Ja, wat goed! Wordt het toch weer echter van he? Wat heb je gezegd qua uitgerekende datum? Nam ze je temperatuur-datum over of gaat ze toch uit van EDLM?
Ja ze vroeg de eerste datum van mijn LM en ik gaf aan dat mijn cyclus 39 dagen was dus toen zei ze "ja dan ben je morgen 4 weken" klopt dan wel met wat ik denk. Vond dat bellen wel doodeng
Ik denk dat je vandaag al 4 weken bent (14 dpo), maar een dagje meer of minder maakt niet uit. Ik vond het de eerste keer ook heel eng hoor, net als toen we net getrouwd waren en ik het dan over 'mijn man' had. Het voelt heel erg als iets wat bij anderen hoort. Maar het went snel hoor En nu verheug ik me er juist ontzettend op om de verloskundige te mogen bellen (heb daar ook stage gelopen, dus ik wil ze graag verrassen )
Ik breek even in want ik heb een vraagje betreft temperaturen, ik heb een paar dagen op een ander tijdstip getemperatuurd die geeft ff aan me een leeg bolletje betekend het nu dat het geen zin heeft om verder te gaan met temperaturen? M'n eisprong is nog niet geweest want gebruik ook ovulatie testen. Alvast bedankt.
Nee dat betekent alleen dat je op een ander tijdstip temperatuurd en dus verwarrend kan werken voor FF.
Oeh Wollie, je afspraak staat, spannend Hie weer gezakt Marb. Maar probeer er niet mee bezig te zijn. Ik vertrouw op mijn lichaam dat dit zichzelf wel oplost (zeg ik met enige twijfel ) Hoop dat ie een dezer dagen wel omhoog schiet! Kwam gisteren via via op fb tegen dat mijn ex zijn eerste kindje verwacht en op de een of andere manier kwam dat zó hard aan, wat totaal nergens op slaat! Gun het ze van harte, maar toch. Hoe gaat ie bij jullie Marb en Ellis?
Goed dat je het kunt laten (of iig een poging waagt ). Heb je enig idee wanneer jullie jezelf weer 'groen licht' geven? Oh, ik lees nu van je ex trouwens. Echt heel naar lijkt me dat Ik kan best jaloers zijn in dat soort gevallen. Hier alles oke, ik heb vruchtbaar slijm en 'ei-groeipijn' Dus ik verwacht mijn ei binnen een dag of 3/4. Vanochtend wel een hoge temperatuur voor pre-ei, maar ook weer niet hoog genoeg voor na ei (maar was later gaan slapen, had waardeloos geslapen EN ik was vroeg wakker). Dus ik hoop dat ie morgen weer wat lager is. En daarna goed omhoog natuurlijk!
@Sejh ik duim voor een mooie stijging voor je. En dat van je ex daar kan ik me wel wat bij voorstellen dat het toch wat met je doet.. En Marb voor jou draaien mijn duimen ook! 🍀
Ja Sjeh..ik snap t ook hoor! Spannend Marb! Hier beginnen de verschijnselen ook denk ik.. gevoelige buik...meer afscheiding... even afwachten dus... vind t zo lastig om te herkennen..
Oeh we zitten e dus alle 3 tegen aan Ik had ook alle pré-ei verschijnselen, vruchtbaar slijm en ei pijn. Alleen moet dat kreng ook springen haha. Het is stom wat mijn ex betreft, ik gun het hem van harte. Maar hij was voor deze relatie mijn eerste echte serieuze relatie en het is geen makkelijke geweest. Hij is hartstikke gelukkig met z'n vrouwtje en ik met mijn vent, dus waar dat gevoel vandaan komt? Moeilijke vraag Marb haha, als het aan mijn gevoel ligt pleur ik nu de condooms het raam uit Maar verstandelijk is dat gewoon niet goed nu. Ik heb gezegd tot het eind van het jaar en het nieuwe jaar 'fris' starten Maar kon me zomaar weer bedenken
De testen zijn nu op dus ik stop ermee, vind het ook wel goed zo en ik heb ook niet het idee dat ze nog heel veel donkerder worden, dan is dit gewoon het donkerst bij mij?