Wauw wennepen een ei ! Wat een top nieuws. Hopelijk kunnen jullie hem optimaal benutten en wordt het een mooie baby. Cynmark ik zie wel wat. Heb je de foto ook na 5 min gemaakt? Hier was vanochtend alles goed. Termijn is hetzelfde gebleven, ben niet voor of achteruit gezet .
Eens met MissFluffy! Een streep is een streep. En ik snap dat je wellicht bang bent dat het verkeerd gaat. Dat kan, zeker omdat je nog voor je NOD zit. Maar ik zou zeggen probeer uit te gaan van het positieve en hopelijk lopen je testen mooi op!
@Wennepen wou een ei dat op springen staat wat geweldig! Veel klusplezier dit weekend! @manaolana wat geweldig om te horen dat alles goed was! @Cynmark je temp is nog mooi hoog! Wanneer wil je weer een testje wagen? Hier al 5 dagen achter elkaar 37.0 nog nooit zo stabiel geweest mijn temp Helaas nog steeds bruinverlies. Vind ik maar vies, daardoor ook echt geen zin om het gezellig te maken (gelukkig ook niet nodig aangezien ei al gesprongen is maar wel jammer).
Lieve Maan, wat een dapper besluit meid. Heel veel geluk voor jullie! Ik merk dat ik minder actief ben hier.. veel babygeluk voor de meesten en hier wil t maar niet lukken... maandag weer gyn en even kijken wat eruit gaat komen.. maar krijg steeds meer t gevoel dat we het ook moeten gaan loslaten en afsluiten.. heel veel verdriet.. en dat moet allemaal een plekje krijgen.. lees af en toe nog wel..maar vind t steeds moeilijker om hier te kijken.. Dikke knuffel voor jullie allemaal
Steef en Cyn mooie kaartjes, spannende tijden hoor!! @Ellis, ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Dat is zeker niet makkelijk om de een na de ander te zien waarbij het wel lukt. Ik hoop dat de gyn je toch iets positiefs gaat melden! Ik duim voor je!
Temp nog steeds 37.0 begon te twijfelen of m'n thermometer niet kapot is en alleen nog maar 37.0 kan aangeven dus heb vanmiddag even getempt en toen gaf hij 37.2 aan dus hij doet het toch nog @Ellis ik begrijp goed hoe je je voelt. Dikke knuffel meid! Hopelijk heb je morgen een goed gevoel als je bij de gyn bent geweest. Laat je even weten hoe het was? @Cynmark spannend meid morgen, hopelijk twee streepjes!
O wat jammer cyn. Maar had ik al een beetje verwacht om eerlijk te zijn. Las gister je kaartje en zag geen driesprong van je temp. Knuff en sterkte meis.
Gaan nu de laatste iui zonder hormonen doen , daarna met ik denk dat met beter uitpakt dan zonder. Gelukkig weer me eigen cyclus inplaats die lange