Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Waren naar monkey town geweest. Is hij door een groot kindje uit zo auto geduwd heel zijn neus/mondje open aan de linker kant. Dus die wil niet meer naar monkey town toe. Hij loop nu met korsten op zijn gezichtje rond. Mischien dat morgen met hem ga zwemmen.

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ah sommige rot kids ook :( t regent hier ook de hele tijd bah niks aan . Zwemmen is ook leuk :)

Maan14 vindt dit leuk.
  3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Onze hele eerste week is in het water gevallen helaas.
    Alleen maar regen regen regen:(
    Alles is nat. En onze tent staat op een waterbed.
    Als het goed is komt er de komende dagen een droge periode aan.
    Maar onze zoon heeft het er weinig last van gehad:roflmao: die had zijn laarsjes aan en die heeft lekker in de plassen staan te springen:D

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ojeeeh wat jammer zeg. Ik stuur de zon naar jullie toe!!

Ik ga morgen weer beginnen met goed elke dag om 6 uur tempen. Afgelopen dagen niet zo zin in gehad.

Is het voor de rest wel leuk? Wij gaan 7-10 november bij CenterParcs in een 4 persoons vip huisje.

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat we geboekt hebben via de babybox korting hahaha

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@cynmark29 las net in het anderen topic je berichtje over buikpijn. Mijn zus heeft vaker cystes gehad en dacht dat ze dood ging van de buikpijn daarom ook wel eens met haar bij de spoed geweest. Bij haar deden ze net voor zo knapte gigantische pijn en daar na ook nog. Volgens de arts door het vocht en bloed wat vrijkwam.

7. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ok this echt niet leuk die pijn morgen gelukkig trug opnieuw bloedprikken echo ect.. hoop dat ze me kunnen helpen

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik hoop het ook. zwangerschaps testen zijn negatief? Niet dat je een BBZ blijkt te Hebben? Ivm die posi testen eerst.

9. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Daar hadden ze als eerste op getest maar alles was 1 dus negatief.. ik bedacht me straks ook dat ik dit eerder heb gehad . Dacht toen samen met huisarts blinde darm maar bleek niet zo tr zijn maar had wel onsteking ergens maar konden niks vinden . Ga t morgen ook melden

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wel even goed melden Inderdaad en het uit laten zoeken want dit is echt niks als je zo een pijn heb!

Heel veel beterschap en hoop dat het snel beter gaat

11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@manaolana jee al weer bijna 30 weken!!! Hoe gaat het? Buik rustig? Ik krijg altijd de kriebels als andere in de buurt van mijn bevallings termijn komen, ik weet het heel stom.

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@cynmark29, een beetje geslapen vanacht? Succes vandaag!

13. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ja het gaat echt hard hier @Maan14 :). Nog maar 5 wkn en dan verlof. Vorige week 3D/4D echo gehad. Was leuk! Ik hoop toch wel dat ze nog wat langer blijft zitten dan jouw draakje ;).

Voor jullie is het ook weer spannend zie ik. Of het IUI of icsi gaat worden. Snap dat het voor je man best heftig is zo'n uitslag. Hopelijk is een tweede kleine jullie toch gegund met een beetje hulp!

En @cynmark29 wat balen die cyste :(. Ik had zo'n goede hoop met je testen van laatst.

14. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heb niet zo goed geslapen :( nog steeds wat buikpijn ma wel iets minder als gister ben benieuwd straks

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Waauuuww wat mooi! Wij hebben ook een 3/4d echo gehad toen der tijd. Komt vast wel goed! Ik had met 30 weken al flink weeën waar van niet wist dat het weeën waren ' zouden indalingsweeen' zijn. Echter was die op de dag dat hij geboren werd nog niet ongedaald ;)

Lekker genieten van je zwangerschap!! Gaat het voor de rest allemaal goed? Ik vind het nu wel spannend worden 7-9 de uitslagen.

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik hoop dat de cystes weg zijn nu, en de pijn was vanwegen het knappen. Dan moet er namelijk verbetering gaan komen

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

18. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Eigenlijk niet veel :( werdt er een beetje moe van ook . Eerst uur moeten wachten mha kan gebeuren .. toen eindelijk echo zegt ze dit cylus moet je op rust.. dus ik dat was al vekend gister op de spoed geweest en moest dus kijken of er niks gebeurd was sinds gister .ik zeg ook nog alles staat in t dossier hebben ze dus maar voor de helft gekeken.. zegt ze oh ok nou zolang je geen koorst krijgt moet je gewoon de 31 ste trug komen ... Dus ik weer ja maar waar komt die pijn dan candaan ...ja dat weten wij ook niet ..nou dat schiet ook lekker op

19. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Cystes zaten er nog steeds zag zelf al dat ze vrij groot waren

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Klote cynmark29 :(
    Je gaat er heen voor antwoorden en dan word je zo naar huis gestuurd.
    Snap je toch niet:mad:
    En je cyste weer groter geworden:eek: hopelijk door de rust dat ze snel weg gaan:thumup:

Deel Deze Pagina