Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hallo dames ben ik weer gister bij de gyne geweest . We gaan dit cyclus starten met iui zonder hormonen , vindt het wel spannend

2. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ik zie dat je net zo lang bezig bent als wij cynmark. Hopelijk biedt de IUI uitkomst.

Wij hebben een miskraam gehad, dus mogen het de komende maanden nog gewoon op Eigen kracht proberen. aan de ene kant fijn aan de andere kant voelt het weer als aanrommelen.

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Spannend Cynmark!

Ik kon het niet laten om een ovu testje te doen gisteren en vandaag haha.. beide positief.. dan voel ik het dus echt zelf duidelijk! Was vooral even om het zeker te weten haha
    Maandag weer bloedprikken en pas 10 april weer terug om alles te bespreken...

4. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    spannend cynmark! hopelijk helpt het :)

ik kan me voorstellen dat dat vervelend is Irene, je bent immers al heel lang bezig geweest voor de miskraam

5. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Fijn dat je het zo duidelijk voelt Ellis. Ik begin mijn lichaam ook steeds beter te kennen en patronen te vinden.

6. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Irene1986 . Loop jij ook onder behandeling of liep je , ik heb 2 miskramen gehad en 1 vroege . Eigenlijk zo je gewoon geholpen moeten worden

7. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Nee geen behandeling. Moest gaan temperaturen en in die maand raakte ik zwanger. Heb een onregelmatige cyclus en denk nu achteraf dat we gewoon op de verkeerde momenten sex hadden. Ging uit van gemiddelde cyclus en had me er te weinig over ingelezen.
    Ik kijk het nog even aan, als het nu binnen half jaar niet gelukt is ga k weer naar huisarts

8. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Gek vraagje.. ben in januari 2015 gestopt. 3 miskrame in totaal gehad. Maar gyn zegt dat ze me niet kunnen helpen.. omdat ik wel zwanger kan worden. Iemand ervaring?

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Deze vraag kan je beter even stellen in het miskraam topic. De meiden daar hebben er wat meer verstand van.

Met hoeveel weken waren de miskramen?

10. manaolana

manaolana Niet meer actief

En en :D?

Hier vanmiddag weer echo! Heb er zin in maar vind het ook spannend. Heb vanaf de vorige echo bijna dagelijks oud bruin bloed verloren namelijk :(. Gelukkig is dat sinds gister gestopt en was het niet rood en had ik geen krampen.

11. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ach spannend mana, kan me zo voorstellen dat je er een beetje angstig voor bent! Hoor vaker hoor dat mensen oud bruin bloed verloren. Bij mij was het toen snel mis, en als het bij jou gewoon bruin blijft en zonder krampen zou ik er nog maar even vanuit gaat dat het goed zit.
    Laat je even weten hoe het ging? Heel veel success en hoop dat je een beetje kunt genieten!!

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik zie wat!!!! :O

Bijgevoegde bestanden:

13. manaolana

Ik denk dat ik zie wat je bedoelt MissFluffy maar ik ben een meega slechte tuurder en na uploaden wordt de kwaliteit echt bagger hè...

Misschien kan RoGi dr magic even loslaten op de foto :D?

Spannend!

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik zie ook 'wat'. Maar ben ook een mega tuurder.

Manaolana ik heb bij onze zoon van week 5/10 oud bloed verloren.

15. manaolana

Ja Maan en Irene ik weet dat het bloedverlies zowel slecht nieuws kan zijn als evengoed niets uit kan maken... best zenuwslopend geweest afgelopen week. Maar er is toch niets wat je er aan kunt doen.

Als de echo vanmiddag gewoon goed is dan is dat voor mij een bevestiging dat oud bloed bij mij blijkbaar echt niet uit maakt. Ik hoop daar op en dat ik dan ook een beetje kan genieten.

Want eerst de stress van zit het wel op de goede plek... toen opluchting tijdens de echo en een dag later begon het bloedverlies al. Pfff nog niet echt genoten dus.

16. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ai wat vervelend manao.. hopelijk blijkt vanmiddag alles goed te zijn en kan je gaan genieten

17. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik zie nog niks miss fluffy maar ik ben niet zo'n goede tuurder.
    Bij mij is hij pas positief totdat ik een echte lijn zonder te turen zie staan.
    Maar dat is om teleurstelling te voorkomen.

18. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Vervelend Mana.. hoop dat je vanmiddag uitsluitsel krijgt en de rust kunt vinden..
    Miss Fluffy.. ik zie niks.. maar ook ik ben een slechte tuurder hihi
    Morgen nog een testje?!

19. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik ga proberen nog even te wachten tot maandag.. maar betwijfel of ik het volhoud

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Manaolana hoelaat is je echo?

Ik ben sinds eergisteren met nieuwen medicatie begonnen die ook mag tijdens een zwangerschap. Na een hele tijd medicatie vrij te zijn geweest voel het wel raar vooral omdat het adrealine remt dus mijn hart is heel de tijd 'zen' nog wel Ritmestoornissen gehad maar daar buiten om een hartslag van 60/70 ipv 100/120.

Deel Deze Pagina