Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hey meiden ik breek even in,

Sommige van jullie zullen me nu misschien zwak vinden of dat ik geen ruggengraat heb.

Maar we hebben besloten ons boek kwa kinderwens voor een tweede te sluiten. Het voel goed zo met zijn 3tjes en trek het mentaal heel slecht. Daar naast gaat me eigen gezondheid ook achteruit en denk ik dat dit gewoon een teken van moeder natuur is dat het niet lukt.

Ik wens jullie allemaal het beste! Zodra morgen de gyn bel zal ik meteen een afspraak maken om terug een spiraal te laten plaatsen zodat het voor me eigen definitief kan afsluiten.

Ik duim voor jullie zwangerschappen en hoop dat er nog vele tweede streepjes mogen volgen!

2. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Lieve Maan,

Ik vind het juist het tegenovergestelde van zwak of geen ruggengraat, ik vind het ijzersterk en heb diep respect voor jullie beslissing. Dit is zeker geen makkelijke.

Ik hoop dat je gezondheid zal verbeteren en dat jullie onzettend (door)gaan genieten van jullie kleine draakje.

Heel veel liefs, sterkte en geluk voor de toekomst en wie weet horen we nog wat van je.

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Lieve Maan ook ik vind het juist een onwijs dappere beslissing! Het is een moeilijke beslissing en dat getuigt juist van kracht en absoluut niet van zwakte. Probeer het dus zeker niet zo te zien.

Ik wens jullie met zn drieën heel veel geluk, gezondheid en liefde toe! En ik vind het verstandig van je om een spiraaltje te laten plaatsen zodat je het ook écht kunt laten rusten.

En meidje wie weet wat de toekomst nog voor jullie in petto heeft 😘! Misschien is nu gewoon niet jullie moment maar jullie zijn nog jong.

4. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Maan ik sluit me helemaal aan bij Irene en manaolana. Ik vind het ook een erg dappere beslissing! Ik hoop dat gezondheid snel weer vooruit gaat en als dat niet mogelijk is dat hij iig niet verder achteruit gaat. Geniet heerlijk van je man en draakje. Ik wil je bedanken voor je steun en wie weet komen we elkaar in de toekomst weer tegen.

Heel veel liefs Steef

5. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Cynmark hopelijk dat jouw kroontje geluk brengt net als bij Irene! Sorry maar ik zie geen tweede streepje maar ben ook echt een slechte tuurster.

@manaolana klopt mijn temp is nog mooi hoog :D Nee ik gebruik geen ovulatietesten. Ik hou het bij tempen en meestal om de dag gezellig maken. Dit keer toevallig drie dagen achterelkaar dus wie wet werkt het :p

@Irene wat leuk op koningsdag past inderdaad mooi bij je tempplaatje.

@hier, durf er nu wel een beetje vanuit te gaan dat maandag mijn eisprong was dus als ik even een LF van 13 aanhoud is mijn NOD op 16 april.

6. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    maan, ik denk dat er niemand is die zo zou denken. dit heeft niets met ruggengraat te maken maar met de keuzes in jullie leven. ik wens jullie veel sterkte met het afsluiten van dit hoofdstuk, hopelijk kan je het een plekje geven.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Veel sterkte met de verwerking van deze afsluiting Maan!
    Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven zodat het leven met jullie 3tjes zal zijn wat goed voelt!
    Dikke knuffel meid!!

8. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heel veel sterkte en heb heel veel respect voor jullie keuze , hopelijk kan je het een plekje geven

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Gyn gesproken 24 ste word de mirena geplaats. Heel erg bedankt voor de steun de afgelopen tijd 😘

10. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Maan dikke knuffel meid, nogmaals heel veel respect voor jullie keuze.

Derde dag 37.0 en daar is mijn kruis :D Vandaag licht bruin verlies ook nog niet eerder gehad. Zo is er iedere maand weer iets nieuws ;) Maak me er verder niet meer druk om. Als het deze ronde niet lukt dan zit ik een paar dagen later bij de gyn die ons hopelijk verder kan helpen :)

11. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Maan jij ook bedankt voor je steun en vaak leuke berichtje! Liefs

Steef spannend hoor! Je klinkt redelijk luchtig! Wanner had je afspraak?

12. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Irene 19 april heb ik afspraak.

@manaolana veel plezier/succes met je echo morgen!

13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Net terug van de gynaecoloog en daar een verrassing gekregen!
    Blijkt dus een eitje op springen te staan.
    Na een cyclus van 176 dagen en geen ongesteldheid.
    Als het goed is zaterdag of zondag eisprong.
    Wij weten wat we van het weekend gaan doen:D

14. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    yaaay! dat is goed nieuws :D veel plezier

15. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Waaaa eindelijk Wennepen! Wat goed dat je dan net vandaag bij de gyn bent geweest en ze het hebben kunnen zien. Veel plezier dit weekend ;) :D.

Moet je trouwens (mocht het niet gelukt zijn deze ronde) daarna nog iets speciaals doen voor je cyclus?

Toi Toi Toi!!

16. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Mocht ik over 2 weken ongesteld worden dan moet ik dag 1 bloed laten prikken en dag 3 alsnog met clomid beginnen.

17. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Indroger ?

Bijgevoegde bestanden:

18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    lastig te zeggen. je ziet op die foto geen kleur, en ik weet niet wanneer je hem afgelezen hebt :p

19. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hihi binnen 5 min maar mijn tel kan geen mooie fotos maken .
    En mijn ff kaartje geeft nu dins nod inplaats van zon/maandag

20. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    maarem. als je binnen 5 minuten een streepje ziet, dan kan het toch geen indroger zijn ;)

Deel Deze Pagina