Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.939
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Kan je je kaart eens plaatsen?

Maan14 vindt dit leuk.
  2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Lekker triest nieuws. Artsen staan met hun rug tegen de muur. Ze durfen geen iui te doen vanwegen de kans op een tweeling en hormonen. En dat durfen ze niet en vinden ze niet verantwoord met mijn hart aandoening en eerderen vroeg geboorten.

Het probleem zit bij mijn man. Hij heeft vaak koorts door de cholesteatoom. dan zijn de zaadcellen zo slecht en hebben we eigenlijk geen kans op een zwangerschap. Zijn zaad is als het goed is gewoon super goed en daarom gaan ze overlegen om goed zaad in te vriezen en terug te plaatsen in natuurlijke cyclus. Hier krijg ik maandag pas meer over te horen.

3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @Maan14 dus jullie moeten maar weer afwachten tot maandag... jeetje zeg. Wat moet dat een domper zijn geweest!

4. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Er word wel veel geduld van jullie verwacht @Maan14 :$
    Dikke knuff meis!

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nou vanmorgen dus mijn fm gehad.
    Links alles in rust en rechts 2 follikelen van 8mm.
    En aan de buitenkant van mijn eierstok wederom een cyste.. o_O
    Maar dat zat daar blijkbaar op de meest gunstigste plek volgens mijn gynecologe.
    Mag vrijdag weer terug komen voor nog een fm.
    Gelukkig bij dezelfde arts, ben er zo klaar mee dat er zoveel verschillende artsen naar mijn muts aan het kijken zijn:roflmao:

6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Er is een eisprong op handen.
    Mogelijk een dubbele :rolleyes:
    Een follikel van 17 en 23 mm:)

7. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dames ik ben door gaan testen met de temp en ovu testen en ik heb nu donderdag een knaltest gehad. Zaterdag en gister een hogere temp nu weer basaal?
    Kan dit? Ik lees op de ene site hogere temp moet aanhouden op een andere site lees ik dat het gele lichaam zorgt voor een korte tempdalinh tussen 2dpo en 6dpo
    Weet niet precies wanneer mijn ei was maar ben nu denk ik 2 of 3 dpo..

8. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hier even mijn tempkaartje
    Die stijging eerder in de maand was toen ik heel laat wakker was dus die telt niet mee..en die dip was van heel kort slapen. Het gaat mij nu dus om mijn temp rond de eisprong ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Denk je gele lichaam maar dat weet je pas zeker als je cyclus compleet is en of je ongi of een positieve zwangerschapstest in handen hebt;)

10. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Heb je een foto van je testen waarop je een mooie oploop ziet?

11. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hier een foto van mijn ovutesten

12. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ho ik was te snel hier is ie

Bijgevoegde bestanden:

13. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb ook clear blue de laatste dagen erbij gedaan en die was ook donderdag positief. Dus ik denk vrijdag of zaterdag uiterlijk mijn ei.. nu dus 2 of 3 dpo..Nu maar hopen dan dat het gele lichaam zijn werk doet ;)
    Even afwachten of de temp weer oploopt.. wachten is niet leuk

14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ja die was duidelijk positief :thumup:

15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Net terug van zkh.
    Sta een beetje flabbergasted :confused:
    Ze zag nu een follikel van 26 en 12??
    Waar is mijn follikel van 17 gebleven..
    Ze denkt dat die van 26 mogelijk een cyste is en dat die van 17 gesprongen is.
    En dat terwijl die niet vooraan lag in mijn eierstok.
    Donderdag nog even terug komen dan wist ze meer te vertellen over die van 26.
    Dus nu nog steeds klus advies.
    Maar denk wel dat die van 17 (die ondertussen denk ik wel tot 20gegroeid was) gesprongen is gister.
    Bms was 10mm dus goede dikte.

16. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @JosjeM ik heb geen moeite met het prikken. Verstand op nul en gewoon doen :p maar zoals ik al zei ik heb geen naalden-angst dus dat zal veel schelen.
    Nog 3 weken wachten voor jullie. Voor jullie een drukke maand december? Dat scheelt misschien wel en lijkt het misschien toch iets minder lang.

@Maan14 jammer dat ze niet makkelijk de kwaliteit van de eitjes kunnen controleren zoals ze dat met zaad kunnen. Ik heb geen aanleiding dat er iets mis zou moeten kunnen zijn zoals jij maar vraag me wel eens af zouden mijn eitjes wel goed zijn. Want het zaad van mijn vriend is goed en alle andere dingen zijn ook goed. Is het dan al bijna 2 jaar domme pech of misschien toch iets anders.
    Goed dat je op je strepen bent gaan staan. Willen ze nu IUI in je natuurlijke cyclus gaan proberen dan ofzo? Hoe was het gisteren?

@wennepen80 wat vervelend die onzekerheid. Follikel of cyste. Maar dus waarschijnlijk wel een eisprong dat is wel goed toch? Of kan die cyste nog roet in het eten gooien?

@Cindy77 was je temp vanmorgen weer hoog?

@RoGiJuLi (of iemand anders die het toevallig weet) ik heb gisteren ovitrelle gespoten weet jij waar ik in FF kan invullen dat ik die gespoten heb? En kan de ovitrelle zorgen voor een andere temperatuur dan ik normaal heb?

@hier het is allemaal erg snel gegaan. Mijn vorige cycli had ik mijn eisprong rond dag 12/13, dus was er wel een beetje op voorbereid. Gisteren de ovitrelle gespoten en vandaag IUI. Allemaal erg goed gegaan en nu dus op het wachtbankje!

17. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Spannend steef85!

Mijn temp was keurig hoog vanmorgen 36.9 dus dat lijkt weer de goede kant op te gaan.
    Heb wel heel veel last van kramp/ buikpijn gehad vanmorgen. Echt heftig in mijn rechterzij. Is nu wel weer weg.. geen idee wat het zou kunnen zijn..

18. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @Steef85 spannend allemaal met je spuiten.
    Zelf een positief gevoel bij?
    Duim voor je dat het en mooie uitkomst mag geven.

Antwoord op je vraag..
    Denk niet dat mijn cyste nog mijn eisprong kan beïnvloeden.
    Eenmaal gesprongen is gesprongen :thumup:

19. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @Steef85 het hele zwanger worden draait om wachten en geduld hebben, dus dan kan dit er ook nog wel bij haha! Wel spannend voor je nu allemaal, ik hoop dat het meteen raak is!

@Cindy77 Hoe gaat het verder? Heb je een goed gevoel over deze keer? (p.s. ik ben heel erg benieuwd naar je temperatuurkaartje :p)

@wennepen80 spannend weer bij jou! Ik ben benieuwd wat je temperatuur morgen doet.

@hier, gisternacht weer teruggekomen na een weekend Stockholm, heerlijk genoten daar en van elkaar. Echt een aanrader!
    Voor nu hebben we om de dag seks en begin morgen weer met tempen en donderdag weer met ovulatietesten. Ik verwacht mijn ei op 4 december, op cd 16 :)

wennepen80 vindt dit leuk.
  20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @wennepen80 het lijkt erop dat je eitje wel gesprongen is gezien je temperatuur! ;)

Deel Deze Pagina