Nou... we gaan het IUI traject in. Volgende cyclus starten met Menopur en Pregnyl. Ook gelijk starten met insemineren.. aangezien het al erg lang duurt en ze geen medische verklaring kunnen vinden waarom het niet zou lukken.. Dit gaat we 3 cycli proberen...
@Cynmark wat kl*te weer Wel fijn dat je weet dat je als deze ronde niet lukt je volgende ronde met hormonen mag proberen. @Ellis fijn dat er iets gebeurd. Ben je er zelf ook blij mee of had je leiver iets anders gewild? Hier na 7 dagen achter elkaar 37.0 te hebben gemeten (was idd een mooie strakke lijn Irene ) was mijn temp vanmorgen 36.9 nog net boven de coverline maar zou het fijn vinden als temp morgen toch weer stijgt
Hoi meiden, Mag ik misschien af en toe hier mee kletsen ? Ik ben sinds febr bezig in het ziekenhuis en zit op het moment in de Fertiliteitsonderzoeken om volgende cyclus versneld het IUI traject in te gaan. Ze hebben met de echo's gezien dat mijn eisprong zaterdag of zondag is geweest en ook ff geeft wen kruis op zaterdag. Alleen gaat mijm temp normaal gelijk naar boven de 36.90 maar deze maand blijft die hangen rond de 36.75. Is dit normaal ? Of is het mogelijk dat mijn progesteron niet goed opbouwd ? Sorry voor deze vragen.. ik moet er gewoon de hele tijd aan denken.
Hey meiden. De 24ste word me spiraal geplaats. En of het op onze pad moest komen kregen we op de psz van onze zoon folders van JUZT mee. Mijn man kom zelf uit een pleeggezin, en hebben besloten om ons aan te melden voor de informatie bijeenkomst. Met een beetje geluk kunnen we dan pleegouders worden en alsnog een ander kindje ook de liefde geven die hij/zij verdient! Ik houd jullie op de hoogte
Spannend maan. En een zeer nobel doel. Hopelijk dat jullie in aanmerking komen om een hummeltje een fijn gezin kunnen geven.
Wat een groot hart maan! Hopelijk krijgen jullie een kindje onder jullie vleugels om deze van al jullie liefde te voorzien.
Doet bij jullie de ff app het wel? Heb al 2 dagen dat hij mijn data niet in de grafiek zet. Of ik heb een teveel aantal cyclus dagen overschreden.. Anyway mijn ei nog niet gevonden.. Temperatuur blijft hangen op 36.6/7.
Geen idee wennepen, ik gebruik hem niet meer op het moment. Balen dat je ei nog steeds niet is geweest. Heb je nog afspraak staan met de gyn om weer eens te kijken?
Ggrr even inbreken. Weet niet wat hier mee moet, ik ben 3 dagen ongesteld geweest en sinds dien elke dag bruinverlies nu nog steeds. Wat zou dat te betekenen hebben?
@anak je temp gaat wel omhoog. Bij mij gaat hij nooit echt heel hoog (zie mijn kaartje) en toch heb ik een eisprong. @cynmark wanneer heb je weer de eerste afspraak bij de gyn? @maan wow wat ontzettend bijzonder dat dit nu op jullie pad komt en nobel dat jullie dit overwegen! Hou je ons op de hoogte? Ik heb na ongesteldheid bijna altijd 3 tot 5 dagen nog bruinverlies maar jij hebt het al heel lang dat bruinverlies Geen idee wat dat betekend. @wennepen ik gebruik de app niet ik vul het gewoon via de browser op de pc in en die doet het gewoon. Wanneer moet je weer contact opnemen als je niet ongesteld wordt of geen eisprong vindt? @hier alweer 11 DPO eindelijk weer eens geen ongesteldheid op 11DPO na twee cycli een korte LF. Het enige verschil dat ik zo snel weet is dat ik die twee cycli met korte LF granaatappelsap heb gedronken na eisprong (tja af en toe probeer je eens iets geks ). Zou dat kunnen zorgen voor een kortere LF? Vanmorgen vroeg wakker geworden omdat ik naar de wc moest dus half uur eerder getempt dan normaal. Toevallig weer 37.0
@steef de gynaecoloog zei als ik over 3 weken nog geen ongesteldheid of positieve test heb gehad dat ik weer contact op moest nemen. Maar denk dat als ik maandag nog geen eisprong gehad heb ik toch eens in de telefoon ga klimmen. Misschien extra echo om te kijken wat me ei aan het doen is.
@steef granaatappelsap zorgt voor een beter doorbloeding van de baarmoeder. misschien dat het daardoor ook eerder los komt?
Vanmorgen temp omlaag gedoken dus einde verhaal deze ronde. Vandaag of morgen zal het wel doorbreken als ik naar vorige cycli kijk. Alweer 15 maanden zonder succes Woensdag eerste afspraak gyn benieuwd wat daar uit komt. @Irene helaas een strakke lijn is ook geen goed teken. @Wennepen als je gebeld hebt laat je even weten wat gyn er van vond? @MissFluffy misschien dat het misschien eerder los komt van de granaatappelsap. Heb het twee rondes geprobeerd geen succes dus ga het niet meer doen
He sh@t Steef. Ik had wel eens gehoord dat strakke lijn goed teken kon zijn, maarja blijkt maar weer niet altijd een pijl op te trekken. Echt mega balen leef zo met je mee. Ben heel benieuwd naar jullie afspraken met de gyn! Alsnog een fijne Pasen meiden!
Nog steeds geen temperatuurstijging Dinsdag bel ik de gynaecoloog en laat het weten steef. Maar klote zeg steef dat je temp weer gedaald is.
Hoi hoi dames weer aan t wachten op positieve ovu test en dan weer goedje wegbrengen . Wordt dit x laatste iui zonder hormonen. Maar heb er een slecht gevoel over