Als ik de provera verwijder uit mijn ff dan laat ie een eisprong zien ja maar anders verklaard ff mijn temperatuurstijging aan de provera. Afwachten geblazen
@Maan14 is alweer een week geleden maar zijn jullie nog bevriend met de ex van je broer? Wij gaan eigenlijk alleen nog op kraamvisite bij vrienden en familie. Kennissen van wie wij toevallig een geboortekaartje krijgen stuur ik een kaartje terug en daar laat ik het bij. Kl*te dat je menstruatie zondag weer is begonnen. Is hij ondertussen alweer (bijna) over? Ga je deze ronde weer tempen? @JosjeM jeetje meid dat is schrikken verminderd vruchtbaar. Hoe gaat het nu met jullie een week later? HSG viel gelukkig reuze mee! @wennepen80 gefeliciteerd nog gefeliciteerd met je man! Temp is nog mooi hoog maar zal wel door de provera komen toch? @MissFluffy alweer 33 weken, wat gaat dat hard zeg! @RoGiJuLi bedankt voor je reactie. Aangezien je al langer hier mee kletst en al veel dames voorbij hebt zien komen even nog een vraagje. Ik vind op internet dat een HSG niet mag gebeuren als je net een eisprong hebt gehad. Door het inbrengen van het contrastmiddel kan de eicel buiten de baarmoeder terechtkomen waardoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ontstaat. Nu vind ik deze info niet bij mijn eigen ziekenhuis maar wel bij een ander ziekenhuis en wordt ik wel een beetje zenuwachtig. Wij hebben het dinsdag nog gezellig gemaakt en als woensdag zoals jij ook aangeeft mijn eisprong was op de dag van de HSG.... Heb jij hier ooit iets over gehoord?
Nee daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Wel dat een evt bevruchte eicel dan met het contractvloeistof mee naar buiten kan komen en er dus geen innesteling zal gaan plaatsvinden.
Ik denk idd dat de stijging door de provera kwam. Hij is nu ook weer gedaalt nadat je met de provera bent gestopt
Hoe gaat het met iedereen? Hier wel oke, we gaan er vanuit dat het niets is. Zeker na de uitslag van het zaadonderzoek. Ik voel me ook prima en nemen volgende week een besluit omtrent de medische molen!
Al een paar dagen niet geschreven. Even super druk. Ik temp denk ik deze maand ook niet. Mischien dat het morgen ga doen maar probeer het los te laten. Als het lukt lukt het, en lukt het niet dan niet.
@Maan14 Goed van je! Dat je dat nog zo kunt volhouden. Ik heb vandaag tegen beter weten in getest (10dpo en vrijdag nod) ik wist natuurlijk ergens dat ie negatief zou zijn en dat was die ook. Maar nu weet ik dat daar een reden voor is. Inmiddels zit vriendlief aan de supplementen en hoop ik dat de volgende keer wanneer mijn ei is zijn zaad al iets verbeterd is. Ik weet dat volledige verbetering 3 maanden in beslag neemt. Tegen de tijd van mijn volgende eisprong zijn we iets langer dan 3 weken verder, vanaf het moment dat hij begon met de supplementen.
En daar was mijn ongesteldheid weer Donderdag afspraak zkh voor uitgangsecho en dan als alles goed is beginnen met clomid 100 Mg.
Even een update omtrent onze keuze voor de medische molen: we hebben zojuist besloten dat we het nog een maand zelf proberen en daarna de verwijzing gaan doorzetten.
Ik snap er even niks meer van, normaal op 12dpo zakt mijn temperatuur en is dan 36,7 of lager, in ieder geval duidelijk genoeg om te weten dat mijn menstruatie eraan komt. Gisteren en voorgaande dagen was mijn temp 36,8 en vandaag 12 dpo 36,9. Op 10 dpo testje gedaan en was omo wit.. mijn lichaam houdt me vast voor de gek! Mijn LF is normaal 12 dagen en heb 1 keer 13 dagen gehad. Dus ik wacht morgen nog even af... zucht, ik was door de witte test al helemaal voorbereid op mijn menstruatie en toch geeft me dit dan een sprankje (valse) hoop.
Weer goed gekeurd door de gynaecoloog en mag vanavond weer met een nieuwe kuur Clomid beginnen. Cyste was geslonken tot 14mm dus die was te verwaarlozen. Volgende week donderdag cd 10 weer op controle voor follikel meting
Ik zou mogen even afwachten met welke test heb je getest? Als je temp morgen weer hoog is zou je evt dag later weer kunnen testen.
Hey meiden. Hoe gaat het allemaal met jullie? Hier gaat het heel relaxed ga weer even niet tempen maar gewoon seks op goed geluk Het is goed zo, we willen dolgraag een tweede kindje maar heb geen zin meer in elke maand temperatuuren ovulatie testen etc etc. Dat krampachtig bezig zijn met maar één ding. Mischien snappen jullie het niet of juist wel. Blijf wel met jullie mee kletsen hoor