Je denkt wel meteen van kan ik het wel, ga ik het wel goed doen. Je bent blij en je bent angstig haha
Dankjewel!! Alleen soms ineens van die menstruatiekrampen en bang dat ik ga bloeden, word daar heel angstig van.
Gefeliciteeeeeeeeerd Wollie! Grrrr hier weer een open bolletje op een cruciaal moment, vorige maand ook Vannacht echt r*k geslapen, veel te weinig dus sleep deprived. FF zegt eisprong op CD 20, vorige maand CD 21. Áls mijn ei zou springen wanneer zou ik dan een verhoging moeten verwachten/zien?
Meestal stijgt je temp een dag na je ei, maar dat verschilt wel per cyclus en per vrouw. In principe kun je er wel vanuit gaan dat als je je ei echt gehad hebt (dus niet een positieve ovulatietest) dat je temperatuur de dag erna omhoog is.
Ik had trouwens allemaal vruchtbaar slijm vandaag... En mijn baarmoeder zit heel hoog en is zacht en open. Allemaal tekenen dat mijn ei eraan komt. Maar dat is wel érg vroeg! Ik heb wel eens een ei op dag 10 gehad, maar dat is maar 1 keer gebeurd. Nou, wie weet! Ik vermoed dat mijn ei nog wel even op zich laat wachten.
Hopelijk jullie allebei snel je ei! En marb dan weet je ook eerder of het gelukt is haha, beter een vroeg ei dan zo'n late!
Oh bah, ik had zo op een verhoging gehoopt vandaag Was natuurlijk ook wel wishfull thinking dat ik meteen zo stabiel zou blijven. Wil nog niet meteen in paniek schieten, iedereen heeft wel eens een eisprong eerder of later. Maar de angst zit zo diepgeworteld, dat die stomme PCOS weer lelijk gaat doen Ik weer dat suiker iname en overgewicht een rol speelt. Nu ben ik sinds het stoppen met de pil iets aangekomen (75 kilo is ideaal en schommel rond de 79/80) en afgelopen week was wel een extreem zoete week met taart e.d, merk dat ik me nu meteen weer schuldig voel en bang ban dat het mijn eigen schuld is... Vrijdag naar met hangende pootjes naar de dietiste Kunnen jullie me even moed inspreken?
Oh bah... Ik snap dat je hiervan baalt. Het zegt idd helemaal niet dat je geen eisprong hebt, maar de combi met afscheiding is bleegh. Ik vind het alleen naar om te lezen dat je het jezelf kwalijk neemt, dat is echt niet nodig! Iedereen heeft wel eens een weekje waarin het niet zo nauw genomen wordt en als dat direct afgestraft wordt door een ovulatieloze cyclus dan zouden er echt geen baby's geboren worden. Goed om op te Letten natuurlijk, maar ook lief voor jezelf zijn. Hier niet lekker, zie temp Haal m er wel uit denk ik, dit verpest mijn hele kaartje
Oei Marb, das een knoeperd 😂😂 Die moet er wel even uit ja. Nu ik even wakker ben is het weer wat gezakt. Die nare onzekerheid en laag zelfbeeld blijft me plagen en komt met vlagen weer opzetten. Heeft helemaal geen zin mezelf nu op de kop te geven, het is toch allemaal al verteerd is meestal oo een emotie gerichte impulsieve reactie haha. Ik ga vandaag lief voor mezelf zijn (niet met eten ) en vrijdag maar eens met de diëtiste sparren hoe ik weer back on track kom Wat je zegt relativeerd wel weer ff lekker Marb, thnx!
Kon niet wachten tot morgen.. wacht nu wel tot woensdag. Lopen ze genoeg op of had hij al zo donker als de controlelijn moeten zijn?
Nee hoor! Hij loopt op en kV werd bij mij nooit donkerder dan de controlelijn. Andere testen wel. Zou echt stoppen met testen. Zwanger is zwanger en een goede test zegt niet dat het goed blijft gaan. En een slechte test ook niet dat het fout gaat btw. Zwangerschapstesten zijn om een 'ja' of een 'nee' te geven wat hcg betreft, maar niet om het verloop van een zwangerschap te bepalen. Ik weet echt dat het ontzettend lastig is om te wachten (en ik testte zelf ook gewoon door), maar ik zou hoogstens een digitale doen als je dat leuk vindt omdat het 'echter' wordt. Maar niet meer streepjes vergelijken.