@Ellis, balen meid en dan lijkt 10 april ook nog zo ver weg! Sorry als ik er overheen gelezen heb, gaan ze dan je cyclus met echo volgen? @Maan, vorige maand was je kaartje ook zo, elke dag is weer verassing he wat je temperatuur gaat doen. Hier bergje op bergje af maar nog steeds "hoog". Sinds gisteravond ook wat last van mn borsten. Dat heb ik vaker voor ik ongesteld moet worden maar dan aan 1 kant. We gaan het weer zien, wil in ieder geval niet te vroeg testen. Zo'n witte test vind ik altijd zon domper als je dan alsnog ongesteld moet worden
Irene hij ziet er wel hoopvol uit Ik kon het niet laten om me ultra vroetg van action te testen. En zie wel iets maar ben bang dat het gewoon het voorgedrukte lijntje is 😂😂 hier dus afwachten.
@irene Ik weet eigk nog niet wat ze gaan doen.. weer afwachten helaas.. duurt me ook allemaal te lang.. Wordt er echt extreem moedeloos van en de hoop is echt minimaal nu
Ellis ik snap je gevoel helemaal. Wij moeten natuurlijk gewoon normaal 6 maanden proberen terwijl ze aangaven dat de kans met het zaad kwaliteit nihiel is. Voeld als verspeelde maanden al blijf je hoop houden Irene daar komt die al denk ik dat de kwaliteit na uploaden nog erger is ,😂😂 P.s ik sloop me testen omdat niet goed zie en het vertikt een bril te dragen.
@Ellis, nou kan me helemaal voorstellen. Na mijn miskraam zeiden ze ook vrolijk, probeer het nog maar even zelf voor een jaar, je bent immers zwanger geweest.... @Maan, ik ben een slechte tuurder, hij lijkt onderin wel een beetje donker. Is dit binnen afleestijd? Soms heb ik het idee dat als ik maar lang genoeg kijk, ik het wel zie Welke test had je nu? Ik gebruik wel altijd KV
Jeetje Maan wat spannend! Op die van RoGi lijk ik zeker iets te zien. Ik had op 9DPO een duidelijker test met de early van action met middagurine dan met de KV met ochtendurine. Maar ik zou sowieso gewoon ook de KV halen en doen . Ik ga mijn duimen blauw draaien, het is jullie zo gegund! En alle andere meiden hier uiteraard ook!
Rogi, dat vond ik ook zo lastig. Manaolana wat een lieve worden 😘😘 Eerst maar kijken wat temp morgen doet of hij weer omhoog gaat