Spannend cynmark. Irene ik denk ook dag 17 fijn dat de vakantie zo goed was!! Ik heb vanochtend niet getempt, geen zin in en giga buikpijn en opgezwollen gevoel kz litteken voel ook verdikt aan. Dus ga hem niet worden deze maand
spannend cynmark! succes met wachten @maan waarom denk je dat? is nog een beetje vroeg voor een menstruatie toch?
Dag lieve meiden ik heb jullie een beetje verwaarloosd. Erg druk gehad maar dat is maar goed ook want wachten op ei vind ik altijd erg vervelend en nu is het al CD11 hopelijk niet zo lang wachten tot mijn eitje springt. Ik heb niet alles terug gelezen dus als ik iets dubbel vraag of iets vergeet sorry! @Maan gezien je temp vorige maand denk ik dag 19 maar ik ben geen expert Lijkt me toch wel vroeg voor ongesteldheid toch? @Ellis pfff ronde 17 alweer... @Irene fijn om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad! Hadden jullie een beetje goede sneeuw? Ik gok ook dag 17 ei. @Cynmark spannend eerste IUI. @MissFluffy hoe gaat het met jou? Heb je het al aan iemand verteld?
we hebben het meteen aan onze vriendengroep verteld. die wisten ook dat we bezig waren, en anders zouden ze het toch al snel gevraagd hebben via whatsapp ofzo, dan liever meteen persoonlijk. aankomende zondag gaan we het aan onze ouders vertellen, super spannend! hoop voor jou dat je eitje snel springt! wachten is inderdaad niks
Steef zoooo rot hè wachten. Ik ben nu heel relax ik weet niet waar de buikpijn vandaan komt misschien lage buikspieren? Ik ben echt super verkouden dus hoest heel de dag 😂 MissFluffy leuk hoor! 😘😘
He Steef, maak je niet druk hoor, we zijn allemaal wel eens een periode wat minder actief om wat voor reden dan ook. We hadden voor de middag geode sneeuw, smiddags werd erg warm en werd het meer waterskien Het is dan ook einde seizoen, maar wel genoten! @Missfluffy, zoo leuk om het aan familie een vrienden te vertellen. Veel plezier!! @Maan, hopelijk komt het daar vandaan inderdaad. Hier ook af en toe wat steekjes ter hoogte van mn eierstokken. Ga uit van ongesteldheid omdat we ei ook niet optimaal hebben kunnen benutten.
Geniet van t mooie weer dames , heb nog steeds krampjes sinds de insiminatie grrr vindt t zo spannend en dan dat wachten blehh gaha
ik las in een ander topic dat iemand zwanger was geraakt van klussen 4 dagen voor eisprong. zijn ging er ook volledig van uit dat het niet gelukt was omdat ze niet hadden kunnen klussen
Ja hij is mooi hoog, maar dat was andere maanden ook wel. Denk normaal voor mijn na-ei, zegt net als bij jou denk ik nog niks. Gewoon lekker rustig afwachten
Hadden ze nog een echo gemaakt voor de insiminatie, en hoe was die en gaat het in ze werking als ik over halfjaar nog niet zwanger ben zullen we namelijke ook starten en dan in eigen cyclus.
Maan @ heb geen echo gehad moest alleen bellen als ik een positieve test had. Heb ze ook aangegeven omdat ik altijd 2dagen positief test . voor de rest biks bijzonders eigenlijk