Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Irene, ik heb goede hoop dat jij positief verrast gaat worden hihi.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.004
    15.622
    113
    Nabij Utrecht
    Veel succes met alles Maan en ik hoop dat je droom voor een 2e snel uit zal komen!

3. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ach Maan wat een zware beslissing en ook super knap. Dat zal niet makkelijk zijn! Gelukkig kun je je richten op de kleine die je al hebt!

Kijk eens wat er hier in de tuin zit. Zou t een teken zijn :D

Bijgevoegde bestanden:

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Whaaa Irene haha!! Nu zou ik helemaal voor de bijl gaan morgen!

Bij ons is het ook bizar. Sinds de positieve test hebben zowel mijn vriend als ik los van elkaar allebei 2 (!) ooievaars tegelijk gezien. En mijn stille hoop is een tweeling 🙈...

Lieve Maan ik snap jullie keuze en wens jullie alle goeds en hoop dat jullie toch snel een kleintje mogen verwelkomen! Als het zo is, laat je het hier dan nog even weten?

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hihi net voor draakje geboren werd zaten er naast de snelweg een hele groep ooievaren. Toen hij geboren was had die een ooievaars beet grappen we nog steeds over. Gisteren er 8 gezien in de Beekse bergen hebben ze nesten. Maken giga herrie met hun snavel trouwens als ze elkaar roepen 😂😂 ik duim voor jullie meiden. Hier nog geen bloed gespot maar wel nog altijd krampen.

6. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    zware beslissing maan.. hoe voelt dat voor jou? en ga je nog naar de huisarts voor een ander ziekenhuis? of stoppen jullie daar ook mee?

@steef, ik denk inderdaad dat je kruis niet klopt, ben geen expert zoals RoGi maar naar mijn idee zit je temp op hetzelfde niveau als hij "normaal" zit en dus niet hoger.

@Irene, mooi kaartje meis! spannend hoor :D ik zou me echt niet in kunnen houden

ik verwacht maandag de uitslag van de kweekjes te krijgen. chlamydia kan het niet zijn want mijn man en ik zijn elkaars eerste en enige partners.. maarja wat nou als dat er wel uit komt

7. Dangers

Dangers Lid

9 mei 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    @Irene Ik ben benieuwd of dat een teken is. Zou heel mooi zijn. Ik duim voor je! De temperatuur is in ieder geval nog mooi hoog.

@iedereen Ik ben nog steeds niet ongi. Volgens FF nu op 16dpo. Temperatuur was weer iets hoger vandaag. Ik durf nog niets te hopen maar zou mijn ei misschien CD21 kunnen zijn geweest? Of klopt CD19 echt? Ik ga vanalles denken nu haha. Ik heb last van witte afscheiding sinds 3 dagen mja het blijft afwachten he.
    Succes allemaal!!

Bijgevoegde bestanden:

8. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Helaas hartstikke negatief vanmorgen het testje. Temp nog wel goed

9. manaolana

:x stom Irene. Ik had zo'n goede hoop!

10. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ja ik ook, wil dit zeggen dat het sowieso is uitgesloten deze maand? Dat t gewoon wachten wordt op menstruatie?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.004
    15.622
    113
    Nabij Utrecht
    Nee want je zit pas op 10 dpo ;)

Alles is nog mogelijk :D

12. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ok, ik ga maar van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen. En hé heb toch heel wat dagen op mijn LF erbij kunnen zetten, dat is weer een zorg minder!

13. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    dat is zeker heel positief! balen van je nega test.. maar wie weet ;)

@ dangers, mooi kaartje hoor! ik denk zelf dat hij goed staat. heb je al getest?

14. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

hoi meiden,

mag ik hier ook meeschrijven? wij zitten in ronde 3 voor ons tweede kindje. momenteel ben ik in afwachting van mijn eisprong. ik heb al 3 dagen vruchtbaar slijm wat steeds meer en dunner wordt, dus ik verwacht mijn ei denk ik met een paar dagen. dit is mijn eerste ronde met teunisbloemolie. mijn voorgaande cycli waren wel regelmatig ( 31-32 dagen ) maar mijn eisprong kwam pas vrij laat, op dag 21-22. ik hoop dat ik nu met teunisbloemolie mijn eisprong wat naar voren kan trekken en meer vruchtbaar slijm aanmaak. ik hoop hier mooie kaartjes langs te zien komen, succes allemaal!

15. Dangers

Dangers Lid

9 mei 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    @irene Ik duim dat het te vroeg was en alsnog een positieve test komt!

@rianne2985 Welkom! Ik hoop dat de teunisbloemolie goed werkt en je je ei snel krijgt!

@iedereen ik zit vandaag op 17dpo en toch maar een test gedaan op aandringen van manlief. Licht positief. 13 dpo was hij nog negatief dus ik hoop dat het goed blijft zitten! Voor iedereen succes en geluk!

Bijgevoegde bestanden:

16. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    wat gaaf dangers!! gefeliciteerd meis :D

@ rianne, hoi :D nou kletsen we in 2 topics. welkom

17. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Cynmark 29% maar :(

@Irene balen van je witte test maar je temp is nog wel hoog! En die ooievaar wat ontzettend leuk en hopelijk een teken!

@maan wat een moeilijk maar ontzettend dapper besluit! Ik hoop dat een tweede jullie snel gegund is!

@manaolana morgen echo! Laat je weten hoe het was?

@MissFluffy morgen uitslag, erg benieuwd wat daar uitkomt, hopelijk iets kleins dat snel op te lossen is zodat je er geen last meer van hebt.

@rianne welkom!

@Dangers van harte geleficiteerd!

@hier vandaag 37.0 en mijn kruis is versprongen. Ik denk dat hij nu wel goed staat. Wat denken jullie?

18. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Gefeliciteerd wat gaaf! En hopelijk mag ik jouw voorbeeld volgen met eerst negatief en dan toch positief!!:D

19. Dangers

Dangers Lid

9 mei 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    Dank jullie wel allemaal!

@Irene Ik hoop het voor je! Het kan zeker nog. Succes!

20. manaolana

Dangers gefeliciteerd!

Rianne welkom!

Steef ik twijfel over je kruis... of hij klopt en je hebt een slowrise. Of hij moet wellicht naar CD15. Misschien dat RoGi haar licht er nog even op kan laten schijnen ;).

Hier inmiddels best een beetje zenuwachtig voor de echo van morgen. Pfff... hoop echt dat het op de goede plek zit én dat we al een kloppend hartje te zien krijgen.

Deel Deze Pagina