Hij slik al extra vitamines, vandaag met zen 3tjes lekker naar de Beekse bergen geweest. Even onverwachts dagje weg. Ben er heel erg over aan het na denken onze kinderwens voor een tweede kindje op te geven. Misschien moeten we gewoon blij zijnet één groot wonder.
Maan ik heb toch af en toe zo met je te doen meidje... hele dikke knuffel hoor!! Ik vind je een bikkel. En ik zou écht overstappen naar een andere ziekenhuis. Gewoon voor jezelf opkomen!! En die negatieve test... alles is nog mogelijk. Je bent nog vroeg en op basis van je kaartje is alles nog mogelijk! En niet zomaar opgeven hoor, volgens mij hebben jullie nog zo veel liefde te geven! MisFluffy fijn dat je HA je zo serieus neemt en hopelijk komt er niks ergs uit. Irene mooie stijging ! Steef fijn dat er nu van alles gaat gebeuren! Dangers mooi kaartje hoor, wanneer wil je weer gaan testen? Cinmark vervelend dat je ovulatietesten deze maand niet deden wat je had verwacht. Blijkt je eisprong wel uit je temperatuur? En zoals RoGi al zegt. Als je NOD pas over 9 dgn is dan is het helaas echt nog veel te vroeg om te testen.
Ik temperatuur niet meer ik heb t een jaar gedaan maar t bracht me teveel stress op ik heb wel twee dagen flinke knallers gehad voelde het ook duidelijk dat t sprong
Ow haha omdat dit een temp-topic is had ik de aanname gedaan dat je ook temperatuurt. Op welke CD had je de positieve test? En je weet dat je eisprong voelen niet echt een betrouwbare methode is...? Meestal is het namelijk de laatste groeispurt die je voelt. In ieder geval, hopelijk snel een positieve zwangerschapstest voor je!
Manaolana dankjewel voor je lieve woorden!! Ga het zeker ook nog even met mijn man overlegen en naar de ha van de week even met haar bespreken hoe en wat. Cynmark, ik temp juist omdat ovu testen bij mij niet altijd een fijn beeld geven. Ieder zijn ding natuurlijk.
Hier weer giga buikkramp 😑 denk zomaar dat de temperatuur morgen lager zal zijn. Ga nu al lekker vroeg naar bed toe.
@MissFluffy wat fijn dat je huisarts zo met je mee denkt! Wanneer krijg je uitslag van het kweekje? @Irene wat een mooi kaartje! Kleine stijging zelfs vandaag! @maan toch hoop ik dat je nog een tweede streepje gaat plassen! Geen bloed geeft moed! En op 10DPO een negatieve test zegt nog niets toch? Het blijft echt ontzettend oneerlijk die leeftijd vind ik. En inderdaad gewoon je hart luchten! Ik zou het zeker nog even met je man en HA over hebben om over te stappen. Hoe ver weg moeten jullie voor een ander ziekenhuis? Thanks voor de herinnering, maar inderdaad wel rekening mee gehouden afspraak staat op CD26. Ik heb sinds dat ik temp maar 1 keer ei op CD24 gehad en alle andere keren voor CD21. Dus hoop dat het gewoon goed komt anders bellen we 2 dagen voor afspraak om de afspraak alsnog te verzetten. @Dangers mooi kaartje! @cynmark welkom! Jeetje 14 rondes al. Lijkt me vervelend als het niet goed voelt bij je gyno, hopelijk voelen jullie je in het nieuwe ZH wel op jullie gemak. Waarom wou die gyno meteen IUI doen? Dat doen ze toch pas als je onder een bepaald percentage zit? @RoGi en andere meiden die mijn kaartje mss snappen. Vanmorgen verscheen er ineens een kruis Mijn gevoel zegt dat het kruis niet klopt maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Eisprong op CD10 zegt FF, ik had die dag een flinke dip ik heb die dag op sleep deprived gezet aangezien ik moeilijk in slaap kwam en dus korter had geslapen. Als ik die meting op discarded zet verdwijnt het kruis. Moet ik even afwachten wat de temp morgen en overmorgen gaat doen of is er al iets te zeggen of het kruis wel of niet klopt? @hier we hebben de vragenlijst ontvangen, van het weekend even rustig samen invullen en dan maandag bellen voor afspraak. Ik heb vandaag ook gebeld voor bloeduitslag en die was goed! Niets van Chlamydia gevonden, had ook niet verwacht dat ze wel iets zouden vinden maar nu weten we het zeker.
@Steef85 Dankje! @manaolana Ik denk maandag. Ik heb nog geen krampen van een aankomende ongi maar die komen meestal 2uur voor het begint. Ik heb wel beetje zeurderig gevoel links en rechts, wat uitstraalt naar liezen en bovenbenen dus misschien word ik het morgen. Even afwachten. Voor iedereen succes en hoop dat iedereen snel een positieve test in handen heeft!
Steef wij zaten op 29% hellaas ook omdat de zwemmers traag waren . Ga volgende ronde toch maar weer beginnen met tempen , omdat me lichaam ook echt in de war is . Bij me dochter slikte ik de pil altijd netjes dus weet ook niet echt wat ik er nu van moet denken , ze zeggen vaak je hebt al een kindje dus het kan wel . Mja denk daar anders over ...
@Maan, ik zou ook ergens anders heen gaan en/of eens flink kwaad worden over zoals het nu gaat. Volgens mij zijn er genoeg argumenten om te kijken of ze jullie op een andere manier kunnen helpen @Steef, fijn dat t bloed goed was, okkal heb je een vermoeden, definitief is altijd fijn! Nu de vragenlijst, voelt zeker ook wel definitief. Hier super happy, temp wéér hoog. Toch nog steeds wat krampjes steeds, weet niet wat ik daarvan moet denken. Voelt wel anders ala voor menstruatie maar durf er niks van te zeggen zo na de miskraam. Iig weer een dag aan mn LF erbij, joepie!
Irene wat een super hoop.vol kaartje!! Steef wat spannend allemaal hoop zo dat ze jullie kunnen helpen! Vandaag was hij weer gekelderd. Wel nog boven de lijn maar wel zo laag als hij rond mijn menstruatie is.
Haha zeker wel test drang, maar de angst op negatieve test overheerst nog. Deel van mn lichaam wil wachten tot woensdag ofzo en ander deel denkt zal ik morgenvroeg vast testen?! Thanks Rogi, altijd blij als jij er positief over bent als expert
Hij lijkt echt veel op je kaartje van de vorige zwangerschap 🙈 zeker als je bedenkt dat het kruis nog een dag moet worden opgeschoven. Ik zou me persoonlijk denk ik niet kunnen inhouden morgen op 10 DPO. Maarrr ik moet erbij zeggen dat ik de teleurstelling van een negatieve test nooit zo heel erg groot vond... ik had dat eigenlijk liever dan ineens bloed spotten.
Ja dat was mij ook al opgevallen mana. Ik hou wel rekening met die dag opschuiven, maar hou er niet van om de waarde aan te passen. Ik tel er voor mezelf gewoon een dag vanaf. Maar hij lijkt er isd heel erg op! Miss dat ik die angst ook heb door de miskraam hoor, dat ik mezelf een beetje wil beschermen. Als het zo mag zijn dan veranderd het niet tussen nu en 4 dagen, je weet het dan alleen wat eerder.
Haha ik houd er juist niet van als het kruis niet goed staat . Omdat FF dan je LF niet goed kan berekenen enzo. Spannend in ieder geval!!
Hey meiden, net goed gesprek met mijn man gehad. We gaan stoppen met actief voor een tweede kindje te gaan ik ga stoppen met tempen en ovu testen. Mijn ei is altijd rond de zelfde datum dus die weten we wel. ook ga ik niet aan de anticonceptie, komt het is het fijn lukt het niet is het ook goed. Wil me lekker 100% op de kleinen man kunnen focussen nu. Ik zal wel bij jullie blijven spieken hoor hoe het met jullie allemaal verloopt.