Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hij gaat er woensdag uit. Stond nu net ook een heel stuk op iditienl kwa bijwerkingen waar onder effect op hartslag etc. Nauw nog een reden om hem er uit te willen voor mij.

Ha wilde eigenlijk dat nog zou proberen maar zie het niet zitten.

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Weet zeker dat je dan een stuk beter gaag voelen meid :) ma die bijwerkingen zijn nooit leuk en sommige verwacht je niet eens

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@cynmark29 hoe gaat het met de hormonen etc?

@Steef85 hoe gaat het allemaal met jou nu?

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

5. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    T gaat wel had gister lichte zw test en vandaag omo wit . Dus ga ervan uit dat de eerste ronde met clomid 100mg niet grlukt is ....

6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nog steeds aan het dokteren in het zkh.
    Nu 2e ronde clomid 50.
    Vorige cyclus er 1 uit de boeken gehad.
    Nu aan het wachten op eisprong.
    Vorige week werd hij verwacht door de gynaecoloog maar er is nog niks gesprongen.
    Zit nu in het zkh voor nog een echo.
    Ben weer benieuwd.

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@wennepen80 succes ik hoop dat hij dan nog moet springen!

@cynmark29, ik duim voor je!

Ik ben nu best Relaxed. Ons zoontje was er natuurlijk heel snel twee maanden na verwijdering spiraal. En daar na dan meer dan jaar bezig geweest voor dat de mirena terug liet plaatsen. In ons geval denk ik dat de tijd gewoon rijp moet zijn zeg maar.

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nog steeds geen eisprong gehad blijkbaar. Bm is 8mm en heb rechts een ei van 20mm en links een ei van 27mm. Of rechts nu een cyste is of niet weten ze niet maar die is sinds vorige week niet gegroeid. Nu als advies ovulatietesten gaan doen en flink aan de klus.

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Succes Wennepen!

wennepen80 vindt dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Zo hij is er uitgehaald, HA snapte het wel. Eerst kon ze de draadjes niet vinden. Met een speciaal borsteltje heeft ze eerste ze uit de bmm moeten halen en toen kon hij makelijk verwijderd worden.

Nu wachten tot me menstruatie komt. Die kan elk moment doorbreken. Was met mirena gewoon regelmatig ongesteld.

cynmark29 vindt dit leuk.
  11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

12. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hier gaat t wel denk dat ik vandaag ongi worrdt test negatief . Schoonzusje ia bevallen vanmorge vroeg ze belde om 7:00 op .... Als ik ongi wordt moet ik de gyne bellen voor uitgangs echo .en de clomid pillen ophalen

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat dubbel voor je aan de ene kant ben je super blij voor je schoonzusje en aan de anderen kant voel je een steek omdat het niet gelukt is. Lijkt me zo heftig voor jullie! Dikke kroel!

14. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Thnx lieverd . Had me net iets raars een slijmprop met afvegen . Nog nooit gehad zoiets raars en jakkie

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat raar, ik heb normaal heel de cyclus door rare afscheiding de afgelopen jaar steeds wat anders dat ik daar duidelijk geen patroon meer in kon zien. Wel weet ik dat bij mijn vorige zwangerschap ik opeens een hoop aan troebel viezigheid afscheiding had. Toen was ik zwanger. Maar kan toevallig zijn geweest

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat is de groep trouwens stil geworden. Al snap ik dit natuurlijk wel, naar al die tijd :( weet ook niet waar het potje hoop en hernieuwde energie vandaan getoverd heb. Misschien omdat te bang ben spijt te krijgen als we het niet doen. Onze peuter heeft het op zijn psz nu super naar zijn zin gelukkig dat scheeld een hoop met stress en hij praat de oren van je hoofd.

17. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik voel me een beetje rot om hier uitgebreid mee te gaan praten als iedereen nog zo hard aan het proberen is. wil mijn zwangerschap niet in iedereen zn gezicht wrijven. daarom lees ik wel, maar zie je me niet

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hoe voel je je? Snap wel wat je bedoeld ben heel erg blij voor je dat je zwanger geraakt ben! Je gaat al richting de helft!

19. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Fijn dat de kleine het leuk heeft op de pszaal :) niks mooiers dan een blij kind . This hier idd rustig

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Misschien omdat de meeste nu echt de MMM in gegaan zijn? Gisteren nog wat dingen door zitten lezen manlief gaat minder roken. Max 5 shagjes op een dag. Daar naast gaat hij ze vitamines beter in nemen. En ga ik een aantal extra voor hem halen zelf minder ik mijn cafeïne in namen. Nu word ik als we vaker vrijen sneller droog downunder en heb ik goede verhalen over conveive plus gehoord. We gaan het gewoon weer proberen en met volle moed vooruit volgens de gyn moet ik gewoon zwanger kunnen worden.

Deel Deze Pagina