nog steeds een hoge temp en geen ongi in FF!

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @steef85.Geen krampen meer en helaas nog geen ongi gespot.
    Heb 10 pillen mee gekregen en verschild per vrouw hoe snel ongi komt.
    We wachten maar weer af.

Deel Deze Pagina