Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Nou die ongesteldheid laat maar op zich wachten... Al 3 dagen lage temp en nog niets. Vandaag 15 DPO! Voor de zekerheid net bij thuiskomst toch maar een test gedaan. Wist de uitslag wel (OMO-wit) maar zou me zo dom voelen als ik morgen bij de gyn kom en de vraag krijg als je al overtijd bent heb je dan al getest oid. Dus daar stond ik weer te staren naar een witte test. Wat haat ik die witte testen :( Op naar morgen hopelijk kan ik er dan weer met goede moed tegenaan.

@wennepen heb je al gebeld?

@cynmark hopelijk hoef je niet lang te wachten op je ei.

@Irene wat spannend volgende week intake!

@MissFluffy wanneer heb jij intake?

@Maan bruinverlies alweer gestopt hopelijk?

@manaolana hoe gaat het met jou? Alweer 12 weken zie ik!

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Vandaag! Echo en intake gehad. We kregen een prachtig snelkloppend hartje te zien.

3. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ooh wat fijn Miss Fluffy!

4. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Vanmorgen gebeld en gynaecoloog belt morgen terug.
    Dan een telefonisch consult.

5. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    @Steef, ah irritant en dan toch weer confronterend he zo'n witte test :(. Ben benieuwd hoe het bij de gyn zal zijn en welk traject jullie in gaan

@Missfluffy, ik had je natuurlijk gevolgd in de fb groep, echt super fijn dat alles goed was!

@Wennepen, nou schiet ook niet op zo. Wat gek dat je ei dan waarschijnlijk toch niet gesprongen is die ze op de echo zagen. Benieuwd ook bij jou wat de gyn zegt

Hier alles goed. Voel me goed, weinig tot geen klachten (wat natuurlijk ook onzeker maakt). Eind van de dag wel heel opgeblazen, maarja das niks. Nog een weekie en dan echo. Echt aftellen zo, duurt lang.

6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Contact gehad met gynaecoloog en die zegt afwachten.
    Hij geloofd niet in de temperatuur methode dus dat mijn temp nog laag is zegt niks zei hij..
    Als ik 23 april geen positieve test heb of ongi dan mag ik terug bellen.

7. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Irene fijn dat je je goed voelt. Ik duim heel hard dat de kleine blijft plakken! Hopelijk een mooie echo op Koningsdag!

@wennepen pff wat frustrerend :(

Vandaag eerste afspraak gyn. Vanmorgen nog niet ongesteld maar wel ongi-krampen. We hebben eerst de vragenlijst doorgenomen. Daar kwam niets uit. Mijn cyclussen zijn een beetje onregelmatig dus toen gaf hij aan dat ik misschien soms geen eisprong heb. Ik gaf aan dat ik getempt had en hij wou heel graag mijn kaartjes zien. Hij vindt dat ik wel degelijk een eisprong heb aan de hand van mijn kaartjes. (Wou ze zelf hebben voor in ons archief). Zaadonderzoek was ook goed, wisten we al maar nu alle waarden doorgenomen en die waren allemaal goed. Heb niet alle waarden onthouden (mss had ik het even op moeten schrijven ;) ) maar bewegelijkheid 47% en VCM 67 als ik me niet vergis. En toen de inwendige echo, broek en onderbroek uit en ja hoor eerste bloedverlies, gelukkig had ik al een maandverband gebruikt voor de zekerheid ivm de ongi-krampen. De echo viel me echt reuze mee, vond het ook erg interessant om mee te kijken. Baarmoeder bekeken, eierstokken bekeken, follikels geteld, alles zag er goed uit. Advies: bloed laten prikken en kijken of er mss iets mis is met schildklier of hormoonhuishouding. Dit bloedprikken moest binnen 3 dagen van je eerste ongesteldheidsdag dus dat kwam goed uit en kon ik meteen laten doen. Hierdoor hoeven we ook niet zo lang te wachten op de vervolg afspraak. Die staat gepland op 8 mei. Ik vond het in ieder geval een prettige gyn en een fijn gesprek maar ben ook wel een beetje bang dat als er niets uit de bloeduitslagen komt dat we maar weer een tijdje zelf moeten proberen omdat alles er zo goed uitziet.
    Oja hij begon nog over ovulatietesten niet dat dat moet maar kan een mooi hulpmiddel zijn gaf hij aan. Ik heb er nooit echt iets voor gevoeld omdat ik bang ben als ik een positieve test heb een moeten gevoel krijg. Maar met mijn vriend erover gehad en we gaan het deze ronde toch een keer proberen. Als we het dan toch niets vinden dan volgende ronde niet meer.
    Alweer een lang verhaal geworden :p

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @steef. Fijn dat je zo'n goed gesprek heb gehad met je gynaecoloog.
    Zo zie je maar ze zijn niet allemaal het zelfde.

Volgens mij heb ik me eisprong gehad aan temp te zien.
    Vanmorgen mijn man nog proberen te verleiden maar helaas meneer was chagie :x
    Afgelopen dagen had hij al telkens geen zin dus denk dat deze ronde als verloren beschouwd mag worden.
    Zo teleurgesteld en best wel boos op hem..
    Hij hoeft maar 1 ding te doen! :(

9. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Fijn Steef dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Dat is zo belangrijk dat je gewoon gehoord en begrepen wordt en vooral ook serieus genomen. Ik moet zeggen dat ik wel echt baat heb gehad bij de ovulatietesten. Ik heb nog een heel doosje liggen ;). Je weet dan in ieder geval of en wanneer je een eisprong hebt gehad en kunt dan eventueel ook gericht sex hebben rond die dagen. Bij mij had ik ook een super onregelmatige cyclus. Voor de eerste keer hebben we er ruim een jaar over gedaan, nu met temperaturen en ovulatietesten 3. Ik hoop dat het je mag helpen.

Oh wennepen ik snap je zo, kan me ook voorstellen dat het na zo'n tijd ook wel een beetje de charme er vanaf gaat. Maar ik kan me jouw teleurstelling zo goed voorstellen. Je wilt toch zo graag, idd er hoeft maar 1 ding te gebeuren..... wel echt balen. Maar ik hoop dat je ook zo kan zien dat je weer een eisprong hebt gehad. Moet je daarna nog aan de hormonen?

10. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Mocht deze ronde geen zwangerschap opleveren dan mag ik als ik ongi ben geworden beginnen met clomid.

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ja hoor donderdag dan eindelijk mijn eisprong gehad!
    Morgenvroeg toch nog even testen anders op het wachtbankje tot 4 mei.

12. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Gelukkig Wennepen!!!

13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Snap niks van mijn temperatuur van vanmorgen.
    Ff ook niet want die twijfeld weer over mijn eisprong.
    Wel of geen eisprong?
    Wat denken jullie?

14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Mijn kaartje van vanmorgen

Bijgevoegde bestanden:

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Wennepen ik had je al geantwoord in je andere topic.
    Dit zou de gele lichaamsdip kunnen zijn maar dan moet je temp morgen weer omhoog ;)

16. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @wennepen hopelijk stijgt je temp morgen weer!

@cynmark hoe gaat het met jou? Al je ei gevonden?

@Ellis wanneer verwacht je dat je nieuwe cyclus begint / dat jullie het IUI traject in gaan?

@hier twee dagen niet getempt. Laat naar bed gegaan dus metingen kloppen dan toch niet en aangezien ik in het eerste gedeelte van mijn cyclus zit maakt het toch niet zoveel uit.

17. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Geen temperatuurstijging maar ff zet wel mijn kruis weer terug??

18. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hier mijn kaartje

Bijgevoegde bestanden:

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hoihoi,

Mis fluffy wat fijn dat je echo goed was!

Wennepen wat vervelend zeg dat je cyclus zo gek blijft doen.

Steef hoe gaat het nu bij jou?

Vandaag word mijn spiraal geplaats en ben de baby spullen aan het verkopen. Zo zonde dat gewoon een bijna zo goed als nieuwen kinderwagen heb en heel marktplaats er mee vol staat

De kleertjes moeten ook nog uitgezocht worden maar dat komt wel goed. Zodra er ruimte op zolder komt gaan we daar een speelkamer van maken voor ons zoontje.

20. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    He balen Wennepen, het was zo fijn om hoop te hebben dat er nu eindelijk een eisprong kwam!

Spannend Maan, hoe voel je je eronder onder het plaatsen? Heb je nog voortgang in je pleegouderschap? En ook wel heel definitief om spullen nu weg te doen zeker? Kan me ook voorstellen dat dat een afsluiting is.

Deel Deze Pagina