@Irene1986 snap dat je hoopt dat de kleine niet op een feestdag geboren wordt. Hoe voel je je verder? @Maan14 lief dat je aan alle moeders hebt gedacht op moederdag en dit ook het fb hebt gezet. Fijn dat jullie de rust gevonden en heel begrijpelijk dat je het er nog zwaar mee hebt. Het is ook een hele dappere zware beslissing geweest en je kan het niet in één keer allemaal loslaten. Hoe gaat het met je gezondheid? @wennepen80 yes eindelijk! @hier, ik ben bang dat ik een cyclus heb overgeslagen. Mijn temp is niet echt gestegen. Op 3 mei had ik de duidelijkste ovulatietest maar daarna geen temp stijging, daarna geen positieve test meer gehad en vandaag ongesteld geworden
@Steef85 ach als het zo is, is het niet anders. Voor nu niet echt iets waar ik me druk om maak. Voel me heel goed, moe en last van mn darmen maar kan niet zeggen dat ik daar echt last van heb. Komende donderdag alweer termijnecho. Hoop dat ik dan de angst voor dat t fout gaat wat los kan laten. De eerste positiekleding is net binnen, gek ook wel maar veel comfortabeler!
Wat is het hier stil dan, Geen nieuws goed nieuws? Of zit iedereen even in een dipje? Onze draak heeft heel veel plubisiteit gehad omtrent de hartritmestoornissen door Feyenoord. Hij heeft ook mee gelopen met de funrun. Hier nu 1000% vrede met onze beslissing. Het is voor mijn gezondheid ook wel lekker dat die druk er niet meer is.
fijn dat het goed met je gaat Maan. hier gaat het ook goed, ik raak langzaam gewend aan het idee dat ik zwanger ben, en heb niet zo veel meer te vertellen
Hier gaat t ook wel goed . Zit nu 5 dagen voor nod ,maar denk deze ronde weer niks . Volgende ronde start ik met clomid 100mg
@Maan14 Super dat je je zo hebt kunnen berusten in je beslissing. Gaat het nu beter met je gezondheid ook? @cynmark29 Ik hoop dat er snel iets moois mag gebeuren voor jullie Hier ook alles zn gangetje, kreeg vandaag mn broek niet meer dicht. Dat is naast de echo's ook de enige aanwijzing dat ik zwanger ben .
Fijn om te horen dat jullie er helemaal vrede mee hebben @Maan14! Lekker genieten met z'n drieën. Hier ook heel weinig te vertellen. Ga alweer richting de helft en het is een meisje alles gaat goed.
Naast dat ik ook niet zoveel te melden heb was ik afgelopen ook erg druk en ben ik hier al bijna 1,5 week niet meer geweest. Ondertussen CD16, zal zo mijn FF lijstje even bijwerken. Zelfs geen tijd gehad om de temperatuur in te vullen. @Maan14 wat fijn om te horen dat je er vrede mee hebt. Wat leuk dat Feyenoord voor publiciteit heeft gezorgd! Willen jullie nog een pleegkindje in huis nemen, of hebben jullie dat even van de baan geschoven? @MissFluffy fijn om te horen dat het goed gaat! @Irene1986 ik denk dat de echo op hemelvaartsdag goed was. Tijd om te gaan shoppen voor nieuwe kleren @manaolana wat fijn dat het allemaal goed gaat! @cynmark29 spannend allemaal ik duim voor je!
@Steef85 op zich fijn dat je druk was toch, ben je er miss wat minder mee bezig. Dat voelde voor mij wat minder zwaar en bevrijd. Termijnecho was zeker goed op hemelvaartsdag, mega drukke beeb! Miss dat we nog pretecho doen vóór de 20wkn echo op 27juli. De eerste kleren zijn al geshopt, al begin ik sinds een dag of 3 pas wat te groeien. Wel goed excuus, de postbezorger heeft t er druk mee
@Irene1986 wat fijn om te horen dat de kleine lekker bewegelijk is! Haha laat die postbezorger maar goed zijn werk doen. Had ik mijn FF ingevuld zet hij een kruis op CD9. Geloof er niets van, komt denk ik door de temp op CD14. Temperatuur is afgelopen dagen ook weer laag dus CD9 klopt volgens mij echt niet. Wat denken jullie?
Das fijn om te horen . Hier ook eens gehad 3 dagen oprij kwam de pakketbezorger .hij moest er zelf nog om lachen hihi
@Steef85 ik denk ook dat je ei nog niet is geweest, gebruik je ovulatietesten? @cynmark29 pfff wat balen, kan me je gevoel zo goed voorstellen! .
@cynmark29 je temp zit wel nog steeds boven je basale temp, dus ik blijf nog even duimen voor je meid! @Irene1986 ja ik gebruik sinds vorige cyclus ovulatietesten. Ik had toen een paar dagen bijna positieve-testen maar geen knallers. In temp was het ook niet terug te zien dat ik een eisprong had dus helaas cyclus zonder eisprong. Deze ronde doe ik twee ovulatietesten, met streepjes en met smiley. Maar ik heb geen smiley gezien en meer dan een heel vaag tweede tuurstreepje ben ik ook niet gekomen... En ja hoor gisteravond bloedverlies. Vandaag nog meer. Ook krampen e.d. maar alles minder dan normaal met ongesteldheid maar het voelt wel als ongesteldheid. Ik weet het even echt niet meer.....
@Steef85 mocht je interesse hebben, ik heb nog heel setje sensitest ovu testen liggen. Die waren bij mij mega duidelijk en ik wil wel helpen met intepreteren. Je mag zo zo hebben, heb er nog 35 ofzo. Ik had bijbesteld omdat ik zeker wist niet zwanger te zijn, we weten hoe dat afliep Prive bericht me maar even mocht je interesse hebben. Trouwens, kan t geen ovulatiebloeding zijn? Heb ik ook eens gehad.
Hé dames lang niet gesproken. Druk druk en even bezig met andere dingen. Ben nu onder controle bij de gynaecoloog en heb deze cyclus dus clomid geslikt. Met resultaat want gister heeft de gynaecoloog bevestigd dat ik zondag of maandag een eisprong gehad heb . Eindelijk! Mag 20juni terug komen dan gaan ze kijken of het bevrucht is en of er een zwangerschap is. Wachtbankje duurt nu al lang .