Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    Snap het helemaal hoor Maan.. bij elk dingetje ga je wat denken. Kijk mij nou.. pff!
    Geeft misschien ook wat rust voor je.

Ik kan in iedergeval dinsdag mijn verwijzing ophalen bij de huisarts.

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat fijn JosjeM. Dat is het ook inderdaad elke maand weer in de stress want ging er echt om stressen van is het raak of is het niet raak. En werd er ook aardig shagerijnig van. Mijn gezondheid loopt me ook weer te frustreren lijkt opeens weer een vrije val ingezet kwa hartritmestoornissen terwijl het eindelijk stabiel leek. Denk dat als me daar nu ik focus en op ons kleine draakje we van zelf wel zien of het wel of niet lukt.

Me man blijkt ondanks hij steigerbouwer is in aanraking te zijn geweest met asbest. Door Straalzand wat ook in het nieuws geweest is. In het Staalgrit zat wit asbest en in het zand groen als het zo goed zeg wat nog gevaarlijker is. Dus even genoeg aan ons hoofd.

Heeft me man bijna jaar onbeschermd in gewerkt omdat hij de tent/steiger steeds moest aanpassen op de fabriek waar in gestraald werd.

3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Zeer begrijpelijk maan, er even wat minder mee bezig zijn.
    Maar wat schrikken van je man:eek:
    Hopelijk geen schade aan zijn gezondheid

4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    Jeetje Maan, dat is wel even schrikken inderdaad... is er op voorhand iets tegen te doen? Of is het een kwestie van afwachten wat er in de toekomst gaat gebeuren?

5. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @RoGiJuLi nog bedankt voor je snelle reactie! Mijne daarentegen erg langzaam :oops: Gaf me wel wat rust want maakte me wel druk op een eventuele BBZ. Helaas ondertussen ongesteld geworden dus misschien is het eitje wel mee naar buiten gezogen zoals je aangaf.

@wennepen80 balen dat je ongesteld bent geworden maar vorige keer moest je nog een tweede ronde provera toch? Wat fijn dat je weer aan de clomid mag en dat de cyste geslonken is! Dat moet een fijn gevoel zijn geweest toen je naar huis ging.

@JosjeM goed dat je man aan de supplementen is en hopelijk wordt het zaad hierdoor beter! Ik zie dat je weer ongesteld geworden bent. Balen meid! Nu dus nog een ronde zelf proberen en dan volgende maand naar gyn? Ik hoop dat het toch gewoon raak is aankomende maand!

@Maan14 knap hoor meid en ik hoop dat je het lekker los kan laten en niet meer hoeft te stressen! Ik vind het erg gezellig dat je wel nog mee blijft kletsen :)
    Hoe zit het met je ICD moet die nu vaak een schok geven ivm de hartritmestoornissen? Je hebt hem al bijna een jaar merk je veel verschil voor en na?
    Het zit jullie echt niet mee he :( Nu weer je man die in aanraking is gekomen met asbest. Wat verschrikkelijk.

@hier, woensdagavond helaas weer ongesteld geworden. Gisteren hadden we afspraak met gyn. We mogen nu kiezen tussen nog even zelf proberen of IUI met hormonen. Aan een kant wil ik graag nu verder en dus IUI doen maar aan de andere kant ben ik ook bang voor de hormonen en zou ik nog even zelf willen proberen nu ik de HSG heb gehad met die olie die voor hogere kans zorgt. Mijn vriend zelf weet het ook nog niet. We hebben afgesproken over twee weken weer op gesprek te komen dan hebben we even rustig de tijd om erover na te denken. Als we IUI willen kunnen we meteen de volgende cyclus beginnen voor deze cyclus was het toch al te laat.

wennepen80 en Maan14 vinden dit leuk.
  6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    @Steef85 Ik kan dinsdag de verwijzing ophalen bij de huisarts, dus we hopen snel terecht te kunnen op de fertiliteitspoli. :)
    He, jij ook weer ongesteld geworden, balen! Ik snap je tweestrijd.. Daar zaten wij ook mee, of nog zelf of toch met hulp. We hebben uiteindelijk toch gekozen om hulp in te schakelen. Voordat ik doorgelicht ben door de gyn zijn we weer een cyclus verder, en zo veel geduld hebben we eigenlijk niet meer! Vooral mijn vriend wordt soms gek van me, haha.
    Goed dat jullie even de tijd nemen om er over na te denken. Het is ook niet niks!

Maan14 vindt dit leuk.
  7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Aah wat fijn Steef dat ze je willen helpen! En JosjeM voor jou natuurlijk ook. Ik merk ook dat ik ook mede door de gyn etc er gewoon geen trek meer in heb. Mijn man zijn zaad is ondanks het nu goed was wel gewoon aan de trage kant. Maar omdat we een zoontje hebben en beiden onder de 30 is het probeer zelf nog maar jullie hebben er al een. En daar irriteerde ik me mateloos aan.

Steef hij hoeft steeds net niet in te grijpen. De kamer draad blijkt al stuk te zijn stond op 0,6/5 volt hebben ze een maand geleden op 4.0 volt moeten zetten anders pace hij niet.

Hoe en wat verder van het asbest etc hebben we nog niks gehoord. Als goed heb moet hij naar de arbodienst er voor

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Kuur Clomid 100 zit erin hoor..
    Dacht zonder bijwerkingen deze ronde door te huppelen:D maar daar waren de opvliegers weer:p
    Ben blijkbaar ook weer :evil:geweest
    Take one for the team zou ik zeggen:thumup:
    :roflmao:

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    @wennepen80 haha, het is voor het goede doel! Ik duim voor je dat het werkt en je straks een positieve test hebt. Het is je gegund!

@hier zojuist een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog en ik kan 9 november terecht! Eindelijk weer een stapje verder. :D

wennepen80 vindt dit leuk.
  10. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Vanmiddag fm.. Ben benieuwd of de Clomid zijn werk gedaan heeft:rolleyes:

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Bms van 8 mm en rechts een cyste/follikel van 14mm (wist niet zeker wat het was) en links een follikel van 20mm die op springen staat:D
    Klus advies gekregen en ovulatietesten gaan gebruiken.
    Maandag mocht ik nog een keer terug komen als ik dat fijn vond...uh duh ja natuurlijk vind ik dat fijn:p
    Dan weten we zeker of het nu een follikel of een cyste is en of hij gesprongen is.
    Sta er wel een beetje van te kijken dat op cd 10 dit allemaal al gaande is:confused:

JosjeM vindt dit leuk.
  12. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    @wennepen80 dat klinkt in ieder geval goed! Alleen maar fijn als het al zo vroeg is toch? Scheelt weer wat wachten, haha. Hopelijk is het geen cyste!

13. manaolana

manaolana Niet meer actief

Lieve meiden,

Even een ego berichtje van mijn kant. Ik ben afgelopen dinsdagochtend bevallen van onze dochter. Ze is perfect en we zijn helemaal verliefd :oops:! Alles gaat goed en we genieten volop.

Ik hoop zo dat jullie wensen ook snel vervuld gaan worden. Al het afzien en de onzekerheid van de weg er naartoe is het dubbel en dwars waard maar ik hoop natuurlijk dat het nog maar een korte weg is die jullie te gaan hebben.

liefs

MissFluffy, wennepen80 en JosjeM vinden dit leuk.
  14. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    @manaolana van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie wondertje :D
    Hoe is de bevalling gegaan?

manaolana vindt dit leuk.
  15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.173
    15.683
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd meid met jullie dochter!! Lekker van gaan genieten nu!

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

17. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Hoe heet ze?

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Pfff hier even veel gedoe privé. Mijn ouders gaan scheiden een van de twee woont nu even bij ons. Zelf kramp klachten waar niks mee gedaan had tot afgelopen week had een verhoogd d dimeer waar geen aandacht aan besteed had. Nu bleek het gelukkig geen long embolietje maar blijkt mijn hartzakje ontstoken. Vraag me soms echt af wanneer het ophou. Ons zoontje was helemaal in paniek,want mama ziekenhuis mocht met ontsteking remmers gewoon naar huis gelukkig en heb hem extra gekroeld.

19. manaolana

manaolana Niet meer actief

Dank voor de felicitaties meiden!

@JosjeM bevalling is goed gegaan. Van eerste wee tot geboorte 13 uur. Ze zou bijna gehaald worden met een klein beetje hulp banner gyn maar kwam uiteindelijk toch nog zelf, heel fijn!

@wennepen80 ik zal je de naam PB-en ;).

@Maan14 hele dikke knuffel voor jou! Hoeveel pech kan een mens hebben :(...

Maan14 en JosjeM vinden dit leuk.
  20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    Gelukkig! En nu fijn genieten van het wondertje! Heerlijk zo’n klein hummeltje. Ik ben ook wel benieuwd naar haar naam hihi:p

Deel Deze Pagina