Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Superleuk bedacht missfluffy!! Daf gaat helemaal goedkomen met vertellen :D

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Rogi, dat heb ik ook gedaan Inderdaad kv weer niks ga grijzig streepje dus geen streepje :(

MissFluffy wat leuk!!

Steef ik hoop dat je ei er snel aan komt. Weet je al wanneer je uitslag van je man krijg?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Nog steeds vroeg hoor Maan ;)
    Ik denk zelf dat die early niet goed was. Je zat immers toen pas op 7 dpo :)

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Rogi, even wachten of die morgen nog hoog/hoger is dan toch?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Zou ik zeker doen.

6. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Leuk Misfluffy, ik had voor mijn oma precies hetzelfde gedaan toenin een lijstje met een foto van de echo! Mn ouders heb ik toen het voorleesboek voor opa's en oma's gegeven. Die moeten ze nu nog maar even bewaren.
    Voor jou heel veel plezier, geniet er met volle teugen van!

Heb wat last van mn borsten, maar heb dat vaker voor menstruatie. Temp is nog goed dus vind het toch wel spannend.

Maan! Wat een spanning zo he?! En dan is wachten nog lastiger, 1 van de redenen dat ik nu niet vroeg wil testen.

Fijne dag dames!

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dit is trouwens de action early van vandaag binnen afleestijd. Lijkt in het echt wel duidelijker als eergisteren maar zou dan nu toch stukken duidelijker moeten zijn? Denk zelf dus valse lijntjes :(

Attached Files:

8. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    ik zie hem! als je zo vroeg positief test dan zul je nog wel een paar dagen lichte streepjes blijven houden. was bij mijn testen ook zo. ik ben heel benieuwd hoe ze er over 2 dagen uit zien

bedankt voor jullie lieve reacties allemaal :)

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Miss fluffy ik test nu ook niet meer tot nod ;) we zullen wel zien wat het brengt heb wel buik steekjes. Maar dat is dus niet zo hoopvol.

10. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

Dec 14, 2014
    2,507
    1,223
    113
    Heb laatste pil maandagmorgen geslikt.
    Maar nog steeds niks van ongi te bekennen..

11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat vervelend wennepen :(

12. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    He wat irritant wennepen. Heb je je huisarts/gyn er al over gesproken?

13. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    @MissFluffy ik lees niet iedere dag mee en dan zet ik een reactie scherm open en daarnaast het topic waar ik op reageer en dan lees ik en reageer ik tegelijk. Als er dan veel gekletst wordt door iedereen krijg je automatisch dat ik op iedereen reageer :p
    Wat een super leuke en originele manieren om het te vertellen!

@Maan temp weer een beetje gestegen :) Ik duim voor je!

@Irene je gaat nog lekker door met je kroontje :p Morgen weer mooi stijgen ;)

@wennepen wat vervelend zeg :( hoe snel zou je ongesteld moeten worden na je laatste pil?

14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

Dec 14, 2014
    2,507
    1,223
    113
    Tja waneer zou je normaal ongesteld moeten worden als je een stopweek hebt met de pil...
    Ik had gewoon mijn pijlen gericht op donderdag maar helaas duurt het bij mij deze keer wat langer.
    Als ik maandag nog niet ben dan bel ik met mijn gynaecoloog denk ik want dan zit er een week op.

15. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Super irritant als je lichaam niet mee wil werken wennepen! Hopelijk kan de gyn nog iets anders bedenken watwel moet werken op korte termijn.

Hier temp niet gestegen maar nog wel 37. Al 3 dagen gevoelige borsten en begin nu toch wel beetje zenuwen te krijgen of het zo mag zijn.

Wanneer is jouw NOD Maan? Je zult ook wel in spanning zitten

@Steef, wat is jouw traject nu? Gewoon nog blijven proberen?

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Die is dinsdag Irene maar de pms klachten zijn hier gisteren avond begonnen dus ik kan het al weer afschrijven. :(

Bij jou zie het er mooi uit!!

17. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    Sorry maan ik zie dat ik je vraag overgeslagen heb. Het zaad van mijn vriend is goed! Ik blijf voor je duimen hoor je temp is iig nog hoog.

Irene wij zijn nu aan het wachten tot 19 april dan hebben we eerste afspraak bij gyn. Dus nog dik twee weken wachten, ben al aan het aftellen :p Zag er eerst erg tegenop om naar de HA te gaan maar vind het nu wel erg fijn dat we de afspraak hebben staan. Hopelijk kan hij ons verder helpen. Je kroontje is af maar je temp is nog wel hoog, weet jij wanneer je NOD is?

Wennepen balen meid, als het morgen nog niet doorgebroken is en je hebt gebeld met gyn laat je dan even weten wat hij zei?

18. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Vorige keer daalde mijn temp op 12 dpo en begon de spotting, ik heb nog niks kunnen ontdekken en denk dat mijn NOD morgen of dinsdag is. Heb voor mezelf gezegd dat als er geen menstruatie komt, ik woensdag ga testen. Dan is mn vriend ook thuis.

Kan me voorstellen dat dat een drempel is, maar blij dat je je er nu goed bij voelt. Nog 2 lange weken, bah wachten is niks waard he.

19. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

Dec 14, 2014
    2,507
    1,223
    113
    Natuurlijk laat ik het weten we delen alles toch al met elkaar hihi

20. Bloemp27

Bloemp27 Lid

Oct 23, 2016
    71
    85
    18
    NULL
    NULL
    Hi Wennepen,

Misschien stomme vraag en helemaal niet aardig maar wanneer heb je voor het laatst getest? Weet je zeker dat je niet zwanger bent?

Share This Page