Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nope..dag 27 niet.

Haar basaal is 36.4. Dag 27 was al 36.6 dus dat is een tempwaarde van na ei ;)

Maan14 vindt dit leuk.
  2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Goed dat we jou hebben! Jij heb altijd gelijk haha!

Weet jij of je als je echt met vruchtbaarheids behandelingen begin nog iets aan tempen heb? Stel we gaan iui doen doen ze dan echo's in het ziekenhuis of moet je zelf je eisprong opsporen?

En bij ivf/icsi heeft het geen toegevoegde waarden toch? Of juist wel?

Sorry voor alle vragen hoor maar tot a.s donderdag word gewoon zenuwpezen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb zelfs tijdens de ivf poging gewoon getempt :):) in mijn handtekening staat mijn tempkaart. De onderste is van een cryo tp cyclus :) (daarom is zijn lf ook langer dan normaal ivm pregnyl in mijn lf ;))

Maan14 vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    En of ze echo's doen tijdens je iui poginv ligt aan het zhuis en of je gelijk ook medicatie krijgt ;)
    Tijdens onze eerste 3 iui pogingen kreeg ik geen meds en geen echo's en moest ik me piek opsporen met ovutesten en bij posi ovu moest ik bellen voor de inseminatie.
    De 3 iuj daarna kreeg ik medicatie (gonal-f dacht ik) en toen kreeg ik echo's en werd bij een groot ei pregnyl gezet om de ovulatie en dus de inseminatie te timen :)

Maan14 vindt dit leuk.
  5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@RoGiJuLi bedankt voor je ervaringen te delen. Een aantal cardiologen doen onderzoek naar hormonen en ritmestoornissen. Dus met hun overlegd dat indien er hormonen nodig zijn ik monitor of er meer of niet meer ritmestoornissen van krijg. Dit mede omdat vrouwen vaak tijdens bepaalde momenten in de cyclus klachten hebben. Voor hun zou het dus waardevol zijn als ik alles zou bijhouden. Ik ga er nog steeds vanuit dat we gewoon iui kunnen doen. Al vond ik het bodempje die manlief inleverde wel heel weinig t.o.v anderen daad onderzoek toen leek het veel meer. Al zeg de hoeveelheid vocht natuurlijk niks. Zou nu graag de tijd door spoelen.

@cynmark29 al meer gehoord van de ww?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ze kijken hoeveel zaad er bijv in 1 mililiter zit. Dus al zou je man het hele potje hebben volgekregen (flinke prestatie trouwens haha), kijken ze echt maar naar een bepaalde hoeveelheid per inhoud :)

Dus bijv als ze nu 10.000.000 per 1 mililiter vinden, dan vinden ze diezelfde hoeveelheid ook als ze het checken op een beker waar wel 10 mililiter zaad in zit, omdat ze maar 1 mililiter onderzoeken.
    Snappie ;)

Maan14 vindt dit leuk.
  7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik snap hem haha, zijn allemaal nieuwen dingen. Hij kreeg trouwens een S.o.t daar zou dan uit moeten komen hoe het is als alleen de goeden zaadjes er uit gehaald zouden worden? Klopt dat een beetje? Soms zegen artsen alles ook maar voor de helft haha. Zijn anderen zaad onderzoek was gewoon een algemeen onder zoek.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat klopt idd ;)

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Zo dames, ik ben weer terug van vakantie.
    Hoe gaat het hier? Volgens mij heb ik best veel gemist! Veel om terug te lezen, haha.

Zojuist een ovulatietest gedaan, maar hij knalt nog niet zoals die zou kunnen. Vanavond nog maar eens een testje er tegenaan gooien en hopen dat ie positief is!
    Ik vond het overigens best moeilijk om op vakantie niet te temperaturen. Daarom omdat we vanmorgen toch vroeg terugvlogen maar getemperatuurd. Ik ben echt een controlfreak en kan het maar moeilijk loslaten. :p

Maan14 vindt dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Haha duim voor je dat je snel een positieve ovu test heb! Ik zelf ben ook zo een controol freak hoor.

11. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Nee nog helemaal niks morgen maar weer eens bellen pff . Vandaag hele dag op de bank gelegen en nog steeds

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oke wat vervelend. Is je vriend al begonnen met het klussen? Vind hij het lastig om zijn goedje te produceren in het ziekenhuis? Of doen jullie het altijd thuis?

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat kan je lijf je toch meppen. Borsten voelen zwaar en pijnlek zoals meestal na eisprong en heeft dus niks met een zwangerschap te maken. En de testen zijn nog steeds wit :(

14. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    W
    Wij doen het altijd in t radboud zelf .. moet zeggen hij heeft er geen problemen mee maar pakt wel zen telefoon op xhamster haha .. nee meneer slaapt alweer pff saaie vakantie zo

Maan14 vindt dit leuk.
  15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oké ik mog van me man het kamertje niet mee in. Want dan zou het niet lukken zij hij. Ik leid hem dan af .

Dat is niet zo gezellig nee. Hier weer/nog gigantische buikkrampen.

Hoe beval het spuiten?

16. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hihi ik ga ook niet mee hoor in t kamertje . Spuiten gaat goed nog twee x en dan klaar . Maandag fm ben benieuwd .. baal best erg ga zo alleen maar wat doen :(

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dat geloof ik anders hem even aanpelle dat jullie samen dingen zouden gaan doen en de kamer zouden opknappen? Zegen dat je het anders zelf wel doet?

18. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nog steeds een stippellijn op ff.
    Vind hem wel veel schommelen.
    Waar zou dat aan kunnen liggen @RoGiJuLi?

Maan14 vindt dit leuk.
  19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Wat ik al zei... dag 26 je eisprong. Op dag 30 het gele lichaamsdipje en nu weer terug omhoog en 4 dpo :)

Als je dit zo ziet (dat je dus vandaag 4 dpo bent) dan ziet het er prima uit hoor :D
    Zet dag 25 maar eens op 36.4. Dan heb je een heel ander beeld ;)

wennepen80 vindt dit leuk.
  20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Deel Deze Pagina