Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Oh ja kan me helemaal voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent! Merkte je er vorige keer niks van dat t niet op de goede plek zat? Ik ga heel erg aan je denken morgen en hoop dat jullie heel erg kunnen gaan genieten! <3

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Jawel vorig jaar heb ik gebloed rond 4 en rond 8 wkn. Het begon 1 dag voor de echo weer. Nu nog geen drupje gespot dus dat is super fijn! En ik heb ook wel meer zwangerschapsklachten dus dat lijkt me ook positief. Maar tóch de zenuwen haha.

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Manaolana wilde je nog even super veel succes wensen!

Hier is het bloeden begonne en dus echt een verloren ronde. We zullen zien wat de toekomst brengt. Blijf jullie nog wel volgen hoor! Na al die tijd schrijven hier &#128536;

4. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Helaas dames, weer rood gespot vanmorgen. Had me er min of meer wel op ingesteld, baal er toch wel van.

Dus ik schrijf gewoon nog steeds mee hier...

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Gefeliciteerd dangers!

Jammer maan en irene. Op naar de volgende ronde en dan wel een positieve test in handen. Ga voor jullie duimen.

Hier snap ik er helemaal niets meer van.
    Niet ongesteld.
    Gister enorme steken gehad dat ik dacht ja nu zal het wel komen..
    Vanmorgen niks maar wel een enorme temperatuurstijging?
    Kan ik gewoon een eisprong gehad hebben na gebruik provera?
    Ben nog best een leek in mmm dus als iemand me hier uitleg over kan geven graag.

6. manaolana

Wennepen ik heb geen verstand van provera. Ik zou de gyn even bellen.

Hier was alles goed &#128525;. Het zit op de goede plek en het hartje klopt. Mogen over 1,5 week al terugkomen.

7. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ah super manaola gefeliciteerd

8. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    balen irene :(

wat fijn manao :D heb je nu ook wat meer rust?

ik heb de huisarts gebeld maar de uitslag was nog niet binnen.. werd me aangeraden eind vd week weer te bellen o.o volgens mij klopt dat niet helemaal. de dokter zei dat ze soms de uitslag de volgende dag al hebben

9. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hallo dames hoe gaat t met jullie, ik had me vergist met de afspraak deze is woensdag al inpl.van volgende week , kreeg smsje van de gyne met een herinnering . Vanmorge getempt zat op 37,2 vrij hoog voor mijn doen zit op basale 36,6 .

Dangers @ gefeliciteerd

10. manaolana

Ja zeker MissFluffy echt een last van mijn schouders af!

Hadden ze nou geprikt op chlamydia bij jou? Want dat duurde bij mij 10 dgn omdat het op kweek moest. HA had ook gezegd dat ik na 3 dgn kon bellen maar dat bleek helemaal niet zo te zijn. Assisente heeft nog navraag gedaan bij het laboratorium.

11. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    nee ze heeft een uitstrijkje genomen. o.a. voor chlamydia maar ook voor schimmel en andere dingen

12. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ja echt balen, maar vind t wel vreemd. Heb nog maar 1 roze veeg gehad op mn tampon en vanmorgen alleen met afvegen roze. Ik ga uit van menstruatie, mn temp zal het nog wel uitwijzen of het bloeden moet heviger worden.

Fijn mana dat je echo goed was, wat een opluchting. Hopelijk kunnen jullie nu lekker gaan genieten en op de roze wolk stappen, als wordt de komende weken natuurlijk nog spannend zat. Fijn dat je alweer zo snel terug mag ook!

Spannend misfluffy, ik zou er niet teveel achter zoeken, misschien duurt het prepareren en op kweek zetten toch wat langer. Edit; zie dat het bij mana 10 dagen duurde.

13. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    oh nee ik zoek er niets achter, ik baal gewoon dat het zo lang duurt. ik wil gewoon nu uitslag

14. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ja kan me voorstellen. Wachten is niks! Komt vast goed. Heb je nog veel last?

15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Gefeliciteerd manaolana!
    Een hele geruststelling voor jullie kan ik me voorstellen.

Heb net contact gehad met vervangende gynaecoloog.
    Moet morgen met een nieuwe strip anticonceptie gaan beginnen.
    Ze hadden bij de echo al opgemerkt dat ik weinig bloedslijm aan maak dus hadden al niet verwacht dat provera zou helpen..
    Nu dus weer 21 dagen langer wachten voor we verder kunnen.

16. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Aaah nee gatsie wennepen. Dus nu moet je eerst een ronde aan de pil ofzo?

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat vervelend wennepen!

Manaolana gefeliciteerd!!

18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    niet heel veel pijn ofzo, maar ik voel het wel nog steeds. en ik maak me er zorgen om dus ik wil zo snel mogelijk weten wat het is

19. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Idd nog 1 ronde met de pil.
    Maar hoef daarna niet te ontpillen en mag dan meteen aan de clomid dus dat is weer een pluspunt.

20. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Irene wat balen meid :(

@Cynmark maar goed dat je een herinnering kreeg :p Succes woensdag!

@manaolana fantastisch nieuws!

@MissFluffy dat is lang wachten. Hopelijk is het al eerder weg dan dat je uitslag krijgt.

@Wennepen hopelijk dat je na een maand met de pil en daarna clomid wel een eisprong krijgt.

@hier, temp is vanmorgen weer gedaald en kruis is weer versprongen... Als ik morgen een temp van 37.0 invul verspringt het kruis weer terug naar CD13 en dan zou de dip van vandaag volgens mij gele lichaam dip zijn geweest.
    De lijst voor de gyno hebben we gisteren gezamenlijk ingevuld en opgestuurd en vandaag gebeld voor afspraak. Ik wist dat het nog even ging duren maar toch nog iets langer dan verwacht. Afspraak op 19 april dus nog dik 6 weken wachten. Maar goed dat we toch al naar de HA zijn geweest en niet nog langer gewacht hebben.

Deel Deze Pagina