ja gaat hard :O het gaat heel goed, ik groei enorm hard. mijn baarmoeder is nu de grootte van 30 weken ipv 19, dus ik ben wel heel moe. @cynmark wat een rotopmerking van je vriend zeg.. fijn dat hij het goedgemaakt heeft @maan ik ben heel benieuwd wat dit nieuwe onderzoek oplevert
Bha sinds mirena verwijderd is steeds migraine aanvallen. Komt door de hormoon verschillen, vanmiddag de ha vergeten te bellen moest die naar 3 uur even bellen maar hadden een afspraak bij de tandarts die uit liep. Kleine vent zijn tandjes zijn allemaal goed gekeurd gelukkig. Temp is 'voor' ei temperatuur maar zeg natuurlijk helemaal niks nu net na de spiraal
@RoGiJuLi even een vraagje voor jou als kenner. Zoals altijd eigenlijk is mijn temp weer een weerboel elke ochtend 6 uur gaat de wekker zelfs in het weekend en nog krijg ik geen rechten lijn maar een achtbaan. Is dit dan gewoon iets wat bij mij hoort?
Hij schommelt tussen 36.3 en 36.5. Dat mag gewoon De tempen van het begin van je cyclus komt door je ongi, dus daar moet je niks van aantrekken
@MissFluffy ik zie dat je de helft al gehaald heb! Geniet van je zwangerschap! Hoe voel je je eigen? @cynmark29 hoe gaat het nu met je? Hier komt me ei er bijna weer aan. Ben benieuwd wanneer hij springt! Deze maand besloten heel de cyclus om de dag te vrijen.
Ah spannend. Ik heb morgen weer fm zaten 4 eitjes dinsdag ben benieuwd of rr maar drie zijn doorgergoeid . Wordt wel hier gaat t wel morgen fm dinadag zagen ze 4 eitjes ... Hopelijk groeien er maar 3 door . Heb veel last van de clomid ogen doen raar dus il wil geen clomid meer
Spannend meiden, ik duim voor jullie. Hier gaat het prima, voel me goed, alleen wel snel moe. De baby is een sporter denk ik, beweegt enorm veel
Dankje miss fluffy, mijn zoontje was ook super druk in de buik haha vroeg me soms af wat hij aan het doen was. Cynmark, spannend! Hier is mijn cyclus altijd +-32 dagen verwacht mijn ei maandag, alleen vanochtend wel een dip of het een voor 'ei' dip is weet ik niet meestal net voor ei dat die even daal bij mij
2 eitjes een van 8 en 12 . .. zondag weer fm ben benieuwd. Krijg als t goed is andere hormonen omdat me ogen zo raar deden
Oké spannend zeg! Ik heb rechts steeds groei pijntjes vanochtend nog even echt flink. Hopelijk een goed teken haha.