Wauw mooi kaartje! Oeh misschien 8 dpo innesteling gehad? Hmm ja wat zijn kwaaltjes.. kreeg gister ineens buikpijn na het eten, dus toen dacht ik zijn dit menstruatie krampen of is het eten verkeerd gevallen? Vandaag nog een beetje buikpijn en misselijk.. Maar goed of dat dus van het eten van gister komt weet ik niet.. Voor de rest alleen gevoelige borsten bij aanraking, heel lichtjes, verder echt niet.. En jij?
Ja geen idee.. Heb nog nooit tussentijds n mini beetje bloed verloren. Ik denk dat ik straks n test ga kopen en morgen weer temp, als de temp dan nog hoog is dat ik meteen morgenvroeg na t tempen n testje waag. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben haha. Hier word ik ook gek van van dit gevoel. Jij Dan?
Ja ik word er ook gek van hoor.. Maar dat gevoel van niet durven houdt me tegen.. Misschien dat er iemand is die mij kan overtuigen om vandaag te testen?
@evelien297 ik ga je overtuigen haha. Ben op t werk en had t net met mn collegaatje erover.. zij zegt ga gewoon testen nou! Ze is op dit moment n test voor me halen en voer m dadelijk uit onder werktijd hahah
Gefeliciteerd @evelien297 ! Dat is pas n knaller!! Hier helaas negatief getest.. nu op naar ronde 18 grrr
Gefeliciteerd Evelien!! Super!!! Upke dat is zeker niet fijn... maar het kan nog steeds te vroeg zijn geweest.. geen bloed geeft moed...
Wouw evelien297! Dat is een zekere positieve test! Jammer upke maar idd misschien toch te vroeg getest. Wanneer denk je dat je nod is?
Nu ik je temperatuurkaartje aan het bekijken ben zie ik ook nog geen 3e stijging.. Misschien over een paar dagen..
@wennepen80 oke daar moet je me even uitleg in geven haha. 3e stijging? Wat is dat? Is sowieso pas de 2e cyclus waarbij ik temp...
Upke2 jammer hopelijk snel meer geluk Evelien nogmaals gefeliciteerd Ik heb echt t idee dat er tennisballen aan t groeien zijn . Voel t aan beide kanten