Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Mijn innerlijke thermostaat is stuk. Weer 37.2

Lig jullie ff er ook uit?

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    nee, die van mij doet het gewoon

3. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Hier doet ie het ook gewoon. Mn temp blijft stabiel, morgen wordt spannend en hoop zo op langere LF.

Jouw temp is weer wat gedaald toch Misfluffy.

Maan, jouw temp is heel gek. Is je thermometer niet kapot? Dat was bij mij t geval

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Spannend Irene. Nee heb hem ook 3X na elkaar gemeten en 3X gelijk. Dus lig niet aan de thermometer. Me kaartjes doorgespit en in november had ik ook zo een hoog laag kaartje.

5. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Yes yes yes, temp nog steeds hoog!!! Oh ik was zo zenuwachtig of het nog zo zou zijn!

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Irene I don't wanna rain on your parade... maar je kruis staat een dag te vroeg dus je bent vandaag pas 6DPO en vorige maand daalde je temperatuur op 7DPO. Dus ik denk dat morgen pas D-day is voor je. Ga heel hard duimen dat hij morgen (en gewoon de komende 8 mndn ;)) lekker hoog blijft!

MissFluffy hoe voel jij je? Ben je al bij de HA geweest?

Steef fijn dat de HA een aantal zaken gaat onderzoeken! Ik geloof ik eerlijk gezegd ook niet dat je geen eisprong zou hebben hoor op basis van jou kaartjes. Heb je ze aan de HA laten zien?

7. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Ach kak ja is ook zo :(. Ik heb geprobeerd met alles weg halen maar kruis blijft daar staan.

8. manaolana

Ik denk als je de 23e op 36.7 of anders 36.6 zet dat FF het kruis wel zal verzetten.

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Spannend irene morgen! Hier blijft mijn temp als een gek schommelen 😂 maar precies zo was hij in november ook.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,008
    15,624
    113
    Nabij Utrecht
    Idd irene. Nog maar 6 dpo helaas.

Maan, mooie achtbaan is jouw temp haha.
    Ach dat was de mijne ook hoor ;);)

11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Rogi, fijn te horen dat niet alleen mijn temp zo een achtbaan is 😂

Irene ik duim!

12. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Hey ladies! Dat is lang geleden. Hoe gaat het met jullie?

13. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Hi Mikkie! Dat is zeker lang geleden, ik vroeg me toevallig al af hoe het met je ging. Ook nog steeds bezig zie ik?

Dank Rogi en Maan, we wachten geduldig af en dan zien we het morgen wel weer. Vorige ronde voelde ik de menstruatie total niet aankomen. Ik heb nu wel wat steekjes en rugpijn dus ik hoop zo dat het niet van een snel naderende menstruatie is.

14. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Hier alles goed. Schildklier onder controle en eergisteren erachter gekomen dat ik weer zwanger ben terwijl wel er niet zo mee bezig waren. Het is weer heel pril nog voor nod dus heel spannend weer.

15. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Voorzichtig gefeliciteerd dan. Fijn dat het relatief snel toch weer is gelukt!

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wauw mikkie wat fijn voor jullie dat het onverwachts toch raak is. Ik duim voor een plakker!

Vandaag ICD controle gehad. Hart gaat het slecht mee ICD overschrijft zich elke 24 uur met ritmestoornissen, omdat kinderwens hebben geen vaste medicatie maar medicijnen die alleen in neem wanneer het niet trek. Hier geen rare kwaaltjes. Morgen ochtend stiekem testje wagen.

Ben best wel in een het hoef allemaal niet meer modus nu dat er zelfs meiden die ik ken die tegelijk met mij begonnen voor kindjes nu al zwanger van nummer twee zijn. En echt ik gun het hun enorm maar toch steekt het dat het ons gewoon niet lukt.

17. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Tnx girls. Ik hoop het ook. En voor jullie hoop ik ook dat het snel raak mag zijn ☺

18. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    @Maan wat erg dat het zo slecht met je hart gaat :( kan dat ook de reden zijn dat jouw temp alle kanten op schiet. Merk je er zelf ook veel van dat je hart zo slecht is of door de ICD niet meer? Hopelijk morgen positieve test!

@manaolana ze heeft er niet om gevraagd dus ik heb ze niet laten zien. Aangezien ze zelf al voorstelde om me door te verwijzen omdat ze twijfelt van de eisprong ben ik maar niet meteen met de kaartjes gaan zwaaien dat ik verwacht echt wel een eisprong te hebben. Voor hetzelfde geldt zegt ze dan ineens dan probeer het nog maar even een paar maanden :$ Ik laat de kaartjes wel aan de gyno zien als het zover is :)

@Irene spannend meid, ik duim voor je!

@Mikkie wat een goed nieuws dat je schildklier weer onder controle is en dat je weer pril zwanger bent! Voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop echt dat het een plakkertje is!

@hier, mijn vriend heeft gisteren gebeld naar zijn HA voor zaadonderzoek. Helaas moet hij wel even langs gaan dus hij heeft meteen een afspraak gemaakt voor morgen. Geen idee hoe lang het dan duurt voor de uitslag maar morgen zit ik op CD 13 en eisprong is meestal tussen CD 13 en 21 dus wil pas zaad laten inleveren als mijn ei geweest is. Maar ik neem aan dat dat geen probleem is? Met een beetje pech heb ik een laat ei dan zouden we pas over 1,5 week zaad inleveren en dan nog ?? dagen/weken wachten op uitslag.

19. manaolana

Haha Steef je hebt ook helemaal gelijk hoor!! Lekker naar de gyn ;)

Maan wat heftig dat het niet goed gaat met je ICD... Merk je daar zelf ook wat van? Hopelijk morgen een positieve test en kan je van de achtbaan van je temperatuur overstappen in een andere achtbaan :D.

20. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    wat kut maan :( is het gevaarlijk?

ik ga morgen naar de huisarts.. maak me wel wat zorgen. heb ook gekke afscheiding, beetje geelwit met soms wat bloed er door, lijkt wel pus

Share This Page