Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    hmm dat is wel een beetje vreemd ja.. ik weet helaas werkelijk niet wat ik van jouw kaartje moet maken :(

@maan sterkte met het plaatsen.. weet je wel zeker dat je je spullen gaat verkopen? mijn neef heeft via pleegzorg een pasgeboren babytje onder zijn hoede gekregen, dan is het wel fijn dat je de spullen nog hebt

2. Mi$$power

Mi$$power Nieuw lid

24 apr 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hi allemaal,

Wij zijn bezig om zwanger te worden van de eerste. Sinds 4 maanden gebruik ik ovulatietesten, en nu zit ik op het wachtbankje. Ben onregelmatig ongesteld en niet altijd een eisprong, maar deze maand (7/04) had ik een ei, en de gyn bevestigde het :) Woensdag moet ik ongesteld worden, dus ik wacht vol spanning... Heb niet echt symptomen, denk dat ik het meer in mijn hoofd haal. Mijn temp blijft wel hoger dan voor de ei, dus dat zie ik als goed teken. Daarnaast zei de gyn dat mijn baarmoederslijmvlies er dik uitzag, maar dat ik nog niet mocht gaan hopen.

Wilde dit gewoon delen... Het wachten is zooooooo moeilijk :) Oh heeft iemand toevallig ervaring met de duur vd Luteale Fase? Ik lees op verschillende websites dat het gemiddelde 14 dagen is (ik zit nu op 17).

Groetjes!

3. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    gemiddeld is het inderdaad 14 dagen, maar je kan ook prima een langere LF hebben, dat is geen probleem. een vriendin van mij heeft een lf van over de 20.

spannend dat wachten he? :) toen ik positief testte had ik ook geen kwaaltjes hoor! dat kwam veel later pas. andere cycli had ik dat wel en dan was ik niet zwanger, dus het zegt niets.

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hoihoi,

MissFluffy je mag zelf aan geven welke leeftijd categorie je voor open staat. En willen dan dus een ouder kindje meer omdat zelf niks met draak zijn baby tijd gehad heb.

Nauw spiraal is gelukt al was het wel lastig mijn baarmoeder is naar voren geknakt ipv een licht naar voren ligging. Daarom was het eerst twijfelen of de spiraal wel zou gaan lukken. Maar het is gelukt wel apart was dat als ze mijn buik indruk te hij nog verder naar voren klapte en hij juist naar achter zou moeten gaan dan.

Nu kunnen we het echt gaan afsluiten gyn vond het heel dapper van ons.

5. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hoi dames weer even geleden . Best druk gehad en moet echt even wennen aan de nieuwe site . Vanmorgen de insiminatie gehad

6. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hey dames,

Ook weer even geleden..
    Ik ben aan t wachten op mijn ongi.. verwacht t vandaag of morgen en dan op dag 3 starten met de spuiten.. vind t maar erg spannend allemaal!
    Spannend Cynmark! Succes
    Succes en veel plezier met de echo overmorgen MissFluffy!
    Wat een dappere stappen Maan! Hoop dat er iets moois voor jullie op t pad komt.

7. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Maan14 het is ook echt dapper! Fijn dat het spiraaltje zit. Wanneer hebben jullie gesprek oid over pleegouderschap?

@cynmark29 spannend dat je weer inseminatie hebt gehad vanmorgen!

@Ellis2014 hopelijk breekt je ongi snel door. Zeker spannend dit nieuwe traject. Hou je ons op de hoogte?

@wennepen80 hoe gaat het met jou?

@hier beetje ziekjes, temp vanmorgen 37,7. Voel me nu alweer wat beter dus hopelijk morgen weer helemaal beter.

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Aan het wachten op... Tja wat?
    Temperatuur word ik niet wijzer van.
    Denk dat ik tot 4 mei ga wachten voordat ik weer voor een afspraak ga bellen met de gynaecoloog.

9. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    @Maan14 , Ik vind het ook echt een dappere keuze van jullie, daarvoor moet je toch maar sterk in je schoenen staan samen. Ik ben blij dat de plaatsing goed is gegaan en dat jullie een fantastische toekomst tegemoet gaan met een pleegkind om al jullie liefde aan te geven.

@cynmark29, spannend weer inseminatie, zonder hormonen nog steeds toch? Nu maar weer wachten.... Ik ga voor je duimen!

@Ellis2014 , Zo dat is zeker spannend. Wat voor hormonen moet je nu spuiten? Clomid? Hopelijk heft het het gewenste effect!

@Steef85 , bah ziekjes, niks aan. Ik hoorde wel dat het heel erg rond gaat weer, maar gelukkig voel je je weer wat beter!

@wennepen80 , jeetje schiet niet op zo he. Leek zo mooi te gaan! Je had dus geen afspraak meer staan met de gyn? Ik hoop echt dat ze er snel iets op kunnen vinden.

Hier morgen pas om 21:15 echo, ben nog niet echt zenuwachtig, dat zal morgen wel komen. Ben vooral erg benieuwd, maar zal jullie niet teveel met mijn verhalen vervelen. Vind het vooral "leuk" om jullie te blijven volgen. Fijne dag meiden!

10. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hey klopt nog steeds zonder ze willen nog de 3de laatste proberen als t niet lukt. Ze hebben me ook beetje voorbereid op clomid om meerdere eitjes t laten groeien . Ze zei ook de kans op meerling groter is . Hihi mijn vriend keek die vrouw met grote ogen aan . Vindt het prima

11. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hoe gaat t met jou irene :)

12. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    @cynmark29 Ja gaat eigenlijk heel goed. Wel wat vlagen misselijk maar als ik zorg dat ik wat eet trekt dat wel weg. Smiddags nog steeds wel erg snel moe. Dat is met werk niet echt bevorderlijk en slaap ook nog eens heel licht. Morgen om 21:15 de eerste echo. Ben echt heel erg benieuwd! En hoop natuulijk dat alles goed is. Fingers crossed

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Succes vandaag Irene!

Vorigeweek donderdag was de informatie bijeenkomst maar was zelf opgenomen op EHH omdat mijn Brugada zijn eigen openbaard op de ECG is vast gesteld door een test twee jaar geleden en nu is het zonder die test ook zichtbaar helaas. Dus moeten we kijken wanneer de volgende bijeenkomst is :(

14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Temperatuur weer enorm gedaald..
    Ff heeft mijn kruis ook weer weg gehaald.
    Maandag bellen voor afspraak.
    Spannend hoor irene veel plezier.

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Ik begin met Menopur...
    Ongi nog steeds niet doorgebroken...

16. Mi$$power

Mi$$power Nieuw lid

24 apr 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Heb zonet getest, had ongesteld moeten worden vandaag... 2 streepjes, ben zwanger! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan :) Nog tips?

Groeten!

17. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    gefeliciteerd! vooral lekker genieten. niet raar opkijken als je nog geen kwaaltjes hebt, die komen vaak pas bij 5 of 6 weken en dan baal je er van dat je niet genoten hebt van de kwaalvrije weken.

18. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Gefeliciteerd!

19. manaolana

manaolana Niet meer actief

Even snel hoor:

@Irene1986 heel veel plezier en succes bij je echo vanavond! Laat je weten hoe het was?

20. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Alles piekfijn in orde met de echo. Goede termijn, prachtige vruchtzak en hartje! Ze was super tevreden dat ze dit zo met uitwendige echo kon zien. Lag mooi hoog in de baarmoeder. Zal geen foto uploaden, wil het niet pijnlijk maken. Voel me af en toe al bezwaard om mee te schrijven, maar volg jullie toekomst zo graag

Deel Deze Pagina