Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Mijn man is zo een dood doener hè.... Ik zie niks... Ja maar daar ja maar dan moet ik ruiten dus ik zie 'niks' zo.

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ruiten - tuuren

3. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Heb je nog KV test gedaan dan Maan?

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja alleen zonder ochtend urine en die was nog vager :(

5. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Spannend Maan!
    Nog een gedaan vanmorgen??

6. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Temp weer flink gestegen ben benieuwd

Jullie nog getest dames , ik duim voor jullie

Bijgevoegde bestanden:

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Cynmark wat een stijging zeg!

Vandaag omo wit :( was ook te mooi om waar te zijn.ag gisteren na te denken. Maar mijn man zijn zaad is natuurlijk slecht. Hij is echter een jaar na de geboorte van onze zoon ziek geworden hij bleek een cholesteatoom te hebben inzijn oor. Hier is hij ook aan geopereerd maar als nog paar x per maand fikse ontsteking metalles er op en er aan. Nu lees je op Internet dat zaad heel gevoelig is ook voor ontsteking weet iemand daar hier meer van?

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Das een flinke stijging cynmark!
    Ga voor je duimen dat het betekenis heeft:D

Zelf nog aan het wachten op ongi.
    Denk vandaag dat het doorbreekt.
    De hele nacht van de vervelende steekjes gehad.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.984
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Maan, ik denk zelf dat je pas vandaag op 8 dpo zit.
    Ik zie nog geen reden om aan te nemen dat het al einde oefening is.
    Gewoon over 2-3 dagen nogmaals testen meid!

10. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    @Maan, we wachten in spanning af!!

@Cynmakr, holymoly wat een stijging. Heel benieuwd wat dat is!!

@Wennepen, is dat dan doorbraakbloeding van de pil of gewoon wel een natuurlijke? Hoe dan ook ik hoop dat er eindelijk een einde komt aan je ellelange cyclus.

Hier een mooi kroontje aan het maken van mijn temperatuur :p. Ben wel weer redelijk rustig, dus ga het allemaal gewoon afwachten ipv vroeg testen.

11. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heb nog nooit zon gekke stijging gehad :eek:

Maan@ t kan nog alle kanten op meid, slikt jou man ook foliumzuur en zink, t verbeterd t kwaliteit van t sperma ,hoor van meerdere waaronder onszelf dat t toegenomen is

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Cynmark ja doet die allemaal, deed die voor vorig onderzoek al. Helaas geen resultaat receptioniste heeft afspraak gepland voor a.s donderdag word dan gebeld en moet zeker melde dat mijn man altijd aan de AB druppels zit en daar naast gronische oor ontsteking dat kan zeker effect hebben gaf ze aan.

Zij gaf ook aan dat hij waarschijnlijk weer zaad moet inleveren om te kunnen beoordelen aangezien ze eigenlijk altijd 2x kijken en er nu 3 maanden tussen zit.

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dankje Rogi geeft toch hoop 😅

14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Is doorbraakbloeding maar gynaecoloog heeft wel gezegt dat ik dag 3 moet beginnen met clomid te slikken om eisprong te stimuleren.

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Spannend wennepen! Ik en manlief hebben besloten dat we a.S ronde pauze nemen als niet zwanger ben. Ik heb een. Hele mooie tattoeage gezien die graag zou willen en dan mag je niet zwanger zijn en eind april zou die evt gezet kunnen worden. Sommige zouden me vast gel vonden om daar een pauze voor in te lassen maar naar meer dan een jaar alles uitstellen, doe ik het nu toch maar wel.

16. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Is niet gek hoor maan.
    Misschien ook goed om even de gedachte ergens anders op te focussen.
    Heb zelf ook mijn tattoo laten bij werken.
    Had hem al 2 jaar en ook uitgesteld omdat we zwanger wouden worden en geweest zijn.
    Maar nog steeds niet af maar denk hem weer uit te gaan stellen tot de volgende kleine er is:cool:

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wennepen hoop dat het toch raak is ,😖 had ook nog zo Kruidvat plus early en daar ofcorse streep op maar lees net dat die super slecht zijn en altijd zo een streep geven. En stomme telefoon laat hem alleen zien als foto bewerkt lang leve die autocorrectie die er op zit om on effenheden weg te werken 😂

Bijgevoegde bestanden:

18. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Wat kletsen jullie lekker veel :p Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eitje.

@MissFluffy wat leuk dat je het nieuws al met je vriendengroep hebt gedeeld. En van het weekend jullie ouders. Gaan jullie het gewoon vertellen of doen jullie het op een speciale manier?

@Irene lief van je en klopt wel wat je zegt dat we allemaal wel eens iets minder actief zijn. Fijn om te horen dat je genoten hebt. Jammer van de papsneeuw middags maar ik ben bang dat we daar steeds meer last van gaan krijgen. Het skiseizoen begin al langzaam te verschuiven eerst kon je altijd skiën met de kerst en nu is het al jaren slecht.
    Je bent idd een mooi kroontje aan het maken met je temp :p Ik hoop voor je dat je een positieve test hebt over een paar dagen!

@Cynmark zou je misschien je kaartje onder in je handtekening willen zetten dat maakt het wat makkelijker voor ons en hoef je niet telkens een nieuw plaatje te plakken ;) Temp is mooi gestegen!

@Ellis balen meid dat je weer ongi bent. Hopelijk kan de gyn je 10 april weer verder helpen.

@Maan wat ontzettend spannend. Eerst een vaag streepje :), dan omo wit :( Maar er is nog hoop als je vandaag op 8DPO zit! Dus ik duim heel hard voor je! Ik weet niets over zaad en ontstekingen dus kan ik je niet verder mee helpen. Ik vind het niet gek dat jullie een pauze inlassen als het deze ronde niet lukt. Ik ben zelf niet van de tatoeages al vind ik sommige echt kunst maar als jullie je er goed bij voelen om een ronde over te slaan hiervoor moet je dat vooral doen. Al hoop ik voor jullie dat het wel raak is.

@Wennepen wanneer heb je de laatste pil genomen?

19. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    hihi ik moet altijd een beetje lachen als jij weer gepost hebt :p je reageert echt op iedereen!

we hebben wat leuks bedacht om het te vertellen.
    mijn ouders hebben ons op onze bruiloft een kitchen aid gegeven. en daarbij hadden ze een verhaaltje uit mijn kindertijd ik had gezegd: mama, als ik later moeder ben, en jij bent dan oma, dan ga ik heeel veel taarten en koekjes voor je bakken. dus ik ga nu een taart bakken met daarop de tekst: belofte maakt schuld. en dan een briefje erbij met uitleg

mijn schoonmoeder is heel erg van de fotolijstjes aan de muur. dus voor hun hebben we een lijstje gemaakt met daarin dit plaatje (zelf gemaakt)

Bijgevoegde bestanden:

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.984
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Maan. Die plustest kan je maar beter negeren ;)
    Ik heb deze uitslag al zoooo vaak gehad en was daarmee nooit zwanger.

Je temp is vandaag weer mooi geklommen.
    Ga je nog testen met die andere kv2v5?

Deel Deze Pagina