Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Overdonderd door al jullie lieve berichtjes en felicitaties! Ik blijf gewoon lekker meelezen want hoop dat jullie me allemaal heel snel mogen volgen. Je chat immers al zo lang met elkaar

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Waauuuww irene gefeliciteerd meid ;) dit x een mooie plakker

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Gefeliciteerd Irene!!

4. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Wie herkend dit al paar nachten last van levendige dromen , en zwaar gevoel in de buik

5. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Dank je Cynmark en Ellis!! Die levendige dromen herken ik, zowel nu als vorige keer toen het mis ging.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Menstruatie is doorgebroken :( ei was dag later dus weer maar lf van 11 dagen volgens de arts hoort dit bij 'mij' maar krijg altijd al dagen er voor fikse buik krampen :(

7. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Maan @ jeetje t zit jou ook niet mee :(

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    Balen van je ongi maan!

Een lf van 11 dagen is nethes hoor! De mijne is ook maar 10-11 dagen en toch echt al 5x zwanger geweest ;)

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oké, op een gegeven momentga je gewoon aan alles twijfelen :( vooral het waarom..... Waarom nu niet en de vorige keer wel? En ja mijn man zijn zaad dan maar er hoef er maar eentje goed te kunnen zwemmen :(

10. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Shit Maan, echt heel erg balen. Had het jullie zo ontzettend gegund. Zoals Rogi ook zegt, tegen mij zeiden ze ook LF van minimal 10 is prima.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht

Ik weet het meis. Maar zelfs al heb je 1 goede zwemmer, dan nog heb je maar 15-20% kans dat het raak is per maand.
    En het waarom kom je nooit achter... dat is een woord wat op zoveel dingen kan slaan.
    Waarom duurt het bij sommige zolang, terwijl een ander meermaals door de pil heen zwanger raakt. Waarom raakt een verslaafde zomaar zwanger. Waarom duurde het bij ons 4 jaar en moesten we onze eerste 2 kinderen doodgeboren zien worden, terwijl een nicht door de pil heen een tweeling kreeg.

Het woordje Waarom in deze zal je geen antwoord op krijgen en je moet jezelf het verdriet ervan proberen niet te krijgen want er is niemand die jou een bevredigend antwoord kan geven.
    Hoe graag een ander dat ook voor je zou willen!

Dikke knuffel!

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dankjewel voor je woorden Rogi😘

Ik ben van mijn zelf een heel gevoelig persoon. Ons zoontje trouwens ook in moderne woorden high sensitief. Ik trek het me eigen dus verschikkelijk aan en kan er echt over malen in mijn hoofd. En ook verdrietig van worden mede daar door de twijfels allemaal steeds.

Even paar daagjes offline tot me eigen komen en dan horen jullie weer van mij ;)

Irene ik duim voor een plakkerd! En vriendin van mij wie tegelijk begon aan een tweede kindje heeft een ml gehad maand later Raakte ze weer zwanger en ze kan nu elk moment bevallen 😘😘😘😘

13. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    *breekt ook eventjes in*

Gefeliciteerd irene!! Ik blijf duimen voor een geweldig wolken babietje over 8 maandjes😊😊😊

14. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Ik snap het helemaal Maan. Ik zou er ook ontzettend verdrietig van worden. Neem je tijd om even tot jezelf te komen. Sterkte meid!

15. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    ik heb niet gelezen maar ik ben hier even heel erg in de war. Vanmorgen eindelijk een stijging! maar ik ga net naar de wc en ik plas gewoon rood! Het voelt niet als ongesteldheid en het ziet er ook niet echt naar uit (kan het niet goed beschrijven) maar mn plas is rood en bij afvegen ook rood??? Dus nu zit ik op mijn werk zonder maandverband... zo ff met een smoes langs de supermarkt. Iemand een idee wat dit kan zijn?

16. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Steef maby inesteling

17. manaolana

manaolana Niet meer actief

Dat zou knap zijn want ze heeft nog geen eisprong gehad deze maand ;). Ik denk eerder een ovulatiebloeding Steef. Dat zou ook je stijging verklaren. Of een contactbloeiding door gemeenschap dat zou ook nog kunnen.

Maan hele dikke knuffel voor jou meidje 😘😘!!

18. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    :eek: sorry dan

19. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    Thanks manaolana voel me alweer een beetje gerustgesteld. Schrok echt een beetje. Innesteling kan het inderdaad niet zijn. Ovulatiebloeding heb ik even moeten google-en :p kom er niet helemaal achter of die voor, tijdens of na de ovulatie zou moeten zijn. Gisteravond nog gezellig gemaakt dus contactbloeding kan ook nog al heb ik die nog nooit gehad (en gisteren nergens last van gehad).

Maan wat verschrikkelijk weer ongesteld. Dikke knuffel meid!

De rest lees ik allemaal nog bij als ik niet aan het werk ben ;)

20. manaolana

manaolana Niet meer actief

Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen cynmark :).

Steef ik heb zelf ook nog nooit een ovulatiebloeding gehad maar volgens mij kan het voor, tijdens of na gebeuren. Kort duren maar ook een paar dagen. Niet echt een pijl op te trekken volgens mij. Werk ze!

Share This Page