Pfoe dat duurt nog een tijd Steef, wanneer krijg je uitslag van zaadonderzoek? Maargoed je zit in de trein nu. Ik heb geen idee wat ik met mn kaartje moet doen. Over hele dag nog geen tampon vol gehad met bloed. Normaal breekt t gelijk los zeg maar. Moet ik hem op spotting laten staan of licht? Bij de een start ie nieuwe cyclus, bij spotting nog niet. Het is totaal anders als dat mn menstruatie normaal is.
Ik zou hem op spotting laten staan totdat het goed op gang is Een cyclus begint pas als het is doorgebroken zeggen de gyns altijd
Het is doorgebroken :'(. Een mooi kaartje zegt hier dus helemaal niks. Denk dat ik het tempen even laat voor wat het is komende week, moet me even focussen op hetgeen ik wél heb in mn leven. Lees verder gewoon wel mee maar prober wat minder actief te zijn.
sterkte meis, dikke knuffel. altijd pijnlijk.. ik heb intussen wel de uitslag binnen. alle testjes negatief, dus we gaan een afspraak maken voor een echo
@Irene kl*te meid dat het nu toch echt doorgebroken is @MissFluffy fijn dat je toch nog snel de uitslag hebt en natuurlijk fijn dat alles negatief was. Heb je al een afspraak voor de echo?
Jeetje!! Ik heb jullie weer verwaarloosd haha... Mana gefeliciteerd meid! Balen Irene en Maan! Knap dat jullie de beslissing genomen hebben Maan.. Welkom nieuwe dames! Hier..... tja waar moet ik beginnen haha... Nog steeds niet zwanger... gyn kan ook niet zeggen waar het aan ligt.. Nu bezig met bloedonderzoeken .. Ik ben in de afgelopen 3weken 2 keer bij een osteopaat geweest... Enorme pijn deed dat! Maar ik heb wel het idee dat ik er baat bij heb gehad.. Hij gaf aan dat er enorm veel "vast" zat mn door littekenweefsel en die gekantelde baarmoeder natuurlijk.. .. dit voelt nu een stuk beter... Ik ben zelfs zonder medicatie "maar" 6 dagen ongi geweest Morgen gaan ze mijn eileiders doorspuiten...kijk ik enorm tegen op.. Was jij dat Maan die dat ook heeft laten doen?? Ik ga echt proberen weer actief mee te schrijven hihi..
Hoi dames, Ik zou jullie wat willen vragen. Welke handelingen moet ik verrichten om het kruis naar zondag te verplaatsen? Ik ga toch sterk denken dat mijn ei zondag 26 feb is geweest ipv donderdag de 23e. Wie weet hoe ik mijn kruis verplaatst krijg? X
Heyhey ellis Klopt heb ik afgelopen cyclus gehad. Het voel als een giga menstruatie kramp! Of een sterke wee maar volgens arts is het is maar net hoe veel druk ze moeten zetten om het doorgespoten te krijgen. Ik heb trouwens ook een gekantelde baarmoeder maar zou geen kwaad moeten kunnen zij de gyn. Ik heb afgelopen cyclus wel gevoelige eisprong en nu menstruatie weet alleen niet of het door de HSG komt. Vanaf nu in een relax modus de druk is weg nu we zullen wel zien wat de tijd breng Blijf wel mee lezen hihi
Waarom denk je dat? Want je temperatuur zegt toch echt de 23e... maar als je hem perse verzet wilt hebben kun je de temperaturen van vrijdag en zaterdag op 36.4 zetten en als dat onvoldoende is zelfs naar 36.3. Ik denk dat het kruis dan zal verspringen. En je hebt ook de mogelijkheid van een manual override maar dat heb ik nog nooit gedaan dus weet niet precies hoe dat moet.
Omdat ik volgens FF donderdag de 23e mijn ei heb gehad, maar in die week bleven mijn ovu testen blank, toen had ik vrijdag de 24e niet getest, want werd een beetje moedeloos van die witte ovu testen en zaterdag was mijn ovutest opeens vet donker (ik dacht of mijn piek komt of hij is gisteravond geweest), alle testen daarna liep hij netjes af. Ik denk daarom dat ik vrijdag de 24, juist de dag waarop ik geen ovulatie test heb gedaan, een positieve ovulatie test had. Dat kan toch niet na een eisprong?
Nee als het goed is kun je geen positieve ovulatietest hebben na een eisprong. Maar feitelijk heb jij die ook niet gehad... en je zult ook nooit weten of het wel zo was. LH schommelt dus je kunt wel vaker een vrij donkere test hebben zonder daadwerkelijke piek. En niet FF zegt de 23e maar jouw temperatuur zegt de 23e . FF zet alleen netjes het kruis neer .
Maar al die dagen daarvoor heb ik wel netjes getest he, vergeet dat niet haha... toen bleven ze wit. 2 tot 3 x op een dag getest en ze bleven wit... Alleen vrijdag niet getest.. dus hij had die hele week geen lh piek aangegeven.
Heb je de dagen voor dag 29 wel elke ochtend getempt rond de zelfde tijd? Hij zou namelijk wel dan pas kunnen zijn geweest. Mijn temp stijg altijd paar dagen voor ei en daal dan weer om daar na weer te stijgen en dan is mijn ei pas 'echt'
wat een gekke cyclus inderdaad zegt je temp donderdag. als je meting van vrijdag niet zou kloppen zou je hem vrijdag gehad kunnen hebben. heb je donderdag avond nog getest? want anders heb je hem misschien de nacht van donderdag op vrijdag gehad?
Hoi meiden, Mag ik met jullie meeschrijven? Wij zitten in de 3e ronde voor ons 2e kindje. Gisteren en vandaag had ik een positieve ovulatietest, dus nu is het wachten totdat m'n temperatuur gaat stijgen. Vanavond en morgen nog even gezellig maken. Alleen is vriendlief erg verkouden en heeft mij nu aangestoken 😝 nou ja dat overleven we ook wel weer. Alleen het is de 3e verkoudheid/griep al in 3 maanden tijd. Hardnekkig virusje denk ik... succes iedereen!
Ik heb telkens rond 12:00 getest en in de avond rond 7/8. Vaak gooide ik er uit verveling er ook een test rond 4u tegen aan. Alleen ze bleven wit. Vrijdag de 24e gestopt met testen omdat ik er niet meer in geloofde met al die witte testen. Iets in mij zei dat ik zaterdag middag een testje moest doen en die was echt heel donker! Elke test erna werd langzaam lichter. Daarom denk ik dat ik vrijdag avond een positieve test moet hebben gehad, alleen dat kan ik dus nooit 100% zeker weten. In ieder geval bleef hij al die dagen daarvoor spierwit (in de verte een licht roze waasie) Ik heb nog steeds een hoge temperatuur en nog steeds een spierwitte test, dus zie het somber in.