Wat een doos zeg! Ik snap dat je boos geworden bent! Kun je geen anderen arts vragen of naar een ander ziekenhuis gaan? Ik weet niet waar je ergens woont? Wij moeten nu 30 minuten rijden maar heb nu wel een goed gevoel ik wil gewoon absoluut niks meer met het Bravis te maken hebben. Dikke knuffel! Waar ga je ergens heen op Vakantie?
Gaan eerst een lekker op vakantie naar la Roche-en-Ardenne België en dan gaan we eens bekijken wat we gaan doen. Woon zelf in Zeeland nb en ziekenhuis in uden 10 min rijden. Maar heb nog meer opties bv Nijmegen en Boxmeer. Misschien daar eens gaan neuzen.
Oke, ik wens je een fijne vakantie ondanks alles. En echt als het niet goed voelde zou ik overstappen. Als nu zelf kijk naar wat een switch voor ons doet! Heb ik spijt dat we het niet eerder hebben gedaan.
Wtf wat een piep wijf zeg... Ik zou overstappen na boxmeer ... Echt een fijn ziekenhuis waar ze luisteren na je en niet oordelen op gewicht .. ik vindt mezelf t dun 56 kilo en ben 172cm . Heb ze daar nooit over horen klagen
Ja klopt vandaag 14dpo . Ga zo richting t ziekenhuis ff me latte caramel nog opdrinken en dan vol gas
Woow kan daar de test op gereageerd hebben? Wat verdrietig zeg! Wat gaan ze nu doen? Moeten ze net als bij wennepen zelf oplossen?
Een test kan idd reageren op een cyste maar dan had hij daar nu nog steeds op moeten reageren aangezien ze er nog zijn. Hoe weten ze zo zeker dat je niet zwanger bent dan?
Op de echo was verder niks t zien van zw schap ..ik doe voorlopig wel even rustig aan . Hopelijk zijn ze snel weg. Somigge zeggen als je cycste hebt dat je dan ook geen eisprong hebt gehad klopt dat !
Zucht.... op een echo met 14 dpo is ook nog niks te zien als je zwanger bent. Wat stom dat de gyn niet ff liet bloedprikken zeg. Op basis vd echo kan hij nooit zeggen dat je niet zwanger bent. En ja je hebt wel degelijk een eisprong met cystes... een cyste in je eierstok ontstaat vaak doordat 1) het eitje niet springt en te lang doorgroeit en dus een cyste wordt. 2) het overgebleven lege follikel (na eisprong) wordt door hcg getriggerd te gaan groeien en te vullen met vocht en dat wordt dan als cystes gemerkt. Dit zie je regelmatig als er meerdere eitjes zijn gesprongen en bij een prille zwangerschap en vooral bij ivf waar er na de eisprong extra pregnyl wordt gegeven ter ondersteuning lf.
Idd ik wacht gewoon nog paar dagen af of ik ongi wordt anders test ik weer . Bedankt voor je uitleg . Vergeet zelf ook vaak t vragen
Oh bijna vergeten mijm bms was wel dik 9mm weet niet wat dat wil zeggen ... Het zit me niet helemaal lekker . Heb nog steeds last van gevoelige tepels. Grotere boobs .
Dik bms zegt dat je in de periode na ei zit Meer dan dat zegt het nu nog niet Waarom doe je niet nog eens een ptedictor test meid?
Bij mij was dag 2 van de menstruatie baarmoederslijmvlies al mooi dun zoals de gyn het zij in het Amphia. Dus ik zou als jou was gewoon hoop proberen te houden dikke knuffel