Het inderdaad spannend hè! Zelf gewoon de normalen klachten van de hormonen die er altijd zijn na de eisprong ik hoop op vele mooie streepjes deze maand! Hoe voel jij je eigen?
Hier lijkt de temperatuur meter nog gewoon heel haha. Ben benieuwd wat hij morgen doet en verder stijgt of niet.
Jaa @cynmark29 maar heb er geen goed gevoel bij normaal heb ik altijd al snel pms klachten worden mijn borsten gespannen en ben ik niet lekker. Nu helemaal niks alleen een beetje buikkrampen gisteren ochtend. Heb er dus een hard hoofd in. Dus of dit is een heel goed teken of juist helemaal niet haha.
@RoGiJuLi , wat vind jij van mijn kaartje? Ik vind hem nog altijd een warboel maar wel duidelijk dat mijn ei geweest is.
Vind het totaal geen warboel hoor. Je hebt een vrij strakke basale templijn en na ei loopt ie ook duidelijk hoor! Een warboel vind ik als er alleen maar pieken en dalen te zien zijn en dat is bij jou niet het geval.
Vind het ook allemaal er goed uitzien hoor maan! Ik heb ook altijd na de eisprong allerlei klachten maar toen ik van ons viggo zwanger was helemaal nergens last van.. Misschien wel een goed teken dan
Je ei staat verkeerd Hij moet 1 dagje later en vandaag dus 7 dpo en zondag 10 dpo. Ik zal voor je duimen