Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ik vond het zo vreemd vanmorgen, ben vanmiddag nog 2 keer naar de wc geweest en de laatste keer alleen nog een klein beetje rood met afvegen. Hopelijk blijft het nu weg en blijft m'n temp hoog dan was mijn eisprong gisteren en zit ik dubbel op het wachtbankje. Zowel voor NOD als voor gyn :p

@Cynmark nog steeds mooie hoge temp zie ik. (fijn dat je het kaartje in je handtekening hebt gezet :D ) Wat die dromen betreft ja die heb ik ook af en toe. Levensecht. Meestal ben ik zwanger of net bevallen en dan wordt je wakker, bam klap in je gezicht niets van waar :( Vorige week droomde ik dat ik het nieuws kreeg dat ik nooit moeder zal worden. Ook zo echt werd er gewoon bang van.

@Manaolana wanneer heb jij weer een echo? Ik dacht dat jij nog een echo tussendoor zou hebben?

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Steef @ dankje ben benieuwd wat ie morgen doet . En die dromen ik droom bijna nooit ofja dan zijn t enge dromen haha

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ja klopt Steef. Heb inmiddels drie goede echo's gehad maar wilde hier niet al te veel babyspam doen 🙈. De laatste was met 8+6 bij de gyn, zie foto 😍. En a.s. vrijdag mag ik weer en dan voor het eerst bij de verloskundige, ook meteen intake daar.

4. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    😍😍😍 mooi!

Steef gelukkig is bloeding gestopt. Heel benieuwd naar je temp, hopelijk is het idd eisprong!

5. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Wat mooi manaolana :D en vrijdag weer! Laat je even weten hoe het was?

6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Breek even in

Irene gefeliciteerd!!! 😘😘

7. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Mooie echo :)

Irene @ hier lijkt t ook wel een kroon t worden hihi

8. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    @Kim, dankje!!

@Cynmark, haha ja inderdaad! Hopelijk is het voor jou ook ee4n goed teken!! Op naar een kroontje voor Koningsdag ;)

9. manaolana

Doe ik Steef! Je temperatuur is vandaag nog mooi hoog hè! Denk echt dat het een ovulatiebloeding is geweest. Had je deze maand ook ovulatietesten gebruikt of niet? Je hebt je ei in ieder geval goed benut zie ik ;).

Irene heb jij de verloskundige al gebeld of nog niet? Denk dat je wel vroeg mag komen gelet op je MK vorige keer.

Cynmark jouw temperatuur blijft inderdaad ook mooi hoog! Wanneer wil je gaan testen? Of wacht je je NOD af?

10. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ik heb nog niet gebeld mana, ik was net aan het googelen wanneer dat gangbaar is. Vorige keer heb ik pas getest met 6 weken namelijk :p. Ik bleek toen pas 6 te zijn 2 weken later met echo dus denk dat het toen al niet goed zat. Ik wil idd wel een vroege echo, maar zou ook zo graag gelijk het hartje zien, anders ben ik bang dat ik onzeker wordt ofzo of alles wel goed is.

11. manaolana

Ja dat snap ik Irene. Hier klopte het hartje met 5+6 maar had sterk rekening gehouden met dat dat nog niet zo zou zijn. Nu had mijn echo natuurlijk ook een hele andere reden. Je kunt gewoon nu al bellen hoor! En dan zou ik denk ik in de loop van de zevende week (dus met 6+4 ofzo) een afspraak plannnen. Ik merkte zelf dat ik het prettig vond om een datum te hebben waar ik naar kon aftellen :D. Vond die eerste weken best zenuwslopend...

12. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Toch ma testje gewaagd hihi ik zelf lijkt wat t zien ma wil t graag zien

Bijgevoegde bestanden:

13. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ik weet niet Cyn, ik zie zo niks, maar kan ook door uploaden en de achtergrond komen.

14. manaolana

Cynmark ik zie helaas niks... zoals Irene al zegt leidt de achtergrond ook wel een beetje af. Ik zie wel nog opgehoopte vloeistof. Misschien een idee om de test nog even met water door te laten lopen. Als er echt een streepje is blijft dat staan.

15. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heb t even afgespoeld met water en t streepje blijft staan test is nu ook droog

16. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    kan je een betere foto maken?

17. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Betere foto lukt niet ,ga zoiezo vrijdag pas weer testen

Bijgevoegde bestanden:

18. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ik wil niet alle hoop de grond in boren :p maar ik zie geloof ik nog steeds niets. Misschien kan Rogi hem even in negatief zetten. Soms is het zo lasting dan denk ik ook wat te zien omdat ik graag wat wil zien....

@mana, net gebeld, mag op koningsdag heen voor de eerste keer. Komt dat even mooi overseen met het kaartje in mijn temp meting haha!:D

19. manaolana

Sorry Cinmark ook op deze foto zie ik hem niet :(. Maar belangrijkst is dat je hem zelf ziet! Hopelijk loopt hij op.

Irene dat is gewoon meant to be ;)!

20. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hihi ah ik wacht wel gewopn netjes af :). En zie wel wat er gebeurd

Deel Deze Pagina