Thanks maan! Jeetje wat een gedoe zeg. Hoe kun je als vrouw onbeschermde sex hebben met 3 verschillende mannen in zo een korte tijd en dat ook nog in je vruchtbare periode.... Ik hoop voor de broer van je man dat het kindje niet van hem is. Lijkt me niet makkelijk.
Ze hebben al twee ongelukjes samen... Haar woorden hè..... Zijn sinds 2 jaar 'uit elkaar'. Achjaa soms....
Dat heb k altijd wel Maan . Nu nog een langere LF dan vorige keer. Is spannend nu. En wat een verhaal, net wat Steef zegt hoe kun je zo onvoorzichtig zijn.
Wat fijn Irene! Ik duim mee! Normaal is het bij mij ook stabiel. Mijn kaartje lijkt echt nergens op 🙄 misschien breng dat juist geluk Manaolana. Inderdaad, vind het vooral voor het kindje in spe heel erg aangezien de oudste twee al genoeg mee gemaakt hebben als je snap wat ik bedoel. We hebben zelf op het punt gestaan ze in huis te nemen nog voor ons draakje geboren was.
Ik had op 10 en 11dpo een negatieve test. Kan ik morgen nog een positieve hebben of is alle hoop al vervlogen?
Maan jouw kaartje gaat indd op en neer, maar nog steeds wel boven basaal. Ja hoot dat kan prima papillons, als je een innesteling laat in je cyclus hebt, heb je miss nog niet genoeg HCG in je bloed. Gewoon nog even afwachten tot 14 dpo anders. Zolang je niet ongesteld bent is er sowieso nog hoop
ik hoor nog wel vaker hoor dat mensen op 11 dpo negatief testten en dan toch zwanger waren. je temperatuur is ook mooi hoog. kortom, alles kan nog
Er is nog hoop hoor, zolang je temp zo is Miss fluffy hoe gaat het met jou? Steef hoelaat is je afspraak?
Papillons een negatieve test op 11dpo is niet perse einde verhaal. Ben het alleen niet eens met de dames hierboven dat een hoge temperatuur positief is. Die wordt namelijk kunstmatig hoog gehouden door de utrogestan. Dat zegt dus helaas niets. Hopelijk heb je morgen alsnog een positieve test!
ik weet uberhaupt niet wat utro is of hoe het werkt het gaat met mij niet heel geweldig. ik heb nog steeds buikkrampen als voor ik ongesteld werd, en als ik buk heb ik pijn scheuten en voelt het alsof er iets in de weg zit. dus ik heb maar even een afspraak met de dokter gemaakt
Net terug van de HA. Aangezien ik maar kort ongesteld ben (ik vloei ongeveer 24 uur) vraagt de HA zich af of ik een eisprong heb ook al is dat te zien met het tempen (ik denk zelf dat ik wel een eisprong heb maar ben er maar niet tegenin gegaan). Daarom alvast een verwijzing naar de gyn aangezien wachttijd 6 weken is. In de tussentijd alvast bloedprikken (Chlamydia), meteen gedaan en krijg ik vrijdag uitslag van. Vriendlief moet naar zijn eigen HA voor aanvraag zaadonderzoek. Aangezien zijn HA nu al gesloten is morgen even bellen. @maan voor die kleine is het inderdaad helemaal erg. En al eerder twee ongelukjes... @MissFluffy hopelijk voel je je snel beter!
Spannend Steef en de aanpak klinkt fijn. Hopelijk kunnen jullie snel terecht en kunnen ze wat voor jullie vinden dat er snel een kindje mag komen! Missfluffy, wat rot dat je je zo vervelend voelt! Ik hoop dat de huisarts weet waardoor t komt!